Vajon milyen lesz az az új hely?
A medencézés.
Elmélkedtem amíg megebédeltem és felmentem a szobámba.
Basszus, van nekem fürdőruhám?
Odamentem a szekrényemhez és kinyitottam. Keresgéltem, de semmit nem találtam.
Wanda van fürdőruhád, amit oda tudnál adni?
Reméltem, hogy meghallja.
Pár perc múlva kopogtak az ajtómon.
Kinyitottam és Wanda zöldjeivel találtam szembe magam, akezébe egy fürdőruhával állt előttem.
- Köszi! -hálálkodtam, majd kivettem a kezéből és becsuktam az ajtót majd beálltam a tükör elé és felpróbáltam.
Egy pillangósat kaptam tőle.
Visszaöltöztem és rápillantottam az órámra ami tizen négy óra húszperc volt.
Nemsokára megyünk...
Bepakolok egy táskába amit vinni akarok a medencézésre például törölköző, naptej stb.
Napszemüveget is raktam el, mert kivételesen kontaklencsét tettem.
A Wandától kapott fürdőruhát előre felvettem a ruhám alá.
Ruhának egy sima fehér pólót vettem és egy fekete szakadt nadrágot majd leültem az ágyamra és vártam mikor szólnak a többiek addig elmélkedtem.
Sosem látott senki fürdőruhába eddig mert nem nagyon szeretek járni strandra sem.
Egy évben egyszer ha elmegyek.
Pár pillanattal később JARVIS hangját hallottam meg.
- Miss. Romanoff! A többiek lent várják önt az alagsorban!
- Köszönöm, JARVIS! -mondtam, majd elindultam le az alagsor felé.
Beszálltam a liftbe és megnyomtam az alsó szint gombját.
Amikor leértem mindenki ott állt egy táskával a vállán így kiszálltam és elindultam feléjük.
Rám néztek elmosolyodtak, majd visszanéztek egymásra.
- Lina, be tetted a lencsédet? -kérdezte Nat.- Igen jobbnak láttam ma elhagyni a szemüveget, de hoztam magammal. -mutattam a táskámra.
- Kivel szeretnél utazni a bázisig? -kérdezte Nat.
Fogalmam sincs kivel kéne...
- Kivel mehetek? -kérdeztem halkan Nat-től.
- Mehetsz Tonyval, Stevevel vagy Buckyval, és velem is. -somolygott, mert sejtette, hogy kit fogok választani.
- Bucky mivel megy? -kérdeztem halkan, miközben a beszélgető férfire néztem.
Egy fekete rövid ujjú felső volt rajta, és egy farmer nadrág aminek hatására elkezdtem rágcsálni a számat.
Annyira hétköznapi öltözet de rajta ez is rohadtul szexin áll.
- Bucky és Steve imádnak motorozni. -húzogatta a szemöldökét hiszen tudja, hogy mekkora motorfan vagyok.
- Akkor vele megyek azt hiszem... -mondtam.
- Sejtettem. -mosolygott rám a nővérem majd elindultam a beszélgető férfiak felé és csak egészen közel hozzá álltam meg, mire rám nézett.
- Kivel mennél kölyök? Van hely mindannyiónknál bár ahogy hallottam hajas baba kifejezetten ragaszkodik hozzá, hogy vele utazz. -nézett rám és Buckyra Tony, vigyorogva.
- Azt hiszem én is ahhoz tartanám magam. -mondtam bizonytalanul, mert a pillangóim megint elkezdtek csapkodni a gyomromban.
- Hát akkor indulás! -kiáltott fel Tony és tapsolt egyet amitől összerezzentem.
- Gyere, szépségem! Egyébként gyönyörű vagy szemüveg nélkül is. -mondta mosolyogva a kezét nyújtva.
Amikor meghallottam, hogy hogy becézett, elvörösödtem.
A szemüveg meg azt hittem fel sem fog tünni neki.
Kézen fogva elkezdett húzni az egyik motor felé.
Egy zöld és egy kék színű Kawasaki Ninja 400 állt előttünk.
Az hittem ez valami vicc hiszen ez a motor az álommotoraim egyike.
Bucky felszállt a kékre és várta hogy menjek én is de én csak álltam és vizslattam a motort és a tulajdonosát.
- Ennyire félsz vagy ennyire tetszik? -kérdezte nevetgélve.
- Az álommotorom és az álomférfim egy helyen. Hogy ne tetszene? -motyogtam halkan, az orrom alatt de még így is meghallotta valahogy.
Csak rám vigyorgott ezzel tudatva, hogy hallotta ám amit mondtam, én pedig még mindig is vörös arccal elindultam felé.
Amíg rám adta a sisakot egész végig az arcát vizslattam.
Mikor végzett, megütötte mögötte a helyet, jelezve, hogy ideje felszállni.
Felültem mögé és mikor észrevette hogy nem kapaszkodtam meg megszólalt.
- Ha nem akarsz leesni, kapaszkodj! -mondta miközben elindította a motort.
Én továbbra is sokkban voltam így még mindig csak bambultam magam elé.
- Lina, kérlek kapaszkodj belém mert nem akarlak elhagyni! -mondta hangosabban így feleszméltem a bambulásból és lassan átöleltem a hasánál amitől egy pillanatra megfeszült majd elernyedt a teste.
Az én bőröm bizyeregni kezdett mindenhol ahol hozzámért és iszonyú melegem lett.
Neki döntöttem a fejem a hátának, és mosolyogtam.
Éreztem azt a tipikus illatot ami Buckyból árad és a teste melegét.
Ahogy elmélkezdtem közben elindultunk én pedig élveztem a nyári meleget.
Gyorsan haladtunk a kocsik között.
Egy jó fél óra alatt odaértünk, beálltunk egy nagy kapu elé és meg kell momdjam már messziről nagyon tetszik ez a hely.
Láttam a nagy A betűt az épületen.
Már pár száz méterről tudtam, hogy ez lesz az új otthonom.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...