,,Byung poslala si tú objednávku?"opýtala sa ma Lee, keď prišla do kancelárie.
,,Áno. Už je aj pošta pretriedená. Sú tam štyri pozvánky, dve sumy na zaplatenie a nejaký list"povedala som počas toho ako som prezerala nové objednávky a recenzie.
,,Super, ďakujem ti. Na dnes už máš voľno, zajtra nemusíš prísť, keďže ideš na tú políciu"prikývla som.
,,Ďakujem, že ma chápeš, Lee"postavila som sa zo stoličky, vzala si svoje sako a kabelku.
,,Tak ahoj"pozdravila som sa na odchod, keď som otvorila dvere. Lee sa mi s úsmevom odzdravila.
Dnes by som sa chcela stretnúť s Taeyangom a porozprávať sa s ním. Už som s ním vážne dlho nebola a chýba mi jeho prítomnosť.
A tak som mu zavolala.
,,Ahoj Taeyang"pozdravila som sa, keď mi hovor prijal.
,,Ahoj, prcek. Dlho si sa neozvala"
,,No ani ty. Poďme sa prejsť dnes, chcela by som sa s tebou porozprávať"
,,A nevadilo by ti, ak by som vzal Boru so sebou?"
,,Mne vadiť nebude. Kde sa stretneme?"
,,V parku ako vždy. Teším sa na teba"
,,Aj ja, tak zatiaľ ahoj"zrušila som hovor a vybrala sa do parku.Keď som bola na mieste, kde sme sa mali stretnúť, tak som si sadla na lavičku.
Chvíľu som tam čakala pokiaľ tí dvaja prídu a po chvíli aj prišli. Pozdravila som sa im a objala Taeyanga, no keď som videla Borin výraz, tak som usúdila, že by som sa mala držať od neho asi ďalej.Prechádzali sme sa po parku. Bola už čoraz väčšia tma a ja som dostala neskutočnú chuť na nejaký drink.
,,Poďme do nejakého baru"navrhla som.
Taeyang sa pozrel na mňa a následne svoj zrak premiestnil na Boru.
,,Čo na to vravíš?"opýtal sa jej.
,,Nesúhlasím s tým. Prepáč, Byung, ale my s Taeyangom nejdeme"povedala. Prišlo mi strašne trápne a ľutovala som, že som niečo navrhla.
,,A taktiež je už veľa hodín, zajtra idem na pohovor, čiže by sme už mali ísť domov"dodala. Smutne som prikývla. Bolo mi to vážne hlúpe, keďže som sa s Taeyangom poriadne ani neporozprávala. Mám pocit, že ma Bora nemá veľmi v láske.
,,Byung, ak by si chcela, tak ťa môžme ísť odprevadiť"navrhol Taeyang.
,,Nie, to je v poriadku. Ja aj tak ešte nejdem domov"jemne som sa pousmiala. Taeyang si povzdychol a chcel ma objať, no odstúpila som od neho, keďže nechcem mať s Borou problémy.
Taeyang to nechápal a čakal na vysvetlenie.
,,Myslím, že ahoj stačí"bolo na ňom vidieť, že nebol s tým spokojný, no nepovedal k tomu nič.
,,Tak fajn...ahoj Byung. Daj na seba pozor a nerob zbytočné hlúposti"povedal.
,,Neboj. Tak ahojte"rozlúčila som sa s nimi a vybrala sa prejsť.Rozhodla som sa ísť teda do toho baru aspoň ja sama, keď už nie s nimi.
Prišla som k pultu, kde stál mladý barman.
,,Čo si dáte, slečna?"opýtal sa ma.
,,Martini royal s jahodami"povedala som smutným tónom, čo si asi barman všimol.
,,Ste tu sama?"opýtal sa počas toho ako mi robil drink.
,,Áno"pozrel sa na mňa.
,,A to prečo? Priateľa máte kde?"
,,Nemám žiadného"položil mi drink predo mňa.
,,Ako je to možné?"oprel sa o pult.
