Elindultam a hűtőhöz azzal a gondolattal, hogy eszek valamit.
- Előbb ebédelek! -mondtam neki egy tál spagettivel a kezemben- Te nem kérsz? -kérdeztem miközben a mikróhoz lépkedtem.
- Nem kérek, köszi. -mondta mosolyogva.
- Utána mehetünk beszélni. -pillantottam rá.
Megvártam még elkészül, aztán nekitámaszkodtam a pultnak és állva ettem.
Bucky velem szemben támaszkodott az ajtófélfának és nézett rám.
Miért néz így rám?
Én fogtam magam és megfordultam inkább, mert nem bírtam, hogy nézi ahogy eszek.
- Még most is utálod, ha nézlek evés közben... -mondta nevetgélve.
Erre nem válaszoltam csak magamba tömtem még egy falatot.
Megettem gyorsan, aztán betettem a mosogatóba a tányért, majd elindultam felé.
Mikor odaértem csak elkuncogta magát.
Ennyire vicces lennék?
- Mi az? -kérdeztem mosolyogva.
- Szószos vagy. -mosolygott- Várj, segítek -lökte el magát az ajtótól és közelebb jött.
Felemelte a kezét és letörölte az arcomat a hüvelykujjával.
Én csak álltam előtte lefagyva a szemeit nézve és vártam, hogy mit tesz ez után.
Amikor végzett leeresztette a kezét, oldalra döntötte a fejét és féloldalasan elmosolyodott.
Megráztam a fejem, hogy feleszméljek majd megszólaltam.
- Mehetünk? -kérdeztem suttogva.
Hova tűnt a hangom?
- Persze. -mondta győzedelmes mosollyal.
Tud valamit...
Elindultunk le a lépcsőn.
- Egyébként a többiek még nem szóltak neked, de elköltözünk innen egy másik, hasonló helyre. -mondta séta közbe.
- És mikor megyünk? -kérdeztem és ránéztem.
Ő nagyot mosolygott mintha eszébe jutott volna valami.
- Ma akartunk, de szerintem holnap fogunk inkább. Túl sok volt az izgalomból mára... -mondta.
- Értem. -motyogtam.
- Tudod amikor ezt legutóbb beszéltük nagyon fel- itt megállt és elgondolkozott- húztál engem. -mondta rám nézve.
Felhúztam?
- Hogy érted hogy felhúztalak? Mivel? -kérdeztem tőle.
- Szerintem idővel eszedbe fog jutni. -mondta kacsintva mikor elértünk az ajtómhoz.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...