"Хамгийн сүүлд Жиминийг харсан хүн нь нэг масктай хүнтэй цуг хөтлөлцчихсөн гүйж байсан гэж хэлсэн. Гэхдээ ахаа Жиминд муу юм тохиолдсон биш байгаа даа."
Хэсэг бодолхийлснээ:
"Одоо энд байгаа хоригдлуудын мэдээллийг аваад ир. Хурдал!" гээд бухимдалтай нь аргагүй хэлэв.
5 минутын дараа гэхэд Намжүүн мэдээллүүдийг олон Юнгид авчран өглөө.
Авч ирсэн мэдээлэл дундаас хайж хайж олсон бололтой.
Нэр: Жон Жонгүг
Нас: 25
...........
...........
Гэмт хэрэг: Одоогоор мэдэгдэж байгаа нийт 8 хүнийг хулгайлан, зүй бусаар харьцаж, хүч*ндэж алсан. Нийт хэдэн хүн алсан нь тодорхойгүй.Хорих жил: Бүх насаар нь
Юнги уурсан басхүү сандарсаар утсаа аван шоронгийн дарга луу залгаад
"Яаралтай Жон Жонгүг гэх хүний байршлыг тогтоо. Хүнд гэмт хэрэгтэн хүмүүст байршил тогтоогч арьсан дор нь суулгасан байх ёстой биздээ?"Шоронгийн дарга: Тиймээ одоохон хараадахъя, *** хонгилын өрөөнд байгаа юм шиг байна.
"За *** хонгилын өрөө рүү явцгаая" гээд тэд хар хурдаараа гүйлээ.
Жиминий талаас:
Энэ үед Жимин мансуурлын байдалтай юу болоод байгааг ч ойлгохгүй гиншсээр.
Харин Жонгүг түүн рүү нэвтрэн таашаалыг дээд цэгт нь мэдэрч байв."Чиний дотор яасан бариу байх юм. Тэр хэд чамайг хангалттай эдлээгүй бололтой байна тийм үү" гэснээ хөдөлгөөн нь хурдасна.
Яг энэ үед Юнги орж ирэх ба Жонгүгийг юу болоод байгааг ойлгохоос өмнө нүүрэн дээр нь Юнгигийн нударга буулаа.
Тасралтгүй 3 минут орчим ухаан алдтал нь цохиход тэнд байгаа Юнгигийн хүмүүс цэл гайхан зогсох бөгөөд Жонгүгийг ухаан алдах тэр үеэр л юу болоод байгааг ойлгосон бололтой Юнгиг зогсоох нь тэр.
Хэрэв зогсоогоогүйсэн бол Жонгүг амьд үлдэхгүй нь ойлгомжтой.
Юнги ямар ч үед өөрийгөө гайхалтай сайнаар удирдан дараа нь тохирсон шийтгэлийг өөрөө бахтай нь аргагүй амсуулдаг. Гэвч сая өөрийн ухаангүй мэт л байсан билээ.
Одоо л Юнги Жиминий байдлыг анзаарсан бололтой ойртон зогслоо.
Хүлүүлчихсэн, биен дээгүүр нь тэр чигээрээ ташуурын ором, *рхтэнд төмөр нарийхан тоглоом хийчихсэн, өгзөг нь тэр чигтээ улайчихсан, нулимс нь урссаар л байв.
Жиминаа зүгээр үү, Жиминаа гээд дуудахад талимаарсан нүдээрээ Юнгиг харснаа А-хаа гээд чичирхийлсэн хоолойгоороо дуугарлаа.
Жиминийг нэг л биш байгааг анзаарсан Юнги эргэн тойрныг ажиглахад морфины ампул газарт байхыг хараад байдал бишдсэнийг ойлгон:
Намжүүнаа чи налоксон аваад ирээрэй, Хурдлаарай. Бусад нь наадхаа аваачаад хонгилд байлгаж бай. Амьдаар нь шүү.Морфин нь ерөнхийдөө хар тамхины төрлийнх бөгөөд эмчилгээний зориулалтаар ихэвчлэн хорт хавдрын тэсвэрлэшгүй өвдөлтийн үед тарьдаг сөрөг нөлөө ихтэй тариа юм.
"Зүгээрээ Жиминаа битгий ай би энд байна. Би хүлээсийг чинь тайлаадахъя."
Намжүүн хар хурднаараа ирэн тариаг өгөх ба Юнги гялс соруулан булчинд нь тарилаа.
"Намжүүнаа чи цаагуураа ажлаа зохицуулж бай даа. Би Жиминийг гайгүй болохоор нь аваад очно оо." гээд Жиминийг хүүхэд шиг өвөр дээрээ тэврэн суулаа.
"За ахаа"
Хэсэг хугацааны дараа Жимин арай тайвшран
энгэрт нь улам гүн шигдсээр л."Ахаа намайг уучлаарай. Үгэнд тань ороогүйд."
"Буруу хэрэг хийсэн хүүхдийг яадаг билээ Жиминаа?"
Бага зэрэг эмээнгүйгээр " Ш-ийт-гэдэг"
-2021.12.04-
Бичээчийн үг:
Хурдан оруулаад дуусганаа гээд таг алга болсон байдаг юм аа🙄. Яалтчгүй л ийм юм болоод байна аа. Өдөр нь хичээлдээ яваад, орой нь шөнө эмнэлэгт дадлагат гараад хоноод яг ядарч үхэх гэж байлаа😰. Ер нь хэдэн хоногийн дараа орно нтр гэж амлалт өгөхгүй ээ. Тэгэхээр гэнэт л ажил гарчихаад чадахгүй юм. Завтай үедээ л оруулъя даа😮💨
YOU ARE READING
UMBRELLA ☂️☔️🌂
RandomБороо оров. ...- Би чиний халхавч болж өгье. Бороо зогсов. ...- Баяртай, хамтдаа байх сайхан байлаа. Энэ бичвэрт маань хааяа нэг +18 үзэгдэл гарч магадгүй тул 18 хүрсэн хүмүүс унших нь тохиромжтой. Уншсан тохиолдолд миний зүгээс хариуцлага...