Witajcie bąbelki
Zapewne część osób domyśla się dlaczego pojawia się ten rozdział
Dla tych którzy nie wiedzą: po ostatniej dramie w której brałam udział w końcu doczekaliśmy się odpowiedzi whit3 ( ofc na tiktoku)
No to tak
1. Nie podoba mi się wyogólnianie mnie w tych filmach, mówienie że ja tylko kłamie i gnębię whit3.
Nie został podany na to żaden przykład/dowód ale jest to używane parę razy.W fragmencie gdzie pokazano że no pomyliłam się no to okej, fakt pomyłka. Ale czy to od razu kłamanie że to pokazałam? Skąd możecie wiedzieć czy widziałam inne wiadomości tego użytkownika? Nie można od razu z góry założyć że "tak ona na pewno to widziała więc teraz kłamie"
Nie, po prostu nie widziałam ich. Przepraszam za mój błąd ale też nie dopisujcie swoich domysłów. Nie wiem czy to też miało być podpięte pod moje "kłamanie" ale wole od razu wyjaśnić to w razie czego.2. Fakt byłam na tym serwerze ALE jak można na nim zobaczyć nie pisałam totalnie żadnych wyzwisk, obraz itp
Nawet nie brałam udziału w rozmowach bo po prostu ich nie czytałam. Jedyne co pisałam to na początku się przwitałam a potem w zakładce dowody wysyłałam no rzeczy gdzie widać nie fajne zachowania z strony whit3 np. Pozwalanie swojemu chłopakowi na plagiatowanie jej animacji, podczas gdy inni ludzie nie mogą tego robić. Teraz wiem od mojej znaj że trochę przesadzam bo w końcu jej sprawa czy komuś pozwala to zrobić.
Mówię szczerze że nie czytałam tego chatu ale też przyznaje racje że nie reagując na to co tam odwalano jestem współwinna. Dlatego przepraszam za mój brak reakcji. Odeszłam z serwera już dawno i usunęłam nawet konto na discord po tym.3. Część kwestii w tej dramie zostało mi logicznie wyjaśnione przez moją znaj, np. Sprawa multikont spamiących mi komentarze. Jak zauważyłam emocje po części przyćmiły moje logiczne myślenie.
Na tym serwerze nie podawałam żadnych informacji prywatnych na temat Whit3. Dlatego proszę mnie o to nie oskarżać.
Z góry przepraszam za moje zachowanie i to co zrobiłam. Jednak dzięki rozmowie z NajFr3sh ogarnęłam się.
Po poprzednim rozdziale w tej książce już nic nie robiłam w temacie dramy/Whit3. I nie zamierzam już.
Myślę że prawdopodobnie opuszczę wattpada. Między innymi z obawy przed osobami z tego serwera HP.Także pa mohe bąbelki