3

595 48 3
                                    

Өнөөх залуу:Би бодлоо өөрчиллөө. Наад залууг чинь би авчихъя. Та нар өөрийг олчих, би бусадтай юмаа хуваалцах дургүйг мэднэ биздээ.

Босоод хүрээд ир хэмээн Жиминд хандан хэлээд буцан өрөө лүүгээ орлоо. Жимин өнөөх залуугийн болон 4н залуугийн зүг ээлжлэн хараад яахаа мэдэхгүй бүлтгэнэн байж байтал

4-р залуу: Ах удаан хүлээх дургүй хурдан оч гээд сандарсан байдалтайгаар хэлэв.
Жимин ч гараараа өнөөхөө дарсаар хурдан хурдан алхлан өрөөнд нь оров.

Өнөөх залуу: Яасан уддаг юм. Хаалгаа хаа

Жиминд түрүүний байдлаас ч илүү аймшигтай санагдаж байлаа, хоолой нь хүртэл өвдөг сөхрүүлэх хэмжээний айдас төрүүлэм, харцыг нь дурдаад ч хэрэггүй. Харцаараа үх гэвэл шууд үхэхээр тийм л захирангуй байлаа. Өвдөг нь чичирсээр яахаа мэдэхгүй доош харан өрөөний үүдэнд зогсоод л байх нь тэр. Энэ байдлыг таслан: Ойртоод ир хэмээн өнөөх л баргил хоолой дуугарна.

Хэдий айж байгаа ч хий гэсэн үйлдлийг нь хийхгүй л бол үхэхээ мэдэж байгаа тул дуугүй л ойртов.
Өнөөх залуу орон дээр сууж байсан бөгөөд Жимин орны дэргэд очоод өмнө нь сөхрөн суугаад хэсэг хүлээсэн ч ямар нэгэн хариу ирэхгүй байсанд *рхтнийг нь х*хөх ёстой юм болов уу хэмээн бодоод чичирсэн гараараа өмдийг нь тайлах гэж оролдоно.

Өнөөх залуу: Чи юу хийх гэж байгаа юм гээд бага зэрэг уурссан хоолойгоор дуугаран, түүний 2 гарыг угзран дээш татлаа.
Жимин ч айсандаа болоод нүдэнд нь нулимс цийлэгнэн, сандарсаар: Би би нө нөгөө түрүүний ах нар л ингэ гээд байсаншд. Тэ тэгээд би танд бас тэгэх ёстой юм болов уу гэж бодоод хэмээн гацаж түгдчин хариулна.

Өнөөх залуу нэг инээмхийлснээ: За тэгвэл чиний хүссэнээр гээд өмдөө тайлчхав.

Жимин нулимсаа унагаахгүй гэж хичээн тэвчсээр ойртон дотуур хувцсыг нь буулган, *рхтнийг нь гаргатал өөдөөс нь босоогүй мөртлөө аварга *рхтэн гарч ирэх нь тэр. Аманд нь яаж бүхэлдээ багтахав дээ гэж бодсон боловч хийхээс өөр яахав гэж бодоод юу ч гэсэн хэлээрээ долооно.

Удаа ч үгүй өнөөх залуу: Чи яг юу хийгээд байгаа юм? Ямар зайрмаг идэж байгаа юу? гээд тайвнаар хэлээд Жиминийг босгон орон дээр суулгаад чихэнд нь : Хэрвээ чи миний үгэнд ороод байвал би чиний нүхэнд *рхтнээ шургуулахгүй ойлгосон уу? Гэхдээ нэг юмыг санаж яваарай. Би чамайг эдлэхгүй байлаа гээд бусад нь эдлэхгүй гэсэн үг биш. Бусад хүмүүсээс наад *гзгөө хамгаалж яваарай гээд гуян дээр нь хөнгөхөн алгадав. Одоо намайг үйлдэл хийх бүрд чангаар г*ншээрэй за юу? Х*хөж чадахгүй ч гэсэн эрх биш г*ншиж чадах байлгүй дээ гээд ёжлон инээнэ.

Жиминий цагаахан гуян дээр залуу том гараа зөөлөн буулган хуруугаараа яг одоо гэж байгаа юм шиг товшино. Яг хэрхэн гиншихээ мэдэхгүй ч гэсэн нарийхан хоолойгоор чангаар авиа гаргана.

Залуу: За яахав болж байна. Илүү өвдөж байгаа юм шиг дуугар гээд шивнэнэ. Өмнөхөөсөө нэг их дээрдсэнгүй тул залуу: Одоо өөр арга байхгүй юм шив. Хана түшээд нуруугаа тэгшлээд 90н градус бөхийгөөд зогс. *гзгөө сайн оцойлгоорой.

-2021.05.15-

UMBRELLA ☂️☔️🌂Where stories live. Discover now