Prešli dva dni od toho dňa, čo som sa pohádala s Jungkookom. Celý ten čas som sa mu snažila vyhýbať a mám pocit, že si to všimol.
Bola som na ceste k Jae s ktorou som sa rozhodla stráviť tento večer.
,,Ahoj"objala som Jae, ktorá mi akurát otvorila dvere.
,,Ahoj"odzdravila sa.
Keď sme sa od seba odtiahli, tak som vstúpila dovnútra jej domu.
Nasledovala som ju do jej izby v ktorej mala svojho psa aj s mačkou. Jej pes Kim ku mne pribehol a privítal ma. Okamžite mi to zlepšilo náladu.
Jae niečo hľadala v šuflíku a ja som si sadla na posteľ k jej mačke. Kim skočil ku mne a sadol si.
,,Prečo mi vôbec neodpisuješ?"opýtala sa ma Jae. Na sekundu som zamrzla, keďže som nevedela, čo povedať.
,,Nemám telefón"
,,A kde ho máš?"rozmýšľala som, či jej poviem celú pravdu...
,,Vieš Jae....ja mám tak trošku problém. Nie trošku, ale dosť veľký problém.... môj ex mi nedá pokoj. Prenásleduje ma"povedala som.
,,Počkaj, ty myslíš Jungkooka?"
,,Nie...môjho ex zo Španielska. Neviem, či si spomínaš, ale kedysi som a tebou volala v španielsku a môj ex prišiel, rozbil mi mobil a zbil ma. Mal ma zamknutú v izbe a týral ma. Raz som od neho utiekla a zavolala na políciu, no nejako sa z tamadiaľ dostal a teraz mi nedá pokoj. Že vraj mi chce zničiť život"videla som na Jae, že nevie, čo povedať.
,,Byung...s týmto choď na políciu"
,,To nie je dobrý nápad. Je to psychopat a určite sa z toho nejako vymotá a potom ma možno, že aj zabije"skryla som si tvár do svojich dlaní. Jae prišla ku mne a objala ma, tak isto ku mne prišiel aj Kim a dal jeho hlavu na moje stehná.
,,Musíš dostať odvahu a ísť na políciu, kľudne pôjdem aj s tebou"povedala Jae. Má pravdu.
,,Som vážne rada, že ťa mám. Momentálne mi ide všetko dole vodou. A vážne ma mrzí, že som tu nebola pre teba, keď ti bolo najhoršie"
,,Hlavne, že si tu teraz. A že už neodídeš"pousmiala som sa.
,,Poďme si pozrieť Monster High. Už som to dlho nevidela"povedala Jae. Súhlasila som s ňou. Jae zapla rozprávku a začali sme pozerať. Doniesla nám aj nanuky z mrazničky.Po skončení rozprávky sme sa rozprávali.
,,Ako to vlastne bolo, keď som odišla?"opýtala som sa jej.
,,Po celej škole sa o tebe rozprávalo. Jungkook sa s nikým nerozprával, bol stále ticho. Tvoji rodičia boli nešťastní. Taeyang nechcel tomu uveriť a Yoongi sa preklínal za to, čo ti spôsobil on a Suzy a tá niekam odišla. Ja som mala depky a Soobin tu bol vždy pre mňa. Vždy ma utešoval, a bol stále so mnou. Nakoniec sme sa dali dokopy...strašne mi chýba"povedala a sklonila hlavu dole. Prišla som k nej bližšie a chytila ju za ruku.
,,Ja si myslím, že sa ešte dáte dokopy. Čo by si povedala na to, ak by sme sa s ním stretli?"navrhla som.
,,To nebude dobrý nápad"
,,Ale bude. Uvidíš, že sa udobríte. Musíte komunikovať"povedala som.
,,Asi...máš pravdu"usmiala som sa.
,,Daj mi tvoj telefón, prihlásim sa na svoj Instagram a napíšem mu"Jae mi podala jej telefón a tak som urobila to, čo som povedala. Napísala som Soobinovi.
