13(+)

76 6 0
                                    

Sedela som v aute pri parku. Neviem ani prečo, proste sa mi domov nechcelo ísť. Zaklonila som hlavu dozadu a povzdychla si.
Neviem, čo to do mňa vošlo, ale z ničoho nič som udrela po volante. Cítila som sa hrozne.

Odrazu mi začal zvoniť mobil. Bolo to neznáme číslo. Také, ktoré mi volalo aj v Španielsku, keď som prespávala u Federica.
Hovor som prijala.
,,Prosím?"ozvala som sa.
,,Máš pekné auto. Ale radšej by som z neho vystúpil, dievčatko"povedal. Mala som pocit, že to bol hlas Henryho...ale... to nie je možné, veď šiel do väzenia.
Odrazu som počula pípanie, čoraz rýchlejšie. Okamžite som vystúpila a utekala od toho auta, čo najďalej, lenže som spadla. Auto vybuchlo...
,, Panebože! Si šialený!"povedala som do telefónu.
,,Ale Byungie...nebuď takáto"hovor som zrušila a pozrela sa na auto. Zhlboka som dýchala.
,,Slečna, ste v poriadku?"prišli ku mne ľudia, ktorí to videli. Jeden chalan mi pomohol vstať. Zhlboka som dýchala a celá sa triasla.
,,J-ja...som v poriadku, ďakujem"na miesto činu prišla polícia, sanitka a požiarnici. Policajti podišli ku mne.
,,Ste v poriadku?"opýtali sa ma. Prikývla som na znak súhlasu. Ešte stále som sa celá triasla.

Dávali mi tam otázky a zavolali moju mamu.
,, Pane bože, zlatko! Čo sa stalo? Tak veľmi som sa bála"pevne ma objala.
,,Všetko je v poriadku mami, nemusíš sa báť. Stihla som z toho auta utiecť"usmiala som sa.

Po hodine som sa konečne vybrala domov, kde som si urobila večeru a zapla televízor. Ešte som nepovedala...mala som rozhovor s novinármi, takže ak práve teraz bude niekto pozerať noviny, tak...bože môj.

Prichádzali mi aj správy. Dokonca aj od Jungkooka.
Odkedy on pozerá alebo počúva noviny?
Alebo možno sa to dozvedel od niekoho iného.
Nikomu z nich som neodpísala. Nechcela som opäť vysvetľovať, čo sa stalo. Bola som unavená už z tých otázok.

Vybrala som sa do sprchy a následne do postele.

Ráno som sa opäť vzbudila so zlou náladou. Už zajtra idem domov do Španielska. Predsa tu neostanem.
Postavila som sa z postele a namierila si to do kuchyne, kde som si urobila raňajky.
Keďže som nemala dnes čo robiť, tak som sa vybrala na menšiu prechádzku mestom. Na miesta, kde som chodila s mojimi kamarátmi...
Zastavila som pred Taeyangovim novým domom a čakala pokiaľ otvorí.
,,Ahoj, Byung. Čo ty tu?"otvoril mi.
,,Ahoj, Taeyang...chcela som sa len porozprávať, tak som prišla za tebou, ak ti to teda nevadí"nervózne som sa usmiala.
,,Samozrejme, že nie. Poď ďalej"odstúpil od vchodu aby som mohla vstúpiť dovnútra. Tak som aj urobila.
,,Počul som, čo sa stalo. Preboha muselo to byť hrozné"objal ma.
,,No najlepšie to nebolo"spolu s Taeyangom som si sadla na pohovku v jeho obývačke.
,,Ako sa cítiš?"opýtal sa. Pozrela som sa na neho a mlčala. Do očí sa mi tlačili slzy, no snažila som sa ich udržať.
,,Heyy, Byung"Taeyang prišiel ku mne a pevne ma objal.
,,Čo sa deje? Vieš, že mne môžeš povedať všetko. Som tu vždy pre teba"povedal. V ten moment som sa rozplakala. Odtiahla som sa od Taeyanga a povedala: ,,Vieš čo? Cítim sa vážne hrozne. Myslela som si, že keď utečiem do Španielska a začnem nový život, tak sa všetko zmení... lenže práve naopak. Všetko sa zhoršilo. Tvárila som sa, že som v pohode, aj keď som nikdy nebola! A teraz ...keď som sa po vážne dlhom čase vrátila... už nebude nikdy nič ako predtým. Babka mi umrela, s Yoongim sa nerozprávam, Jaea ma nechce už nikdy vidieť, Jiwon je tehotná, Jungkook vie, že som tu a nejaký psychopat ma pravdepodobne chce zabiť..."rukami som si zakryla tvár.
Taeyang mi dvoma prstami zdvihol moju tvár tak, aby som sa mu pozerala do očí.
,,Verím, že to muselo byť pre teba veľmi ťažké. A stále je. Ale všetko sa časom vyrieši, len tomu musíš dať voľný priebeh a netrápiť sa nad tým, čo bolo. Pozri...pre mňa to tiež nebolo ľahké, keď si odišla. Znamenáš pre mňa až príliš veľa a vážne som mal depresie, keď som zistil, že si preč. Ale si opäť tu a ja som vážne šťastný, že ťa tu mám. Nezaoberaj sa tým čo bolo, ale tým čo práve teraz je"povedal. Objala som ho.
,,Ďakujem ti za to, že ťa mám Taeyangie"povedala som. Taeyang mi objatie opätoval.
,,Ja ďakujem tebe, Byungie"usmiala som sa a následne sa od neho odtiahla. Neviem, čo ma to napadlo, ale pobozkala som ho. Taeyang so mnou začal okamžite spolupracovať. Ruky som spojila za jeho krkom. On tie svoje dal na moje boky a pritiahol si ma k sebe bližšie. Tak, že sme sa navzájom dotýkali svojimi telami.

