O štyri roky neskôr:
,,Bože mám strašný stres, čo ak sa niečo pokazí alebo sa strápnim?"chodila som po miestnosti z jednej strany do druhej.
,,Byung, všetko bude v poriadku. Nestrapníš sa, úplne zabudneš, že sa na teba niekto pozerá, keď tam budeš stáť spoločne s Jungkookom"povedala Lucy.
,,Neboj sa, mami. Ty to zvládneš"povedala malá štvorročná Ari počas toho ako ju Jae česala.
Malá päťročná Abby sedela pri Ari a pozorovala ju.
,,Teraz sa postav pred zrkadlo a povedz si, zvládnem to"postavila som sa pred zrkadlo, tak ako mi vravela Jiwon. Videla som seba vo svojich krásnych svadobných šatách.
,,Zvládnem to"povedala som si. V ten moment prišla dovnútra miestnosti moja mamka s Jungkookovou.
,,Priniesli sme lupienky kvetov"povedala Lee.
,,Preboha Byung, si nádherná"podišla ku mne a dotkla sa mojich šiat. Mamka len stála s prekrytými ústami, slzami v očiach a údivom na jednom mieste.
,,Mami?"ozvala som sa k nej. Pomaly ku mne podišla a objala ma.
,,Si už tak veľká"povedala.
,,Aj ja chcem objatie!"vykríkla Ari a pribehla sa objať.
,,Aj ja!"pribehla aj Abby. Zasmiala som sa. Následne prišli aj ostatné. Lucy, Jiwon, Jae a Lee a objali ma všetky. Bolo mi do plaču, no nechcela som si zničiť svoj make-up.
,,Tak fajn, dokončíme posledné úpravy a môže sa ísť k oltáru.
Všetky sa odo mňa odtiahli a začali upravovať, či už mňa, seba alebo malé dievčatá.
,,Bože, všetky ste tak nádherne"povedala Lee.
Vtedy do miestnosti prišla aj Becky, ktorá si na chvíľu odbehla.
,,Mami, čo povieš?"opýtala sa Lee.
,,Si krásna"povedala a pobozkala ju na čelo.
,,Fajn, je čas svadby. Dievčatá choďte tam a keď začne hrať hudba, tak pomalým krokom si to namierite k oltáru a budete hádzať lupienky, ako sme si to nacvičili. A my ostatné potom prídeme, nakoniec príde Byung s otcom"povedala Lee. Všetky prikývli a vyšli von z miestnosti.
Mala som neskutočný pocit úzkosti.
Otec prišiel ku mne.
,, Vyzeráš úžasne"povedal a ponúkol mi jeho rameno, ktoré som prijala.
Začala hrať hudba a tak sa moja dcéra s Jiwoninou vybrali aj s lupienkami kvetov k oltáru. Následne šli aj moje družičky a nakoniec ja s kyticou kvetov a mojím otcom.
Vstúpila som do miestnosti a všimla si Jungkooka stáť pri oltári. V miestnosti boli všetci. Boli tu moji starí rodičia, Leo s priateľkou, Yoongi, Soobin, Taeyang s Borou, Taehyung s priateľkou, Jimin, Max a všetci ostatní, či už rodina alebo kamaráti. Z mojej strany alebo z Jungkookovej. Zišli sme sa tu všetci. Po dlhej dobe, sme sa všetci stretli. Chýbala tu akurát babka s dedom, ktorí už bohužiaľ nie sú medzi nami, no stále mám pocit, akoby boli pri mne.Prišla som k Jungkookovi. Postavila som sa pred neho tvárou, bokom k ľuďom. Všimla som si jeho slzy, ktoré nechal voľne prúdiť po svojej tvári. Usmiala som sa na neho. Úsmev mi opätoval.
Kňaz začal rozprávať. Občas sme niečo povedali, no väčšinou mal slovo on.
,,Môžete pobozkať nevestu"to bolo posledné, čo kňaz povedal. Jungkook ma chytil dlaňami za tvár a daroval mi dlhý bozk. Ja som si svoje ruky obmotala za jeho krk.
Všetci nám začali tlieskať.
Po bozku ma Jungkook objal za pás a obrátili sme sa smerom k ostatným. Usmiali sme sa na nich a potom si darovali ešte jeden krátky bozk.Ak by mi niekto na strednej povedal, ty s Jungkookom prídeš až pred oltár a budeš do neho zamilovaná až po uši, poslala by som ho na psychiatriu, pretože ako som kedysi vravela....nikdy som si nemyslela, že Jungkook bude práve ten do ktorého sa zamilujem. Ale je to tak. Zamilovala som sa do neho. Tak veľmi ako nikdy predtým do nikoho iného. Dokonca mám už s ním aj dcérku, ktorú obidvaja veľmi ľúbime a máme v pláne sa o ňu spoločne starať.
Opäť začína nová kapitola môjho života, tentokrát s mužom, ktorého milujem zo všetkých najviac.Zdravím Vás moji drahí čitatelia. Som vážne rada, že niektorí z Vás tu ostali až do konca aj cez tú moju slabú aktivitu.
S menším smútkom a radosťou zároveň Vám oznamujeme, že tento príbeh sa už navždy uzatvoril. Dúfam v to, že sa Vám to páčilo a taktiež dúfam, že sa "vidíme" v ďalšom príbehu.
Ďakujem Vám za všetky votes, či komentáre v 1 a aj v 2 časti, veľmi si vážim, že ma podporujete aj keď v tej 2 je tu už menší počet ľudí, ale aj za ten malý počet Vám veľmi ďakujem!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Double love 2
RomancePokračovanie Double love ,,Nemyslí si, že som ti skočil na to, že te amo, znamená veľa šťastia" ______________ Byung sa odsťahovala do Španielska a začala nový život, kde má priateľa s ktorým randí už tri roky. No však prestalo im to vo vzťahu fung...