,,Mala som troch...jeden na strednej a ten ma podviedol, ďaľší tiež ma podviedol...teda aspoň to tak vyzeralo, no nebolo to tak a teraz má priateľku a tretí bol psychopat a je za mrežami"napila som sa drinku.
,,Mrzí ma to. Toto ste si nezaslúžili"zasmiala som sa.
,,Volám sa Max"predstavil sa.
,,Byung"
,,Teší ma, ale stále nechápem, prečo si tu sama. Kamaráti alebo kamarátky nemali záujem?"
,,Je to komplikované...pravdu povediac už mám iba pár kamarátov, ktorí nemajú čas. Jedna kamarátka s mojím kamarátom majú už dieťa, druhá kamarátka je s jej priateľom a tretí kamarát má priateľku, ktorá ma asi veľmi nemusí. Ale tak...čo sa dá čakať, keď som bola niekoľko rokov v španielsku a nemala som s nimi kontakt"
,,V španielsku? Ako tam bolo?"
,,Mala som celkom fajn život tam, ale bol by lepší, ak by tam nebol môj psycho ex"
,,Prečo práve psycho?"
,,Chcel ma zabiť"zasmiala som sa.
,,Preboha...také krásne dievča. Dúfam, že zhnije za mrežami"úprimne som sa zasmiala. Bolo to od neho milé.Celý večer som sa rozprávala s Maxom. Porozprávala som mu celý svoj život a on zas mne ten svoj. No o tretej som už musela ísť domov.
,,Už je čas ísť, ďakujem ti za skvelú spoločnosť"zišla som dole z barovej stoličky.
,,A to pôjdeš sama?"prikývla som.
,,Tak to teda určite nie. Je to nebezpečné"
,,Tak bohužiaľ...nič iné sa nedá robiť"
,,Počkaj...zavolám ti taxi. Môj brat robí taxikára a akurát má šichtu"usmiala som sa.
,,Tak fajn"súhlasila som a opäť si sadla na stoličku.
Max začal telefonovať.
Po chvíli hovor zrušil a opäť začal rozprávať so mnou.
,,Čoskoro je tu. Máš zadarmo jazdu domov"
,,Ďakujem ti. Za celý tento večer"
,,Za to ďakovať nemusíš. Dúfam, že ťa ešte uvidím"usmiala som sa. Max prešiel okolo pultu a podišiel ku mne. Objal ma.
,,A netráp sa nad ničím, užívaj si život, pretože to môžeš neskôr ľutovať"zahrialo ma to u srdca. Max sa odo mňa odtiahol a odprevadil ma k východu. Rozlúčila som sa s ním a nastúpila do taxi, ktorý ma odviezol ku mne domov. Aj keď som mala ísť k Jungkookovi, no vážne som nemala náladu za ním doliezať. Bolo mi to blbé.Vstúpila som dovnútra svojho domu, kde som si to rovno namierila do svojej izby a po chvíli aj zaspala.
Zobudila som sa o dvanástej ráno a vybrala sa do kúpeľne, kde som sa osprchovala a vykonala rannú hygienu. Po tomto som sa naraňajkovala a obliekla sa do modrého svetríka, ktorý som zastrčila do svetlo hnedých rovných nohavíc. Vlasy som si natočila, urobila si denný make-up a samozrejme som nezabudla na doplnky. Obula som si vyššie čierne čižmičky na opätku a vzala si kabelku s vecami.
Vybrala som sa na políciu.Na polícii sa ma pýtali otázky ohľadom môjho vzťahu s Henrym a všetko čo mi urobil. Pýtali sa ma na všetko potrebné. Po mojom výsluchu začali vypočúvať aj jeho. Nebolo to dlho.
Po výsluchu ho zobrali v putách do auta, aby ho dali za mreže a prechádzali okolo mňa. Pozeral sa na mňa nenávistným pohľadom, tak ako ja na neho.
,,Perra"zanadával mi.
,,Čo povedal?"opýtal sa ma strážnik.
,,Iba nadávku, nič dôležité"po tomto som šla domov, kde som videla Jungkooka stať pred mojím domom.
,,Jungkook, čo tu robíš?"opýtala som sa ho. Podišiel ku mne.