,,Čo si mu napísala?"opýtala sa Jae.
,,Ahoj, Soobin. Neviem, či si na mňa pamätáš, ale som Byung zo strednej. Vrátila som sa naspäť do Kórei a chcela by som sa s tebou dnes porozprávať. Mohol by si?"prečítala som jej správu.
,,Byung ja sa bojím"
,,Nemáš čoho. Budem tam s tebou. Teraz poďme zmeniť tému"
,,Ako bolo v španielsku?"opýtala sa.
,,Vieš čo...zo začiatku to vyzeralo byť fajn. Ak nepočítam moje depky z rozchodu a to ako som vyvádzala. Drogy, alkohol, cigarety...strašne to ľutujem. Ale potom po skončení strednej som sa vybrala pracovať do kaviarne, kde som stretla svojich nových priateľov a tých jediných. Najviac som sa bavila s Federicom a Karen. Bola tam aj Jessica, ktorá ma veľmi nemusela, ale nakoniec sme sa začali spolu baviť. A Maximlmus, lenže on bol iba brigádnik"povedala som. Vtedy prišla Jae správa na môj profil. Bol to Soobin. Súhlasil so stretnutím.Vyhnala som Jae sa pekne obliecť, aby nešla iba v teplákoch. A tak sme desať minút vyberali len oblečenie. Nakoniec si obliekla čierny pulóver, sivú sukňu, čierne silonky. Rýchlo sa namaľovala a urobila si vlasy. K outfitu si ešte nezabudla dať doplnky a kabelku s potrebnými vecami. Vybrali sme sa k dverám. Kim chcel ísť s nami, no musel ostať doma. Jae sa obula a vyrazili sme do parku, kde sme sa mali stretnúť so Soobinom.
Už z diaľky sme ho videli stáť na chodníku. Pozeral do mobilu.
,,Ahoj Soobin"objala som ho. Objatie mi opätoval.
,,Ahoj Byung a...."zasekol sa. Určite nečakal, že tu bude aj Jae.
,,Ahoj Soobin"pozdravila sa tichým hlasom.
,,Nevedel som, že prídeš aj ty"povedal.
Cítila som, že medzi nami vzniká nepríjemná atmosféra.
,,Soobin...mali by ste sa spolu porozprávať"povedala som. Prikývol.
,,Máš pravdu...dáš nám chvíľku?"opýtal sa. Prikývla som a odišla od nich o pár metrov ďalej.
Čakala som tam asi päť minút, no potom ich videla sa pobozkať a tak som prišla k nim.
,,Tak?"opýtala som sa.
,,Vysvetlili sme si to"povedala vysmiatá Jae. Bola som šťastná za tých dvoch a tak som ich objala.
,,Som vážne rada"Zvyšok dňa sme sa prechádzali po meste a vybrali sa do pizzerie, kde sme sa najedli. Rozprávala som Soobinovi ako bolo v Španielsku, keďže sa ma na to pýtal. Ale samozrejme, že som nepovedala tie zlé veci. Iba tie dobré.
Okolo ôsmej som sa vybrala domov, keďže už bola tma. Je jeseň.
Neustále som sa obzerala, či náhodou niekde neuvidím toho psychopata, no nič som si nevšimla.
Doma som sa pri dverách vyzula. Ani som nezapálila svetlo, len som sa vybrala s baterkou do kuchyne, kde som sa napila. Mala som v pláne ísť do sprchy a následne do postele, kde by som strávila zvyšok večera.
Ako som vychádzala z kuchyne... všimla som si postavu, ktorá stála pri okne v obývačke. Okamžite som ju spoznala...bol to Henry.
Hneď ako si všimol, že som ho videla, tak sa rozbehol k dverám od domu.
Rýchlo som vybehla hore schodmi a zavrela sa do svojej izby, ktorú som aj zamkla.
