4

573 49 1
                                    

Залуу: Одоо өөр арга байхгүй юм шив. Хана түшээд нуруугаа тэгшлээд 90н градус бөхийгөөд зогс. *гзгөө сайн оцойлгоорой.

Уг нь үгэнд нь ороод байвал хийхгүй гэсэн мөртлөө яагаад ингэж байгаа юм бол оо хэмээн бодоод гомдоллож байсан ч гаднаа ил гаргалгүй хэлснийг нь хийнэ.

Төд удалгүй түүний *гзөгөнд өвдөлт мэдрэгдэн өрөөгөөр дүүрэн тасхийн алгадах чимээтэй зэрэгцэн өвдөлтөндөө ёолон гинших дуу сонстов.

Залуу чихэнд нь : Яг наадах чинь гээд дахин *гзгөн дээр нь алгадна. Ингэж явсаар 5 дахь алгадалтын дараа Жимин хөл дээрээ тогтож ядан чичигнэж байлаа.

Залуу: Одоо яг түрүүнийх шигээ орил мэдэв үү? Эсвэл дахиж алгадуулах уу? гэж асууж дуусав уу үгүй юу өөдөөс нь гацаж түгдчин Заа хэмээн хариулав.

Жимин ч хэлснээр нь хийн 10аад минут болсны дараа гадны хаалга хаагдаж буй чимээ сонстсон бөгөөд үүнтэй зэрэгцэн өнөөх залуу: За болсон болсон. Гэхдээ наашаа ойртдоо, тэмдэг тавиадахъя гээд биеийн ил гарах хэсгүүд дээр нь хэд хэдэн удаа шимэв.

Залуу: Миний үгэнд л ороод байх юм бол би чамайг яах ч үгүй, бас *гзгөө бусдаас хамгаалмаар байвал миний болон саяын 4н залуугийн хажууд байхад болно. Бид нартай ойр байвал чамайг хэн нэгэн оролдохгүй.

Жимин: Заа а ахаа , би нэг зүйл асууж болох уу?
гээд хэдий айж байсан ч асуув.
Залуу: Асуултаас чинь шалтгаална, Ямар асуулт юм?
Жимин: Таны нэрийг хэн гэдэг вэ? Би таныг юу гэж дуудах уу?
Залуу: Юнги гэдэг , ахаа гэж дуудахад болно гээд хөндий хариулчихаад орон дээрээ хэвтэн цаанаасаа утас гарган оролдох нь тэр.

Энэ үеэр Жимин *гзөг нь өвдөж байсан ч тэсэн цомцойн, бага зэрэг даарч байгаа бололтой биеэ хумин сууж байлаа.

Юнги: Цаад сандал дээр байгаа хувцсаа өмсчих, хүсвэл энд хэвтэж болно гээд хажуудаа гараараа товшин хэлчихээд цааш утсан дээрх мэдээгээ харсаар хэвтэнэ.

Жимин нэг мэдсэн ядран унтсан байсан бөгөөд сэрэн эргэн тойрноо ажвал хүн алга байсан тул эргэн буцаж унтахаар зэхлээ.


Энэ үеэр Юнги нэгэн залуутай загас наадуулан, өнөөх нь хурдан хурдан мхх аах мхх гэсээр тасралтгүй г*ншин , хэн хэндээ таашаалтайгаар хурьцал үйлдэнэ.


Юнгигийн талаар ( өнгөрсөнд):

Мин Юнги нь аавыгаа өнгөрсний дараагаар, түүний суудлыг өвлөн авах үедээ дөнгөж 16тай байсан билээ. 16 хан настай хүү мафийн толгойлогч болон асар их дарамт, шахалттайн дээр, хариуцлага нь тэр хэрээрээ ч их байсан юм.
2хон жилийн дотор гэхэд бүрэн бэлтгэгдэж, жинхэнэ толгойлогчийн хувиар удирдан чиглүүлсээр улсдаа нэгт орохуйц бүлэглэлийг бий болгосон бөгөөд хэрцгийгээрээ бусад бүлгэмийнхэнд алдартай билээ.
       Түүгээр оролдсон хэн ч бай бие нь бүрэн бүтэн нойрсдоггүй ба хүний санаанд оромгүй хэрцгий үйлдэл үйлдэн, алаад өг хэмээн гуйтал нь тамлан зовоож, биеийг нь зэрэмдэглэдэг юм санж .
      Түүнд хэзээ л бол хэзээ шоронгоос гарах , тэр ч бүү хэл шоронд орохгүй байж болох эрх мэдэл байгаа ч гэсэн зүгээр л амрахыг хүссэндээ шоронд байсаар 3н сарын нүүрийг үзэж байгаа билээ.
      Дөнгөж 25хан настай ч насандаа баймгүй ихийг туулсан тэрээр энэ утгагүй амьдралаасаа залхаж суудаг нь илт.

-2021.05.20-

Бичээчийн үг:

Смат хэсэг байсангүй ээ😅 Ойрын хэдэн хэсэгт ч байхгүй л байх. 6,7н хэсгийн дараа л юу юм гэхээс😌.

Жич: Маргааш шалгантандаа өөрийн хүссэн оноогоо авч чадвал тэр үед дараагийн хэсгээ нийтэлж магадгүй 😊

UMBRELLA ☂️☔️🌂Where stories live. Discover now