Miután Wandával összehoztunk finom rakott krumplit a csapatnak, elfogyasztottunk az asztalnál.
Ameddig a többiek beszélgettek mi, Buckyval lopva összepillantottunk.
- Hajasbaba nagyon elkalandozott! -szólalt meg Tony mire Bucky ránézett én meg zavaromban a tányéromat néztem inkább.
Bucky ránézett Tonyra és felvette a gyilkos fejét.
Nat furcsán méregetett.
El kellene neki mondanom azthiszem...
Ránéztem Wandára segítség kérően, de most kivételesen nagyon el volt merülve a saját gondolataiban.
Inkább felálltam, betettem a tányérom a mosogatóba és elköszöntem a többiektől, azzal a céllal, hogy már nem jövök ki ma a szobámból.
Gondolkoznom kell egy kicsit.
Már épp indultam volna ki amikor Tony megszólalt.
- Lina! Ha lenne később pár perced lejönnél a laborba kérlek! -mondta.
Visszafordultam és bólintottam egyet ezzel tudatva vele, hogy megyek.
Visszamentem a szobámba és elterültem az ágyamon.
Elővettem a fülhallgatómat és elindítottam az egyik lejátszási listámat.
Elindult a az lejátszási listám amit csukott szemmel halgattam majd mikor kinyitottam csak feküdtem az ágyon és néztem a plafont.
Hirtelen gondoltam egyet és felkeltem, kimentem a szobámból és megnyomtam a lift hívó gombját.
El akarok tűnni a világ elől egy kicsit...
Megnyomtam a legfelső emelet gombját, ami felvitt a torony legtetejére, kiszálltam és elindultam egyenesen.
Lefeküdtem az tető közepére és néztem az eget.
Ide is biztos fogok még jönni úgy érzem...
Egy pillanattal később jelzett a telefonom, hogy üzenetem jött ezért feloldottam és megnéztem ki írt.
Adam Sanders üzenetet küldött.
Meglepődtem de várható volt így megnyitottam.
Adam: Szia Adam vagyok! Akkor holnap tali a kávézóba?😊
Komolyan elgondolkoztam rajta, hogy bekamuzzak e neki valamit.
Végül úgy gondoltam is megteszem.
Nem szeretek hazudni, de ez most kivételes alkalom.
Lina: Szia! Ne haragudj, de nem érzem túl jól magam.
Nem hiszem, hogy holnap tudok menni...:(Annyira szégyellem magam amiért hazudtam neki, de nem akarom elrontani Buckyval ha már ez alakul.
Megint pittyegett egyet a telefonom.
Adam: Igazán sajnálom, mert jó rég nem beszéltünk.
Lelkiismeret furdalásom lett hirtelen.
Lina: De majd máskor összehozzuk!
Hát...lehet hazudtam megint...
Adam: Hát akkor addig is jobbulást! Küldöm a pozitív energiát:)
Lina: Köszi!:)
*Ezt a fenti képen szebben láthatjátok*
Ezután rányomtam a 'Ne zavarjanak' gombomra, leraktam a telómat a hasamra és tovább bámultam az eget.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...