Kicia odblokowała mnie i napisala następujący komentarz.
1. Pisałam jej o tym aby poszła na terapie a nie psychiatry LUB odstawoenie internetu, gdyż widać że nie daje ona rady.
2. W asku powinny być poprawione błędy aby nowicjusze nie uczyli się błędnych infirmacji. Ewentualnie usunąć stare części aska i po sprawie. Widać że ego nie pozwala jej na to. Dlaczego ego? Nie ma tu żadnego dobrego uzasadnienia dlaczego nie poprawi. Przez takie aski nowe osoby z fandomu (jak już pisałam) łykają błędne informacje.
Jak to ktoś ujął:Jest to trafne moim zdaniem. Dałam tylko ten kawałek bo mówię w tej części tylko o asku.
Nie masz wiedzy? Nie rób lepiej aska. Najpierw naucz się podstaw, to raczej logiczne.3. Proszę o nie grożenie mi tylko dlatego że zwróciłam uwagę na twoje błędy w książce na wattpad.
Zresztą to nie mądre z twojej strony bo sama z przyjaciółką dopusciłaś się cyber bulingu na wielu osobach. Coraz więcej osób np.zwyzywanych przez ciebie do mnie pisze. Są dowody na to, i jakby porównać to po zgłoszeniu takiej rzeczy najbardzej ty i przyjaciółka zostałybyście za przeproszeniem udupione.4. To nie jest jeszcze drama. Zwracam uwagę na twój błąd abyś go poprawiła by inne osoby przez ciebie potem brały fałszywe informacje. Ale wiem że lubisz bardzo wyolbrzymiać.
5. Nie mądre jest to by do jednej rzeczy gdzie zwracam ci uwagę na błędne informacje, wpychać nagle rzeczy z innych dram. To nie na temat, oraz sama wiele razy mówiłaś by tak nie robić. Między innymi pod pretekstem "zmueniłam się ", więc to działa w obie strony i ja również mogłam się zmienić prawda?
Pod komentarzem były odpowoedzi ode mnie bardzo podobne jak na górze. Niestety nie zrobiłam im screena. Na noc zablokowałam kicie ponieważ chciałam iść spać i nie mieć spamu. Rano jak wstałam odblokowalam ją aby kontynuować dyskusję, a nóż może przemyślała wszystko i zrozumiała. Jak się szybko okazało nie napisała nic nowego np.że poprawi błędy, jedynie mnie zablokowała a komentarz usunęła.
Wniosek; kicia nie poprawi błędów ani nie usunie paru części BO NIE.
Jedyne jej uzasadnuenie to to że robi tam ask od nowa. Skoro robi od nowa nie widzę problemu by stare części usunąć, to nie takie trudne.
Ma w nosie dobro innych i że przez nią nowicjusze będą powielać jej brak znajomiści z podstawami fandomu. Czyli za duże ego/zapatrzenie w siebie, ponieważ nie widzi że innym tym krzywdzi robi i ma to gdzieś.To chyba koniec.