Bementünk a kapun.
Tony ment elől így ő vezetett le minket az alagsorba, ahol a kocsik vannak.
Leparkoltunk majd leszálltunk a motorról.
Buckyval nagyon gyorsan vettük a levegőt és egymásra néztünk.
Ha most nem lennének itt a többiek megtenném...
Ő nem gondolkozott tovább a derekamnál fogva magához húzott és nem érdekelte, hogy látnak a többiek az ajkát szorosan az enyémek ellen nyomta.
Érzéki pillanat is lehetett volna, ha nem szólnak közbe.
- Na de srácok! Menjetek szobára! -háborodott fel Tony mire mi idegesen rákaptuk a fejünket, aki csak vigyorgott ránk.
Elcseszte a pillanatot
- Na, gyertek! Megmutatom a házat. -intett nekünk mi pedig beszálltunk a liftbe.
Elég nagy volt benne a hely mi még így is teletömtük az egészet.
Bucky mellettem állt majd hirtelen lehajolt a fülemhez és alig hallhatóan belesuttogott.
- Ha most nem lennének itt a többiek nem tudod elképzelni mit tennék veled... -motyogta mire nekem kidülledt a szemem és szétnyíltak az ajkaim.
Felértünk a földszintre, amit én alig vettem észre, ugyanis még mindig nem dolgoztam fel amit mondott nekem.
A lábaimon alig bírtam megállni a gondolattól.
Nagy nehezen kiszálltunk belőle és elindultunk.
Tony végigvezetett minket ezen a csodás házon.
A földszinten van egy hatalmas nappali aminek a fala üvegből van így lehet látni a medencét.
A közepén egy U alakban voltak a kanapék szembe velük pedig egy tv.
Az összes helyiségnek hasonló üvegfala volt.
Az konyha egy tipikus amerikai konyha volt középen lévő pulttal, a falai pasztell színűek.
Innen lehetett kimenni a teraszra ami a medencéhez vezetett.
A második emeleten a szobák és a fürdők vannak és itt is mindenkinek saját volt mint a toronyba.
Az alagsorban van a labor, az edzőterem és a garázs ahonnan jöttünk.
Amikor végeztünk az egész ház körbenézésével visszaértünk a nappaliba amikor Tony megszólalt.
- Na srácok akkor irány átöltözni! Aztán gyertek a medencéhez! -mondta, majd ő is eltűnt.
Felmentünk az emeletre és bementem a szobámba.
A szobám pontosan ugyan úgy néz ki, mint a toronyba.
Az ajtóval szemben van francia ágyam, középen, vele szemben egy óra fent a falon.
Mellette egy éjjeli szekrény, a sarokba pedig egy nagy ruhásszekrény.
Bementem a fürdőszobába ami szintén hasonló volt csak ebben volt külön egy zuhanykabin és egy kád.
Visszamentem a szobába és levettem a ruhámat a fürdőruha felől.
Leraktam a ruhámat és elindultam le egy köntösbe.
A lift megállt nekem meg a szívem is egy pillanatra.
Sóhajtottam egyet, majd elindultam a medencéhez.
Amikor kiértem már mindenki kint volt.
Nat és Wanda a teraszról rám pillantottak, közelebb jöttek és elkezdtek kihúzni.
- Nem biztos, hogy ez jó ötlet... -motyogtam, mert eléggé elbizonytalanodtam.
- De de csajszi, gyere szépen! A herceged valami iszonyat szexi! Ezt látnod kell! -mondta Wanda, mire én teljesen elvörösödtem.
Azt hiszem nekem most lesz végem...
Odaértünk a napozó ágyak mellé én pedig odapillantottam a medencéhez.
Azta büdös...
- Ugye megmondtam! -vigyorgott Wanda a tátva maradt szám miatt.
Bucky haja vizes volt ahogy a felső teste is.
Éppen beszélgetett Stevvel a vízbe.
- Én inkább leülök ide azt hiszem... -motyogtam.
- Nem, nem! Te ezt most leveszed és bejössz velünk a medencébe! -húzta le rólam a köntöst.
Lehúzta rólam teljesen és ledobta a napozó ágyra, mire Bucky rám nézett.
A fejem úgy nézett ki, mintha leégtem volna.
Ahogy végignézett rajtam beharapta az alsó ajkát.
- Na gyere Júlia! Vár a Rómeód! -mosolygott Wanda és elkezdett húzni a medence felé míg Nat jött mögöttem.
Wanda elengedte a kezemet, neki futott és ugrott egy bombát.
Nat is kikerült és beleugrott amíg én csak álltam a szélén.
Bucky közelebb jött és csillogó szemekkel nézett fel rám a medencéből.
Azt hittem bele akar majd húzni de felemelte a kezét, ezzel jelezve, hogy beemelne engem a vízbe.
Lassan belecsúsztattam a kezem az övébe és leültem a szélére és belelógattam a lábam a vízbe.
Kiemelkedett, megfogta a derekamat és lassan beemelt a medencébe míg én megfogtam a vállát rajta támaszkodva.
Olyan lassúsággal engedett lefele, hogy meg tudjam szokni a vizet.
A vérnyomásom az eget súrolta ebben a pillanatban és az sem segített, hogy végig a szemembe nézett, amik megint irtóra sötétek voltak.
Aztán hirtelen megszólalt a Back in Black című zene és Tony táncolt ki a házból mire mi odakaptuk a fejünket és felnevettünk.
Mindig annyira jó pillanatban toppan be...
Bucky leengedett teljesen, így nekem a mellkasomig ért a víz és csak csendben néztünk egymásra.
- Annyira szép a szemed... -motyogtam nem gondolva, hogy hangosan ki is mondom.
- Én is pont ezt akartam mondani... -mondta egy félmosollyal az arcán, oldalra döntött fejjel.
Mindenki minket figyelt, csöndben és mosolyogva.
Feleszméltem és rájuk néztem egy kérdő tekintettel.
- Úgy viselkedtek, mintha valami gagyi szerelmes mesébe csöppentünk volna. -mondta Sam.
- Srácok jött valaki! -jött oda Tony majd arrébb állt.
Hát ezt nem hiszem el...
Sharon...
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...