"Буруу хэрэг хийсэн хүүхдийг яадаг билээ Жиминаа?"
Бага зэрэг эмээнгүйгээр " Ш-ийт-гэдэг"
Юнги Жиминийг тэврэн явсаар оронд нь оруулаад холдох гэтэл:
"Ахаа би шүршүүрт ормоор байна. Та намайг угаалгын өрөөнд оруулаад өгөөч тэгэх үү?"
Үгийг нь сонссон ч сонсоогүй юм шиг царайлан цааш яваад хаалгаа түгжсэнээ эргэн Жимин лүү ширтсээр дөхөхдөө хувцсаа нэг нэгээр нь тайлан шидлээ.
Жиминий хажууд ирэхэд Юнгигийн бүх хувцас шалан дээр, харин түүний нүд Жиминийг цоолох нь уу гэлтэй ширтэж байх нь тэр.
Юнгиг хувцсаа тайлахаас эхлүүлээд нүдээ цавчилгүй харсан Жимин шүлсээ гүд хийн залгихдаа булгилах зүрхээ нууж ядан сэтгэлдээ догдлох ажээ.
Юнгигийн халуухан биенд тэврүүлэн явахдаа ч хүртэл нүд рүү нь ширтэхээ больж үл чадна.
Шүршүүрийн дуу хадахад тэр хоёрын дээрээс бүлээн ус урсан бүх л шаналал зовиурыг нь угааж байгаа гэлтэй.
Юу ч үл дуугаран биесээ ширтэцгээх ба энэ үед анх удаа уруул нь нийлцгээх нь тэр.
Өмнөх с*кс дээр Юнги Жиминийг уруул дээр нь үнсээгүй бөгөөд Юнги үнсэлтийг их чухалд тооцож үздэг нэгэн. Жиминтэй учрахаас өмнө хүртэл хэний ч уруул дээр үнсэж байгаагүй түүний анхны үнсэлт нь байлаа.
Өмнө нь учирч байсан залуус бүр нь зүгээр хэрэгцээгээ хангах л төдий байсан болохоор тэр биз.Жиминийг өргөн уруулаа салгахгүй явсаар орон дээр хэвтүүлэхэд тэдний нойтон биес даавууг норгоно.
Юнги Жиминий биеийг илж таалан явсаар өгзг*н дээр нь ирснээ нүх рүү нь шууд 2 хуруугаа шургуулахад Жимин цочин биеэ чангалахад Юнги захирангуй хоолойгоор:
" Эндээ хэдэн удаа хийлгэсэн, сайхан байсан уу?"
" Н-э-г л удаа"
"Би сайхан байсан уу гэж асуусан Жиминаа" гээд хуруугаа хурдтайгаар оруулж гаргахад Жимин уйлагнан:
"Ү-гүй үгүй муухай байсан, дотор муухай оргиод бөөлжмөөр л санагдсан. Гэвч бие минь захирагдахгүй, хоолой минь хүртэл миний хүссэнээр байгаагүй"
"Дотор чинь тавьсан уу?" гээд улам тулган дотор нь янз бүр хөдөлгөхөд толгойгоо сэгсрэн уйлна.
Хариултыг нь сонссон Юнги хуруугаа гаргаснаа нүдэн дээр нь зөөлхөн үнсээд:
"Тэгвэл одооноос тэр үеийг март. Тийм зүйл болоогүй юм шиг л бай. Зөвхөн одоо юу болох бол, чамайг хэр өвтгөх бол, хэр таашаал мэдрэх бол, дотрыг чинь бүрэн дүүрэн эзэгнэх тэр мөчийг л бод. Дараа нь өнөөдрийг бодон суухдаа зөвхөн надтай хамт байсан халуухан мөчүүдээ л бодон, тачаад. Ойлгосон уу?"
Жимин нүдээрээ Юнгиг ширтэнгээ толгойгоо зөөлхөн дохиход уруулыг нь Юнги эзэгнэн авав.
Ямар ч аюул учирсан Юнги Жиминийг аварсаар л байдаг.
Яг л бороо ороход хорогдох газаргүй эцэст нь ингээд норох нь дээ гэж бодоод өөрийгөө халхалчих юм хайгаад цүнхээ онгойлгоход мухарт нь байдаг шүхэр шиг.
Бороо орохгүй л бол...
-2021.12.12-
Бичээчийн үг:
Ер нь л бичвэр маань дуусах шинжиндээ орж байна даа. 4,5н хэсгийн дараа гэхэд дуусчих байх гэж бодож байна. Гэхдээ нэмэлт хэсгүүд бол нэлээн хэд байна байх аа. Намжүүн Жиний хэсгээс эхлээд л...
YOU ARE READING
UMBRELLA ☂️☔️🌂
RandomБороо оров. ...- Би чиний халхавч болж өгье. Бороо зогсов. ...- Баяртай, хамтдаа байх сайхан байлаа. Энэ бичвэрт маань хааяа нэг +18 үзэгдэл гарч магадгүй тул 18 хүрсэн хүмүүс унших нь тохиромжтой. Уншсан тохиолдолд миний зүгээс хариуцлага...