❗v tomto odseku sa nachádzajú erotické scénky ❗

Po chvíli sme sa od seba perami odpojili, no telami sme na seba boli stále prilepený. Pozrela som sa mu do očí.
,,Byung...prosím nerob mi to. Tak veľmi sa musím držať, aby som ťa nepretiahol..."povedal Taeyang.
,,Tak to urob"povedala som mu a viac sa na neho prilepila.
,,Dnes som celá tvoja, Taeyang"hneď, ako som to povedala, tak ma Taeyang strčil, aby som si ľahla na pohovku. Následne sa dal nado mňa a vášnivo ma pobozkal.
Rukou som mu zašla pod tričko a pomaly mu prechádzala po hrudi. On urobil to isté.
Taeyang mi roztrhol tričko a bozkami prešiel na moje prsia, ktoré boli ešte stále zakryté podprsenkou.
,,Poďme radšej do mojej izby"pošepkal. Prikývla som. Taeyang ma vyzdvihol na ruky, tak, že som si okolo jeho pásu obmotala nohy. Spolu so mnou šiel do jeho izby, kde ma hodil na jeho posteľ.
Hneď na to ma začal opäť bozkávať. Počas bozkov mi rozopol podprsenku a hodil ju do kúta izby. Následne mi rukou začal prechádzať po mojich prsiach. Potichu som vzdychala. Taeyang sa na mňa pozrel počas toho, ako sa prilepil na moju hruď. Jemne ma po nej bozkával. Následne bozkami prešiel až k mojim nohaviciam, ktoré mi vyzliekol spolu aj s nohavičkami.
Roztiahol mi nohy a začal prstom ma začal dráždiť. Od tej rozkoše som sa jemne prehla v chrbte a vzdychla som.
,,Páči sa ti to?"opýtal sa Taeyang počas toho ako ma dráždil. Prikývla som. Usmial sa.
Taeyang si dal dole tričko a následne aj nohavice s boxerkami. S jeho prirodzením mi prešiel po mojom prirodzení, čo ma donútilo hlasno vzdychnúť.
Vnikol do mňa a okamžite začal tvrdo prirážať.
Počas mojich hlasných vzdychoch sa nahol ku mne a začal ma bozkávať. Čím to urobilo ešte viac "pikantnejšie".
Po vyvrcholení si Taeyang ľahol ku mne a predychával práve prežitý orgazmus spoločne so mnou.

❗Tu si už v bezpečí od erotiky❗

,,Práve som podviedol svoju priateľku"povedal. Pozrela som sa na neho a ruku si dala na svoje ústa.
,,Preboha, mrzí ma to. Ja-ja som to nemala urobiť, bože"rýchlo som sa postavila a obliekla sa. Obliekla som si iba svoje nohavičky, nohavice a podprsenku hodenú v kúte jeho izby.
,,Dáš mi prosím nejaké tričko?"Taeyang už oblečený v boxerkách a jeho nohaviciach sa postavil k svojej skrini a vybral tričko, ktoré mi následne podal, aby som si obliekla.
Poďakovala som sa.
,,Taeyang, veľmi ma to mrzí, nevedela som..."povedala som.
,,Nie je to tvoja chyba, ale moja. Bora sa to nedozvie, aspoň teda by nemala sa to dozvedieť"povedal. Jemne som prikývla.
,,Zajtra už odchádzam..."povedala som.
,,Ja som si myslel, že tu ostávaš"záporne som pokrútila hlavou.
,,Prosím ostaň tu, Byung...potrebujeme ťa tu"podišiel ku mne a chytil mi moje ruky. Pozerali sme si do očí.
,,Nemôžem..."
,,Môžeš, prosím. Pôjdeme k tebe zajtra do Španielska, pôjdeš si po veci a pôjdeme späť domov. Prosím, Byung, potrebujeme ťa tu...ja ťa tu potrebujem"povzdychla som si.
,,Tak fajn. Zajtra pôjdeme spolu do Španielska a potom sa vrátime domov"usmiala som sa na neho. Taeyang ma pevne objal a následne ma vyzdvihol do vzduchu a zatočil mnou.



Double love 2Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt