Előtte álltam a szobájába és néztem a szemeit, ahogy ő is az enyémet.
Leengedtem a kezem magam mellé és mivel nem kötöttem meg a köntösömet, így az szétnyílt.
Levezette a tekintetét rajtam és szétnyíltak az ajkai.
Csak ekkor eszméltem fel, így gyorsan oda kaptam a kezeim, majd összehúztam.
Zavaromban inkább lefelé néztem a lábamra.
Bucky szemei elsötétedtek.
[Teljesen elveszed a józan eszemet...]
Húzzuk egy kicsit az agyát...
Rámosolyogtam és közelebb mentem hozzá és felnéztem, míg ő le rám a tenger kék szemeivel.
Felvezettem a kezem a pólója alatt, mire ő megállította azon keresztül.
- Ne tedd ezt velem! Nem emlékszel...
- Bucky! Mindenre emlékszem. -mondtam a gondolatmenetébe vágva mire megcsillantak a szemei.
Hirtelen magához rántott a derekamnál fogva és megcsókolt.
Beleakasztottam a kezem a nyakába.
Neki lökött az ajtónak, amitől a vérnyomásom az egekbe szökött.
Megfogta az egyik combomat és felemelte a padlóról maga mellé.
Elváltam tőle és megszólaltam.
- Ugye, hogy milyen szépen eltűntek a hegeim? -mosolyogtam.
- Annyira gyönyörű vagy... -motyogta ajkaimra- Hányszor képzelegtem rólad de sokkal szebb vagy mint amilyennek elképzeltelek... -nézett végig rajtam erre elvörösödtem- Ne tudd meg mióta vágyom erre a pillanatra. -mondta halkan.
Nekem nyomta ágyékát mire sóhajtottam egyet.
Közelebb hajoltam a füle mellé.
- Azt tehetsz velem amit csak akarsz. -suttogtam homályos tekintettel.
Kínzó lassúsággal húzta le rólam a köntöst ami egy gyors mozdulattal leesett a földre.
Megfogta mindkét lábamat és felemelt a padlóról erre én belekapaszkodtam a vállába.
Megfordult és elvitt az ágyáig, majd lassan lefektetett rá, felmászott és lenézett rám.
Megszólalt a fejembe a vészcsengő, de próbáltam elhessegetni.
Látta rajtam, hogy elbizonytalanodtam.
- Nem kell félned! Vigyázok rád! -mondta, de folytatta- Nem csinálok semmi olyat amit te nem akarnál. Várok rád akármeddig. Ha nem bánod, most inkább kényeztetlek egy kicsit. - mondta mosolyogva, mire én megragadtam tarkóját és magamhoz húztam egy csókra.
Belemarkolt finoman a mellembe, amitől belesóhajtottam a szájába.
Lejjebb vezette a kezét a hasamra amin végigsimított.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...