Moje srdce búchalo veľmi rýchlo a celá som sa triasla od strachu.
Počula som kroky, ktoré smerovali hore do mojej izby. Musela som rýchlo konať a tak bez rozmýšľania som otvorila okno a vyskočila z neho na zem. Pád ma zabolel, no nemohla som tam ostať a tak som behala bez topánok po meste ani neviem kam.
Vôbec som sa nezastavovala, aj keď som už nevládala. No nemohla som si dovoliť zastaviť.
Podišla som k dverám od Jungkookoveho domu a začala zvoniť a búchať po dverách ako šialená.
Po chvíli mi otvoril a ja som vtrhla k nemu dovnútra a donútila ho zavrieť a zamknúť dvere. Oprela som sa o ne a skĺzla na zem.
,,Preboha Byung, čo sa stalo?"opýtal sa a kľakol si ku mne.
,,Bol v mojom dome!"to bolo jediné, čo zo mňa vyšlo a hneď potom som spustila nával sĺz.
,,Poď sem"pritiahol si ma do jeho náručia a hladil ma po vlasoch.
,,Kľud, zlatko. Som s tebou"bola som taká vystrašená, že som ani nepremýšľala nad tou prezývkou.
,,Je to psychopat, bojím sa ho"
,,So mnou si v bezpečí"stále ma hladil po vlasoch.Keď som sa už trošku ukľudnila, tak sa odo mňa odtiahol a pozrel sa na mňa.
,,Čo sa stalo?"opýtal sa.
,,Môj ex...bol v mojom dome"
,,Povedz mi všetko od začiatku"rozhodla som sa, že mu to poviem.
,,V španielsku som mala priateľa, ktorý ma začal týrať. Raz ma nechal zamknutú v izbe a občas za mnou prišiel a zbil ma. Keď som mala možnosť, tak som na neho zavolala políciu a odišla z jeho domu. No o pár dní mi začalo volať neznáme číslo. Neriešila som to a šla do Kórei, kde sa mi začali diať čudné veci. Niekoľko krát mi volalo to číslo, vybuchlo mi auto, prenasledoval ma, donútil ma sa s tebou prestať baviť, ničil mi život...celý čas to mal na svedomí on. Zistila som, kde som mala sledovač. Bol v mobile a tak som ho hodila pred pár dňami z mosta. Na chvíľu som mala pokoj, no až doteraz...neviem, čo chce urobiť, ale ak ma nájde, tak je so mnou koniec a tak isto aj s tebou a mojou rodinou či kamarátmi ..."Jungkook nevedel čo povedať. Chvíľu bolo medzi nami ticho, no potom sa ozval.
,,Prečo si mi to nepovedala skôr?"opýtal sa.
,,Pretože som sa bála, že ak ti to poviem, tak ťa zabije a to vážne nechcem"opäť ma objal.
,,Ostaneš so mnou a nejako to vyriešime s ním. Tvoji rodičia o tom vedia?"
,,Nie...vieš to iba ty a Jae"
,,Pôjdeme s tým na políciu a ak ho stretnem...bude mŕtvy"pousmiala som sa.
,,Mám ťa rada"ani netuším, prečo som to povedala. No okamžite som sa začala preklínať.
,,Aj ja teba. Oveľa viac ako si dokážeš predstaviť"odtiahol sa odo mňa a dal mi pusu na čelo.
,,A už ťa nikdy nechcem stratiť"v ten moment som sa cítila akoby sa mi zalepilo moje rozbité srdce. Opäť som cítila motýliky v bruchu...opäť som sa do neho zamilovala.
STAI LEGGENDO
Double love 2
Storie d'amorePokračovanie Double love ,,Nemyslí si, že som ti skočil na to, že te amo, znamená veľa šťastia" ______________ Byung sa odsťahovala do Španielska a začala nový život, kde má priateľa s ktorým randí už tri roky. No však prestalo im to vo vzťahu fung...