Sınıfa girdiğinde, kendisi gibi ceza alan dört kişiyi daha görüp yutkundu Dal Mi. Doğrusu onlarınki gibi bir sebepten burada değildi. Öğretmenine biraz inatçı tavırlarla karşı gelmişti ve kötü gününde olan matematik hocaları da sınıfın zeki kızını bir ilke yollamıştı. Okuldan sonra cezaya kalmıştı.
Ön sıraların hep boş olduğunu fark ettiğinde, kendince içerideki herkesin dersleri pek de umursamayan öğrencilerden oluştuğunu düşündü.
Yavaşça gözüne kestirdiği yere ilerlerken, yüzlerine baktı. Burada olmaktan kimse mutlu olmazdı tabii ama onların ifadeleri daha bir değişikti. Sakince oturdu ve yapması gereken ödevlerini çıkardı çantasından. Saniyeler sonra başına geleceklerden habersiz bir şekilde fizik kitabını açtı. Hayatına birbirlerinden tamamen farklı dört insan girecekti. Bu sınıf her birinin ve peşlerinden gelecek olayların yeni başlangıcı olacaktı.
《▪︎》
lee heeseung; yalnız takılmayı, resim çizmeyi ve basketbolu sever. Genelde herkesi tanır, herkes de onu tanır ama biriyle yakın arkadaşlık derecesinde iletişim kurmaz.
park sunghoon; gitar çalmayı, buz patenini ve arkadaşlarıyla birlikte takılmayı sever. Genelde okulun sporcu tayfasıyla gezer.
nishimura riki; oyun oynamayı, dans etmeyi ve alışveriş yapmayı sever. Zengin bir aileden gelmektedir. Ayrıca arkadaşlarının geneli bilgisayar oyunlarıyla kafayı bozmuş kişilerdir.
kim nari; babası bir bar işlettiğinden ve bilinen biri olduğundan çoğu gece kulübüne girebilir. Buz patenini, geceleri takılmayı sever. Okulda tanınan biridir.
cha dal mi; ders çalışmayı, piyano çalmayı ve alışverişi sever. Ailesi kızlarının asil yetişmesini isteyen kişilerdir. Ders notları çok iyidir ve her öğretmenin gözdesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fever ❦ lee heeseung
Fanfiction"Sana kelimelerin söyleyebileceğinden daha fazla ihtiyacım var."