Нэмэлт хэсэг-3 /Намжин/

653 36 5
                                    

Хайртай хүн нь гэрэлгүй өрөөнд нүцгэн, доор нь байж ядан т*чаадаад байхад анд нь яахан зүгээр байх билээ. *рхтэн нь чинэрээд өвдөж байгаа ч гэсэн хайртай хүнээ өвтгөхгүй байх нь нэн тэргүүний асуудал билээ.

Шүүгээнээс тос аван гартаа асгаад нүхийг нь тойруулаад тослосноо, хоёр хуруугаа оруулах мөчид Жиний бие нь татвасхийнэ.

Нааш цааш хуруугаа хөдөлгөн, хааяа дотор талыг нь имрээд, хуруугаа нэг нэгээр нь нэмэн сунгах ба нөгөө гараараа х*хнийх нь товчийг оролдох бөгөөд хөдөлгөөн бүрт нь зөөлхнөөр г*ншин хариу барих аж.

Хэсэг хугацааны дараа хангалттай гэж үзсэн бололтой хуруугаа гаргаад, Жиний нуруунд дэр ивэн, *рхтэндээ бэлгэвчээ углалаа.

Жиний нүд рүү хайр дүүрэн ширтсэнээ, эхлээд дух, хамар, хацар, эрүү гээд сүүлд нь уруул дээр нь зөөлхөн үнссэнээ,  чихэнд нь бүдүүн баргил хоолойгоороо " Надад итгэж байна уу?" хэмээн асуухад толгойгоо хөнгөхөн дохих нь өнөө шөнө өөрийгөө бүхэлд нь Намжүүнд даатгаж байгаагийн илрэл болой.

Удаан гэгч нь оруулах зуураа хүзүү эгмийг нь шим*н аль болох өвдөлтийг нь сатааруулан, Жинд тааламжтай байх бүгдийг хийх ажээ.

Арваад минутын дараа хөдөлж эхлэх ба хөдлөх бүрт Жиний амнаас т*чаадах дуу гаран, Намжүүнийг урамшуулна.

Жин ч урдаас нь тосгуурдан хөдөлж эхлэх бөгөөд дассаныг нь мэдсэн Намжүүн хөдөлгөөнөө хурдасгахад Жиний дуу чангаран т*вьчихлаа.

Намжүүн болоогүй байсан учраас хурдан хэмнэлтэйгээр үргэлжлүүлэн хийсээр удалгүй т*вих бөгөөд байрлалаа өөрчлөн Жинийг дээрээ гарган өөрөө доор нь хэвтэх аж.

Энэ байрлалд илүү гүнзгий орох бөгөөд үүнд дасах гээд Жин удаанаар дээш доош хөдлөн, хэсэг хугацааны дараа өмнөхөөсөө арай хурдлахад Намжүүнд энэ нь хангалтгүй байсан тул ташаанаас нь барьж байгаад хүчтэй гэгч нь бүлж эхлэхэд удаан хөдлөхийг гуйн уйлагнасаар хоёр ч дарааллан тавих нь тэр.

Хэн хэнийх нь удаан хугацааны дараах с*кс ч болоод тэр үү, эсвэл хамгийн анхны хайртай хүнтэйгээ хийсэн с*кс болоод ч тэр үү дур хүсэл нь цаанаасаа л бадамлаад халуу шатацгаана.

Жин дөрөв хөллөн Намжүүн араас нь хийнгээ нэг гараараа Жиний болжморыг шувтрах ба орилсоор тавих гэхэд нь чангахан атгаж зогсоох нь тэр.

Уйлагнан т*вихыг хүсэхэд Намжүүн үүнийг нь тоолгүй улам хурдлан т*вирлаа.

Үүнийхээ дараа *рхтнээ огцом сугалахад Жин
" Ахаа би болоогүй б-а" гэж хэлэхийн завдалгүй Жинийг дээш харуулан жижигхэн болжморыг нь үмхээд авчихав.

Үүнд нь гайхширсаар басхүү таашаалдаа умбасаар ам нь ангалзан т*вих хүртлээ тасралтгүй чангаар орилон г*ншинэ.

Т*вих дөхчихсөн байсныг ч хэлэх үү, урьд өмнө нь мэдэрч байсан хамгийн т*чаадам мэдрэмж болоод ч тэр үү дур хүслийн шингэн нь гарахад тийм ч удаагүй бөгөөд тэр бүгдийг нь Намжүүн залгичих нь тэр.

Хэн хэн нь энэ халуухан ажлыг зогсоохыг хүсэхгүй байх ба үүгээр л ангаж цангаж байсан мэт нэгнээ идчих шахан үргэлжилсээр тав, зургаан цагийн дараа дуусчээ.

-2022.06.19-

Бичээчийн үг:
За ингээд энэ хоёр маань амар сайхандаа жаргажээ🥹🥰
Нэгдэхээс дадлагатаа гараад түмэн завгүй болох бөгөөд дадлагаа дуусгаал дараагийн бичвэрийнхээ санааг бүрэн гүйцэд болгох байх. Хэд хэдэн санаа байгаад л байгаа гэхдээ яг өрнөл төгсгөл энэ тэрээ төлөвлөөгүй учраас нэг л болж өгөхгүй байгаа🥲

За тэгээд шинэ бичвэрээрээ уулзтал түр баяртай😊

UMBRELLA ☂️☔️🌂Where stories live. Discover now