⚠︎17⚠︎

2.7K 95 8
                                    

Elkezdtem húzni a szobám felé.

Hátra néztem rá, majd felfalt a szemével.

Behúztam a szobámba becsaptam az ajtót és nekilöktem az ajtónak.

Nagyon meglepődött rajta de még én is magamon ugyanis teljesen átvettem az irányítást.

Elkezdtem csókolgatni a száját közben a kezemet egyre lejjebb engedtem a testén.

-Lina, ennek nem lesz jó vége... -sóhajtotta a számtól elhajolva.

Amikor a hasán haladtam beharaptam az alsó ajkát, amitől egy mély morgást hallatott.

Felajzva levezette a kezét a köntösöm megkötőjéhez és kibontotta majd bevezette alá a kezét és elkezdte feltérképezni a testemet.

Felsóhajtottam az érintésétő és tiszta libabőr lettem.

A topomat majdhogynem átszúrta mellbimbóm ami neki is feltűnt.

- Imádom, hogy így reagálsz rám. -motyogta, majd vett egy mélylevegőt és a nyakamat vette célba.

Hátrahajtottam a fejemet és tovább sóhajtoztam miközben egyre lejjebb haladtam a testén, mígnem bevezettem a kezem a melegítő alsójába és megmarkoltam férfiasságát, amivel belőle is kicsaltam egy mély, férfias nyögést.

Ahogy hozzáértem éreztem, hogy még merevebb lett.

Éreztem hogy lüktet így lassan elkezdtem mozgatni rajta a kezemet.

Fel -le egyre gyorsabban amitől Bucky egyre gyorsabban vette a levegőt, amiből arra következtettem, hogy nem kell sok neki.

Sóhajai is egyre sűrűbbek lettek.

Kezem gyorsulása közben harapdálta a nyakamat amivel belőlem apró nyögéseket váltott ki.

-Lina..Gyor..sab..ban..ah.. -sóhajtozott így olyan tempóra váltottam amitől egy pár másodperc múlva felmordult majd éreztem, hogy megremeg az egész teste és a férfiassága is a kezemben.

Éreztem a melegséget a kezemen így kihúztam a nadrágjából és a számhoz emelve megnyaltam az ujjam és bár sosem csináltam még ilyet de most nagyon felizgultam.

- Valami hihetetlenül szexi vagy. -nézte végig előző tettemet majd hirtelen magához húzott és fordított a helyzetünkön- Teljesen megőrjítesz. -mondta ajkaimra majd rájuk tapadt én pedig belemosolyogtam a csókunkba.

Éreztem a kezét lesiklani a hasamon és teljesen leérve elkezdett ő is kényeztetni a bugyimon keresztül amitől teljesen elvesztettem a fejem.

Ahogy mozgatta ujjait az érzékeny pontomon úgy nőtt a hangom is, a vérnyomásom pedig egyre magasabbra szökött.

Látta rajtam, hogy én is nemsokára a csúcsra jutok így odahajol a fülemhez.

- Nyögj hangosan, hagy halljam a csodaszép hangodat. -nézett vissza a szemeimbe.

Nem telt bele fél percbe már éreztem a mindent elsöprő élvezetet.

Kapkodtam levegő után a nyakába kapaszkodva, az egész testem megremegett.

- Ah, Bucky... -nyögtem fel hangosan.

Ránéztem a férfire, aki csillogó tekintettel figyelt.

Megint letámadta az ajkaimat és egyre erőteljesebben, szenvedélyesebben csókolt.

Elváltam tőle mert éreztem, hogy meg fog történni ha nem állítom le még most.

- Lemegyünk a többiekhez? -kérdeztem elhúzódva tőle szemeit nézve.

- Hát most nem szívesen, de ha szeretnéd lemehetünk. Előtte elmegyek lezuhanyzom. -nézett rám kábultan, mosolyogva.

Bólintottam egyet majd vigyorogtam mint a vadalma.

Teljesen leizzadtam én is így gondoltam én is letusolok.

- Ha gondolod csatlakozz, van hely mellettem. -kacsintott rám mire mellkason csaptam nevetve zavaromban.

- Majd legközelebb Dante! -mondtam nevetve és elléptem az ajtótól kiengedtem őt.

- Ezt ígéretnek veszem Beatrice! -kiabált hátra mire felnevettem és becsuktam az ajtót.

Rápillantottam a faliórámra az ajtó fölött.

11:38.

Ebédidő van.

Ahogy ezt végig gondoltam kordult egyet a hasam.

Lezuhanyoztam gyorsan és felöltöztem melegítőbe.

- Menjünk a nappaliba mert nemsoká ebédidő lesz. -mondta Bucky amikor visszajött én pedig bólintottam egyet és kezen ragadva mentünk együtt viszont most kivételesen a lépcsőn mentünk le a 3-ra.

Leértünk a megfelelő szintre és elindultunk a nappali felé viszont amikor beléptünk a helyiségbe mindenki ránk mosolyogott.

- Hangszigetelni fogom a szobádat Elina Romanoff! -motyogta Tony mutogatva rám mire én fülig elvörösödtem.

Leültünk a kanapéra és együtt néztük a filmet, ami épp ment a tv-be.

Még néztük egy darabig aztán JARVIS megszólalt.

- Mr. Stark! Megjött az étel!

- Itt a kaja! -dörzsölte össze tenyerét Tony és elindult le.

Hamburgeres zacskókkal a kezében tért vissza, behozta és lerakta az asztalra így mindannyian ráraboltunk egy zacskóra.

- Hé, Lina segítsek majd elkészülni a randidra? -suttogott nekem oda az asztal másik oldaláról Wanda, de láttam a szemében, hogy direkt csinálja, mert tudja, hogy nem megyek.

- Öhm, hát az a helyzet, hogy mégsem megyek... -motyogtam neki halkan de nem volt elég halk mert ebben a pillanatban mindenki rám nézett és elhalkult.

Na most magyarázkodhatok mindenkinek...

Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now