28

48 6 3
                                    

,,Milujem ťa"povedala som, keď som sa od neho odtiahla.
,,Stále som ťa milovala a stále budem"Jungkook ma bez slova pobozkal.
,,Ja teba tiež, Byung"povedal po bozku.
Pozrela som sa za seba. Ešte stále tam bol Taeyang v aute celý vysmiaty.
,,Ďakujem ti"zakričal Jungkook na Taeyanga.
,,To je maličkosť"Taeyang zakričal naspäť a odišiel.
,,Poďme dnu"povedal Jungkook a pustil ma dnu.
,,Konečne ťa mám"objal ma. Bola som šťastná, že som konečne opäť s ním.
Jungkook dal ruky na môj zadok a vyzdvihol ma. Musela som si obmotať nohy okolo jeho pása a ruky okolo jeho krku.
Pobozkali sme sa.
Vybral sa so mnou do jeho izby, kde ma položil na jeho posteľ a dal sa nado mňa.
Začal ma bozkávať a vytvárať jeho značky na krku.
,,Už ťa nikdy nenechám odo mňa odísť. Si len moja"povedal a opäť ma začal bozkávať.
,,A ty len môj"prešla som rukami po jeho hrudi a zašla pod tričko. Jungkook sa usmial a pomaly mi začal vyhŕňať tričko.
Keď ho dal dole, odtiahol sa odo mňa a namieril si to k mojim teplákom, ktoré tiež dal dole. Ostala som pred ním iba v spodnom prádle.
Jungkook si ma celú obzrel a opäť sa usmial.

Ráno som sa zobudila vedľa Jungkooka, ktorý ešte stále spal a bol otočený ku mne otočený tvárou.
Začala som sa hrať s jeho vlasmi, no po chvíli som sa rozhodla vstať z postele.
Vzala som si veci zo zeme a obliekla sa, keďže som bola nahá.
Oblečená som sa vybrala do kúpeľne, kde som sa osprchovala.
Po sprche som stála pri umývadle v ručníku.
Odrazu dovnútra kúpeľne prišiel Jungkook.
,,Dobré ránko"podišiel ku mne a pobozkal ma.
,,Dobré ránko aj tebe"usmiala som sa. Jungkook sa postavil za mňa, chytil ma za boky a pritiahol si ma bližšie k nemu. Svojim telom som bola nalepená na to jeho. Začal ma bozkávať na krku. Rukami prechádzal po mojich bokoch. Jemne ich hladil.
,,Milujem ťa, Byung"donútilo ma to usmiať sa.
,,Aj ja ťa milujem"otočila som sa tvárou k nemu a pobozkala ho.

O dva dni neskôr

Bola som v práci, kde som vybavovala telefonáty a robila objednávky. Taktiež som triedila poštu. Dnes som mala celkom plný deň.
Lee šla na pohovor a ja som bola v kancelárii sama.
Dovnútra kancelárie vstúpil Jungkook.
,,Prišiel som si pre bozk"podišiel ku mne.
,,Už zase? Veď si dostal už štyri bozky"zasmiala som sa, pretože dnes tu je už štvrtý krát.
Jungkook podišiel ku mne a pobozkal ma.
,,Ale mne štyri nestačia"povedal, keď sa odtiahol a následne ma opäť pobozkal.
,,Nemáš čo na práci?"opýtala som sa ho, keď sme sa odtiahli.
,,Mám nudný deň"povedal.
,,Oh, tak to by si mi mohol urobiť cappuccino, ja mám práce veľmi veľa"využila som to.
,,Samozrejme. Budeš mať to najlepšie cappuccino. Také, ktoré si ešte nikdy nemala"usmiala som sa.
,,Tak to som zvedavá"povedala som so smiechom. Jungkook sa vybral do kuchynky, urobiť mi kávu a ja som sa opäť venovala svojej práci.
,,Pôjdeme dnes na večeru k mamke, pozvala nás"povedal, keď mi priniesol moje cappuccino.
,,To je milé od nej"usmiala som sa.
,,Nechaj to už tak"
,, Nemôžem. Musím dokončiť svoju prácu"
,,Ale no tak"snažil sa ma presvedčiť.
,,Jungkook, veď prestaň"zasmiala som sa.
Niekoľko minút ma neustále otravoval a snažil sa ma presvedčiť. Nakoniec sa mu to podarilo s tým, že ak sa to Lee nebude páčiť, tak to poviem na Jungkooka.

,,Spokojný?"opýtala som sa ho keď som stála pri ňom, telom som bola na ňom nalepená a ruky som mala obmotané za jeho krkom. On ma držal za boky.
,,Áno"usmial sa a pobozkal ma.
,,Poďme už k mamke"povedal Jungkook.
,,Tak skoro?"opýtala som sa ho. Jungkook prikývol.
,,Čo iné by si chcela robiť?"opýtal sa ma s úškrnom.
,,Hmmm, všeličo"pozerala som sa mu do tváre.
,,Úplne všeličo?"prikývla som. V ten moment ma Jungkook chytil za zadok a vyzdvihol ma na pracovný stôl. Roztiahol mi nohy a postavil sa medzi nich.
Hladil ma po chrbte. Svoje ruky som mala stále obmotané okolo jeho krku.
Jungkook ma opäť začal bozkávať. Z pier zišiel až na krk.
Začal mu zvoniť telefón a tak sa odo mňa musel odtiahnuť, či to chcel alebo nie.
,,Áno?"ozval sa do telefónu. Jednu ruku mal stále na mojom chrbte.
Jungkook po chvíli zrušil hovor a opäť sa venoval mne.
,,Máme už ísť. Čakajú nás"prešiel mi po bokoch.
Zišla som zo stola a postavila sa.
,,Tak už poďme"prešla som mu po hrudi a vybrala sa k vešiaku, kde som mala svoju dlhú, čiernu koženú bundu. Jungkook mi vzal moje ostatné veci. Vybrali sme sa z kancelárie, ktorú sme pred odchodom ešte zhasli.
Šli sme po tichej chodbe. Bolo okolo piatej večer a väčšina pracovníkov odišlo už domov.
Na prízemí sme sa pozdravili na rozlúčku recepčnej a upratovačke a vyšli z budovy.

Double love 2Where stories live. Discover now