Нэмэлт хэсэг-5 /Юнмин/

850 50 10
                                    


Юнги ч удалгүй хурдаа нэмэн улам л байж ядуулах ба энэ мөчид Жимин орь дуу тавин өөрийн шингэнээ гадагшлуулахад Юнги *рхтнээ сугалан авчих нь тэр.

Хонгилоос авчирсан тэр нарийхан төмрөө аван дээрээс нь тос асган түрхээд дөнгөж т*вьсан Жиминий болжмор луу ойртуулан үзүүрийг нь оруулахад юу болоод байгааг ойлгосон Жимин " Үгүй ээ ахаа наадхаа гаргачих тэгэх үү. Наадхаа л хийхээ больчих гуйж байна" гээд өхөөрдмөөр бүлтгэнэн гуйхад "Чи т*виад байхаар шийтгэл биш болоод байна шүү дээ" гээд аажмаар оруулна.

"А-хаа би дахиж тави-... а-ааа" гэсээр орилоход өнөөх төмөр бүтэн орсон байлаа.

Юнги ч бага зэрэг инээмсэглэснээ болжмор дээрээсээ тос асгачихаад Жимин лүү ахин нэвтрэв.

Өмнөхөөсөө хамаагүй хурдан хүчтэй хийх ба энэ зуураа Жиминий хүзүүг үнсэн шимж, өөрийн гэсэн тэмдгээ үлдээх аж.

Уг нь шингэнээ гадагшлуулахыг ихэд хүсэмжлэх ч төмөр замд нь тээглээд яаж ч үл чадах ба дэмий л уйлагнан г*ншсээр л.

Гэхдээ л энэ өвдөлттэй хэрнээ таашаалтай энэ мэдрэмжинд бүрэн дүүрэн уусна.

Энэ байрлалаасаа залхсан бололтой Жиминийг дөрөв хөллүүлэн араас нь хийж эхлэх бөгөөд улам гүн орж байв.

Жимин ч тасралтгүй г*ншин, Юнги ч зогсолтгүй бүлсээр хагас цагийн дараа гэхэд Юнги дотор нь тулган т*вилаа.

Т*вьж чадаагүй Жимин одоо хэр нь Юнгигээс үүнийгээ гаргачих аа хэмээн гуйвч бүтсэнгүй ээ.

Дахин эхлэхээс өмнө байрлалаа солин Юнги доор нь ороод Жиминийг дээрээ гаргалаа.

"Хэрэв чи намайг хорин минутанд т*виулж чадах юм бол наад төмрийг чинь гаргаж болох л юм"
гэсэнд Жимин ч боломж байж магадгүй гэж үзээд болжмор дээр нь тааруулан суух нь тэр.

Энэ байрлалд улам л гүн ороод байсан болохоор өвдөлт нь арай илүү нэмэгдэх ажээ. Гэсэн ч бууж өгөлгүй удаанаар ч болтугай дээш доош болон хөдлөх бөгөөд энэ янзаараа яавч Юнгиг т*виулж чадахгүйгээ мэдээд өвдсөн ч хамаагүй хурдтайгаар дотроо тулган хөдөлсөөр.

Дунд нь хааяа тойрог хөдөлгөөн хийх ба Жиминд анх удаа удирдлагыг өөрт нь өгөхөд хангалттай сайн байсан ч гэсэн Юнгиг т*виулж чадсангүй.

UMBRELLA ☂️☔️🌂Where stories live. Discover now