Buckyval még mindig a konyhában pihegtünk.
Én szemében elveszve, ő az arcomat fürkészte.
- Nem lett volna szabad ilyen közel kerülnöd hozzám...-motyogta.
- Hát már nem tudok változtatni rajta és nem is akarok. -mosolyogtam rá.
Az előbbi volt életem legjobb pár perce.
Ekkor tudatosult bennem hogy ez volt életem első csókja.
Látta rajtam, hogy nagyon elgondolkoztam így szóvá is tette.
-Nem csókolóztál még soha? -kérdezte halkan.
- Ennyire rossz volt? -kérdeztem felnevetve.
- Azt egy szóval sem mondtam. -mosolygott.
Egyszer csak meghallottuk a lift csilingelő hangját mire mindketten odakaptuk a fejünket, majd vissza egymásra.
Gyorsan leugrottam a konyhapultról, és visszasiettem a mosogatóhoz ugyanis még nem fejeztem be mert valaki elvonta a figyelmem.
Bucky addig kiment megnézni ki jött vissza.
- Már gyanúsan könnyű volt legyőzni. -jöttek be a konyhába beszélgetve.
Stevenek feltűnt, hogy furák vagyunk, de nem szólta meg, csak figyelt minket mert szerintem tudhat valamit.
Én csak egy pillanatra néztem hátra a mosogatásból és rámosolyogtam majd visszanéztem a koszos tányérok felé.
- Lina, te nem akkor kezdtél el mosogatni, amikor elmentünk? -jött be Tony is összezavarodva.
- De igen de amikor ti elmentetek én leültem tv-zni és elrepült az idő mert találtam valami fasza filmet- mosolyogtam rájuk.
- Ahaa...oké, na mindegy! Azt azt a hapsit elkaptunk, a SHIELD meg elvitte a bázisra. -mondta Tony Buckyhoz beszélve.
- Srácok! Hol vagytok? -kiabált Natasha.
- A nagy kém nem talál minket egy emeleten -suttgoja oda nekünk mire én csúnyán kezdtem rá nézni- Konyha! -üvöltött vissza Tony majd rámnézve felrakta a kezeit a vállai mellé.
Amikor Nat besétált én pont akkor törölgettem a kezemet a mosogatás után.
Inkább elindultam a szobámba, mert nem akartam hogy ő is gyanút fogjon.
Mezitláb battyogtam el a filtig és beszálltam.
Mielőtt becsukódott volna az ajtaja egy kéz jelent meg közöttük.
- Szia csajszi. -húzogatta a szemöldökét Wanda amikor szétnyíltak az ajtók.
Mielőtt megkérdezte volna rávágtam.
- Nem mondok semmit nézd meg magad. -mutattam a fejemre utalva arra, hogy olvasson benne. Wanda "végignézte" az elmúlt perc esemélyeit majd megszólalt.
- Wáó. -ennyit mondott mire én vörös arccal lefelé néztem.
Beszállt ő is é felmentünk együtt a megfelelő emeletre.
Wanda nem kérdezett tovább, csak csendben kiléptünk egymás mellett a liftből és elindultunk a szobánkba.
- Én lezuhanyozom szerintem. -mondtam.
-Rendben, menj csak. -mondta utalva arra, hogy elég piros vagyok és hűtsem le magam.
Annyira hihetetlen hogy végre megtettük azt, amire már mióta vágytam...
Levetkőztem és bálltam a zuhany alá és megmostam magamat mindenhol.
Ezután csak álltam és hagytam folyni a vizet viszont a gondolataimban újra és újra lepörgettem a konyhában történteket.
Megdörzsöltem az arcomat majd kiléptem a zsuhanyból és megtörölköztem.
Holnap randim lesz...
Biztos akarok menni?
Nem sok kedvem van hozzá...
Belenéztem a tükörbe.
A nyakam egy pontban nagyon piros lett.
Hoppá.
Nagyon remélem, hogy nem vették észre a többiek.
Még álltam egy darabig a tükör előtt, vizslattam a foltot, aztán felöltöztem egy fekete spagettipántos trikóba és egy fekete sztreccs gatyába.
Plusz egy hosszú fehér pulcsit is dobtam fel magamra, hogy jobb legyen a közérzetem.
Csak mert a felső elég kivágott...
Aztán kimentem a szobámba leültem a kis fotelembe és elővettem egy Harry Potter könyvet.
Azt hiszem a titkok kamráját vettem a kezembe majd elkezdtem olvasni.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...