Юнгигийн талаас:
Хаалга онгойлгон орж ирэх мөчид нэгэн залуу хөвгүүн манай залуучуудын өмнө бөхийн сууж, тэдэнд үйлчлэх гэж буй мэт харагдаж байсан бөгөөд миний нүдэнд түүний нүцгэн бие бус зөвхөн тэр гэмгүй харц л хамгийн түрүүнд туссан юм. Энэ гэмгүй хүү тэдний өвөрт орох гэж байгаа нь харамсалтай хэдий ч бусдын хэрэгт оролцохыг хүссэнгүй, зүгээр л тайван амрахыг түрүүнд нь тавив.
Өрөөлүүгээ алхсаар орон, хаалгаа хаах тэр мөчид тэр хүүгийн гэмгүй харцанд гуниг хуран, нулимс дуслан байх царай нүдэнд нь төсөөлөгдөх нь тэр.
Энэ хэрэг хэдий түүнд хамаагүй боловч, зүгээр л тэр хүүг аврах ёстой юм шиг санагдан, нэг л мэдэхэд хаалгаа онгойлгон, түүнийг дуудан, бусдадаа анхааруулчихаад өрөөндөө орон суулаа.
Энэ хүүг яах талаараа тунгаан сууж байтал 2 жижигхэн гар миний өмдтэй ноцолдон байхыг хараад гайхан хараад бусадтай харьцдаг дууны өнгөөрөө түүнээс хариулт эрэн , 2гарыг нь өргөтөл надаас айсан бололтой ээрч мууран дуугарах нь яг л жаахан хүүхэд ээждээ баригдаад буруу хэрэг хийснээ мэдээд тайлбар тавьж буй мэт харагдах нь тэр. Түүгээр цааш тоголмоор санагдан, өмдөө тайлан суухад төсөөлөөчгүй үйлдэл гаргах ажээ. Гэхдээ эл үйлдлийг нь зогсоох хүсэл Юнгид байсангүй.
Угаас тэр хүү ч чадахгүй байсан болохоор энэ тоглоомоо зогсоон, хажуудаа суулган бусдад өөрсдийгөө с*кс хийж байгаа мэтээр ойлгуулахын тулд түүнийг г*ншүүлэх гэсэн нэг л бүтэлтэй болсонгүй.
Аргагүй эрхэнд бага зэрэг хүч хэрэглэх шаардлага тулгарч энэ нь ч хүссэн үр дүнг өгөх нь тэр.
5-хан алгадаж байхад хөл дээрээ тогтож ядан байх энэ хүү тэд нарын дор орсон бол ганц ч хонолгүй амь тавих байсан биз.
Цааш үргэлжлүүлэх хүсэл ч байсангүй, зогсоход дуулгавартай нь аргагүй үгэнд орох аж.
Хэсэг хугацааны дараа манай хэдэн залуучууд гарч яваа нь сонсогдоход одоо нэг мөсөн дуусган, орон дээрээ хэвтэн утсаа шалган мэдээ уншив.
Юнги хэн нэгэн залуутай загас наадуулсны дараа:
...- Ахаа үнэхээр сайхан байлаа. Таны энэ чадвар ч хэлүүлэлтгүй сайн л даа. Бас өнөөх чинь аварга том хэдий ч хийх болгонд өмнөхөөсөө томроод уртсаад байгаа юм шиг санагдах юм гээд хөнгөхөн инээд алдаад цээжийг нь нална.
Юнги- Заза би явлаа Тэсү, чиний өдрийн хоолыг өрөөнд чинь хүргүүлчих болохоор хэрхэн алхаж явна аа гэж санаа зоволтгүй тайван амардаа. Хоолоо идсэний дараа өвчин намдаах эм уухгүй бол маргааш алхахад хүндрэлтэй хэвээр байж магадгүй шүү хэмээгээд босон шүршүүрт орсны дараагаар энэ өрөөг орхин гарлаа.
Энэнээс цааш угаас өөр харилцаа байхгүй.
Зүгээр л хүссэн үедээ бие биенийхээ биологийн хэрэгцээг хангаж, бага зэрэг яриа өрнүүлэхээс цааш үгүй ашигтай харилцаа.
Жимин болон Юнгигийн харилцаа цааш хэрхэн үргэлжлэх бол? Эцэст нь Тэсү Юнги 2ын хоорондох харилцаа шиг л болох болов уу? Эсвэл ...?-2021.05.21-
Дараагийн хэсэг хэзээ орох нь тодорхойгүй.
YOU ARE READING
UMBRELLA ☂️☔️🌂
RandomБороо оров. ...- Би чиний халхавч болж өгье. Бороо зогсов. ...- Баяртай, хамтдаа байх сайхан байлаа. Энэ бичвэрт маань хааяа нэг +18 үзэгдэл гарч магадгүй тул 18 хүрсэн хүмүүс унших нь тохиромжтой. Уншсан тохиолдолд миний зүгээс хариуцлага...