Хүүгийн талаас :
Одоо өнгөрснийг бодохоо болиод шоронд байх 10н жилийн хугацаандаа хэрхэн амьд мэнд гэртээ харих уу гэдгээ л бодох хэрэгтэй бололтой.
Энэ хүмүүсийн хэлснийг хийвэл ядаж бага өвтгөх байх. Яадаг ч байсан одоо л амьд үлдэх хэрэгтэй.Хүүгийн өнгөрсөнд:
Түүнийг Пак Жимин гэдэг бөгөөд 18н насныхаа босгыг даваад удаагүй байгаа жирийн л гэр бүлээс гаралтай, ээжийнхээ амин эрдэнэ нь болсон хүү билээ. Аав нь бага байхад нь уушгины хорт хавдраар нас барсан бөгөөд энэ нь хэт их тамхидалттай холбоотой байсан юм. Тийм ч болохоороо тамхинд нэлээд дургүй болохоор өөрөө хэрэглэдэггүй, бусад хүмүүсийг бас бүү хэрэглээсэй гэж боддог.
Ээжтэйгээ цуг 2уулахнаа амьдардаг, ээж нь түүний төлөө бүхий л ажлыг хийж хүүгээ юугаар ч дутаахгүй гэсэндээ өөрөө зовсон ч хүүхдээ л зовоохгүй гэсэн сэтгэлээр хандаж, маш ихээр хайрладаг юм санж.
Гэвч нэг л өдөр ийм юм болно гэж хэн хэн нь төсөөлөөчгүй байсан юм.Даруу төлөв хүү нь хүүхэд зодсон, хүнд гэмтэл учруулсан хэргээр шоронд сууна гэж хэн мэдэх билээ.
Жимин зүгээр л хэдэн хүүхдэд дээрэлхүүлж байсан хүүг л аврахыг хүсээд туслах гэж оролдсоны эцэст, өөрөө тэр хүүг зодсон хэрэгтэн болчих нь гэж түүний санаанд огтоосоо буугаагүйн дээр тэр зодуулж байсан хүүхэд Жиминийг өөрийг нь зодсон гэж мэдүүлэг өгсөн байх нь тэр. Ингээд л мөнгөгүй, эрх мэдэлгүй юм болохоороо хийгээгүй хэргийнхээ төлөө шоронд суухаас өөр арга байгаагүй юм.
Баян, эрх мэдэлтэй гэр бүлээс гаралтай байсан бол юу гэж шоронд суухав дээ гэж хэдий өөрийгөө харааж байсан ч , энэ нийгмийн хууль хүчний байгууллага ингэтлээ ялзарсан байсанд нь хамгийн их бухимдаж байлаа.Шорон руу явахад ээж нь : Миний хүү ээж нь чамд итгэж байгаа. Хоолоо сайн идэж, хүнтэй сайхан харилцаа үүсгэж, хамгийн гол нь миний хүү битгий гэмтээрэй, амьд л ижийдээ буцаж ирнэ шүү. Тэр хүртэл ижий нь үрийнхээ төлөө залбирч , сайн сууж байх болно. Ижийдээ бүү санаа зовоорой гэж хэлсэн бөгөөд түүндээ ам гарч ижийдээ нэг үнсүүлээд шоронгийн хаалгыг татсан билээ.
Одоо үед:
Ижийнхээ амьд л ижийдээ буцаж ирээрэй гэдэг үгийг бодон, нулимсаа залгин, хувцсаа нэг нэгээр нь тайллаа. Бүрэн нүцгэрснийхээ дараа, нууц хэсгээ гараараа даран зогслоо.
Жимин: За би та нарын хэлсэн болгоныг хийе, намайг битгий алаарай, би амьд буцаж очих ёстой гээд доош харан зогсоно.
1-р залуу: Яахав чамайг бид нарт сайн үйлчлэх юм бол амьд үлдээж болох юм. Наашаа хүрээд ир гээд ёжлон дуудна.
Жимин ч хэлсэн ёсоор нь ойртон очиход өнөөх залуу гарнаас нь татан газарт суулгачхав. Тэгээд *рхтнээ гарган ХӨХ гээд нүүрийг нь ойртууллаа.
Амьд үлдэж байвал юуг ч байсан хийнэ гээд яг амандаа ойртуулахын зэрэгцээ хаалга дуугаран өөр нэгэн бадриун өнөөх 4өөс илүү ширүүн, бараг харцаараа хүн алж чадахаар тийм нэгэн орж ирсэн бөгөөд өнөөх залуучууд сандралдан түрүүн орж ирсэн залууд бөхийн ёслож
Орж ирсэн залуу: За сууцгааж болно гээд газарт сөхрөн сууж буй Жимин рүү нэг хяламхийснээ, харцаа өргөн, цаад талын хаалгыг онгойлгон оров.
1-р залуу: За тэгвэл үргэлжлүүльеЖимин ч яг амандаа хийхийн даваан дээр цаад хаалга онгойж: Боль гэх өнөөх залуугийн баргил хоолой цуурайтах нь тэр.
Өнөөх залуу: Би бодлоо өөрчиллөө. Наад залууг чинь би авчихъя. Та нар өөрийг олчих, би бусадтай юмаа хуваалцах дургүйг мэднэ биздээ.
-2021.05.11-
YOU ARE READING
UMBRELLA ☂️☔️🌂
De TodoБороо оров. ...- Би чиний халхавч болж өгье. Бороо зогсов. ...- Баяртай, хамтдаа байх сайхан байлаа. Энэ бичвэрт маань хааяа нэг +18 үзэгдэл гарч магадгүй тул 18 хүрсэн хүмүүс унших нь тохиромжтой. Уншсан тохиолдолд миний зүгээс хариуцлага...