A szobámba beérve elindultam a fürdőbe levetkőztem és beálltam a zuhany alá.
Jó sokáig folyattam magamra a vizet, hogy mindenemet érje a víz közben kattogott a fejem.
Buckynak vajon tetszek?
Vonzódik hozzám?
Én hozzá...egyértelműen.
Óh, hogy ne vonzódnék...
A mosolya...az arca...a szemei...a teste...
A fém keze...vajon milyen érés lehet ahogy a bőrömhöz ér...
Olyan helyen is, ahol eddig soha senki...
Te jóisten...milyen perverz vagyok...
Megdörzsöltem az arcomat, hogy elhessegessem ezeket a gondolatokat, mert egyre jobban vágyom RÁ.
Kimásztam a tusolóból és felvettem a pizsamámat, ami nálam egy bugyi és egy top, mert baromi melegek a nyári esték.
Felvettem rá egy hosszú pólót és kiléptem a szobámból.
A lépcsőn lecsoszogva besétáltam a konyhába és melegítettem magamnak egy bögre teát.
Amikor kész lett elindultam a nappaliba.
Ott volt Sam Steve és Bucky.
Éppen nagyon belemerülve valamibe beszélgettek.
Leültem a melléjük lévő kanapéra és a tv-t bekapcsolva kortyolgattam a teámból.
Ahogy váltogattam a csatornákat éreztem magamon egy tekintetek így oldalra pillantottam.
Bucky mintha meg lett volna babonázva úgy nézett rám miközben Steve éppen nagyba mesélt nekik egy sztorit.
Ahogy figyeltem Bucky szemét feltűnt, hogy nem azok a tengerkék szemek néztek vissza rám hanem már sokkal sötétebbek.
Hát ezt meg hogy csinálta?
Wanda lépett be a helyiségbe és letelepedett mellém és a fülembe suttogott.
-Gyere velem szeretnék beszélni veled. -mondta.
Elindultunk a lifthez és felmentünk a szobámba.
-Miről szerettél volna beszélni? -érdeklődtem.
- Hallottam a gondolataidat, azzal kapcsolatban, hogy hogy lett sötétebb Bucky szeme. -nézett rám, mindent tudóan.
- Igen...és? -kérdeztem félénken.
- Én tudom miért. -adta a választ, mire én gyorsabban vettem a levegőt.
- Miért? -suttogtam.
- Huh...biosz óra...na szóval, ha a férfiak "hangulatba" jönnek, akkor szokott sötétebb lenni a szemük. -magyarázta gesztikulálva, mire én kidülledt szemekkel figyeltem.
- Igen, jóra gondolsz. -vigyorgott.
- És ebbe mégis mi a jó? - értetlenkedtem.
- Az arany virágszál, hogy te is ugyan így nézel, ha meglátod Buckyt.
- Oh. -csak ennyi jött ki a számon.
[Ezzel egyidőben a nappaliban]
~Külső szemszög~
Miután Lina és Wanda eltűntek Sam is visszavonult így csak Steve és Bucky maradtak a nappaliban.
- Gyönyörű. -suttogta elkalandozva Bucky.
Steve csak nézte barátját ahogy teljes en el van varázsolva.
Tudta, hogy Bucky oda van Elináért hiszen csak rá kell nézni, hogy néz a lányra.
- Szerintem haver neked totál elcsavarta a fejedet Elina. -húzogatta a szemöldökét Steve.
- Mi! Dehogyis! -tiltakozott Bucky.
- Akkor jó, mert Lina holnapután randira megy. -motyogta Steve az orra alatt.
- Tessék? -Bucky hangjából nyugodtság áradt, de belül majd szét robbant a dühtől.
- Találkozott az egyik régi osztálytársával, ma, a plázába. Elhívta randira. Natasha mesélte. -mondta Steve.
- Értem. Én most lefekszem. -mondta Bucky, majd felállt és elhagyta a nappalit.
Steve inkább visszaszívta volna amit mondott de már mindegy volt.
Bucky meg sem állt a lány ajtajáig.
Tudni akarta mi ez a randi dolog.
~Bucky szemszöge~
Megálltam Lina ajtaja előtt, mert mégsem ronthatok csak úgy be hozzá, hogy mi ez az őrület.
Beszélgetést hallottam az ajtón túl.
-...ha a férfiak "hangulatba" jönnek, akkor szokott sötétebb lenni a szemük. -mondta Wanda.
Egy pillanatra csend lett.
- Igen jóra gondolsz.
- És ebbe mégis mi a jó? -hallottam meg Lina hangját.
Csak csöndbe hallgattam a beszélgetést.
- Az arany virágszál, hogy te is ugyan így nézel, ha meglátod Buckyt. -mondta Wanda, mire kidülledt a szemem.
- Oh. -ennyi válasza volt Linának.
Aztán hallom Wandát megszólalni.
- Na, én megyek Lin, majd még jövök ilyen dumcsira.
Ahogy ezt kimondta rögtön megfordultam és beszaladtam a szobámba.
~Elina szemszöge~
Wanda kijelentése után kikísértem, majd visszacsuktam az ajtómat.
Elkezdtem gondolkodni a fárfin, közben levettem a felsőmet és befeküdtem az ágyba.
Megdörzsöltem a szemeimet és kitakaróztam.
Ha tovább fantáziálgatok Buckyról, még jobban melegem lesz.
Felpillantottam az órámra ami negyed tizet mutatott.
Mivel egész korán keltem reggel, hamar elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Túlfűtött vágyak♡ [J.B.B.] [BEFEJEZETT]
FantasyA Tél Katonája, más néven James Buchanan Barnes. Sokat hallottam már róla, de soha nem gondoltam volna, hogyha egyszer élőben találkozom vele, akkor ilyen hatással lesz rám. ★★★★★★ ... - Mondd csak ő képes kiváltani belőled azt, amit én? -suttogta...