,,Kde si bola v noci?"na otázku mi odpovedal otázkou.
,,No doma, kde asi. Čo si prosíš?"
,,Toto mi už nikdy nerob, vieš ako som sa bál"zasmiala som sa.
,,Ja ťa nechápem. Veď spolu nechodíme, tak prečo sa o mňa tak veľmi zaujímaš?"
,,Pretože mi na tebe záleží! Nechcem aby sa ti niečo stalo, chápeš"
,,Nechápem. Som tvoja ex. Pomohol si mi, ja som ti veľmi za to vďačná, no tu to končí. Ja nechcem byť nejakým problémom vo vzťahu s tebou a May"
,,Čo sa týka May, tak-"nedohovoril iba sa pozeral za mňa. Otočila som sa.
Bola tam...šla smerom k nám. Ako sa vraví, my o vlkovi a vlk za dverami...,,Ahojte"pozdravila sa s jemným úsmevom, ktorý som spoznala, že je falošný.
,,Ahoj"objala Jungkooka.
,,Ahoj, May"pozdravila som sa aj ja.
,,Tak čo...ideme niekde?"opýtala sa a pozrela sa na mňa, ja som sa pozrela na Jungkooka.
,,Jasné, poďme niekam do parku"navrhol. May prikývla a vzala Jungkooka za ruku.
Šli predo mnou. Mala som chuť vypariť sa z tamadiaľ a už sa nikdy k nim neozvať.
Po celý čas som sa neozývala.
,,Byung, poď k nám"povedal Jungkook.
,,Nie vďaka, mne je takto fajn"videla som ako May pretočila očami a vybrala sa za mnou.
,,Poď porozprávame sa"chytila ma za ruku a ťahala ma s ňou niekam ďalej od Jungkooka.
,,Neviem, čo máš v pláne, ale drž sa ďalej od Jungkooka"povedala, keď sme stáli dostatočne ďaleko od jej priateľa.
,,Ja nič nemám v pláne o čom to rozprávaš"
,,Dobre vidím, že chceš byť s ním, no nepodarí sa ti zničiť nám vzťah. Neustále sa hraješ na obeť, ktorú treba zachraňovať, tváriš sa ako najväčšia chudinka. Nechala si ho byť a odišla si od neho a teraz sa len tak tu vrátiš a myslíš si, že všetko hodí za seba a pôjde k tebe? Tak na to zabudni. Vráť sa tam odkiaľ si prišla a nesnaž sa ho zviesť"nemala som slov.
,,T-ty si sa zbláznila. Nevieš o mne nič a ideš ma tu súdiť?-"skočila mi do reči.
,,Oh, chudinka, veľa si si toho prešla určite, musím ťa teda poľutovať"prišiel k nám Jungkook.
,,Baby o čom sa tu rozprávate?"opýtal sa.
,,Byung chce ísť domov, cíti sa zle"povedala May.
,,Vážne? Ako ti je zle, máš teplotu?"chytil mi čelo, no ja som sa od neho odtiahla.
,,Tak choď radšej domov, možno si chorá"May prišla ku mne a objala ma.
,,Nestoj nám v ceste a nebudem mať s tebou problém"pošepkala mi a odtiahla sa.
,,Možno, bude lepšie, ak ju pôjdeme odprevadiť"navrhol Jungkook.
,,Nie, to je v poriadku"povedala som.
,,Ale čo ak odpadneš alebo ti príde ešte viac zle. Musíme ísť s tebou"
,,Ostaňte tu, ja to zvládnem. Nie je mi až tak zle"
,,Byung musíme-"May mu skočila do reči.
,,Ak nechce, tak ju prestaň nútiť"povedala mu.
,,Tak fajn..."chcel ma objať, no odtiahla som sa a bez slova odišla.
Ako som si myslela...stretnutie dopadne zle.
YOU ARE READING
Double love 2
RomancePokračovanie Double love ,,Nemyslí si, že som ti skočil na to, že te amo, znamená veľa šťastia" ______________ Byung sa odsťahovala do Španielska a začala nový život, kde má priateľa s ktorým randí už tri roky. No však prestalo im to vo vzťahu fung...