Witam ponownie
Znów rozdział bo jak się domyślacie u nikoli był rozdział, prosta logika
Tak więc ogólnie to nie spodziewałam się że po już drugim usunięciu książki Jezus będzie jej się chciało robić i trzecią tłumacząc wszystkim że ''nasza grupka'' ją zgłasza.
1. Nie masz na to dowodów? to nie pleć głupot bo to kłamstwo na poważny (jak na wtt) temat, twoje sugestie powinny zaczynać się od ''moim zdaniem'' a nie być pisane jako fakt dokonany oraz mieć jakieś uzasadnienie typu np.ostatnio ta i ta osoba zrobiły mi coś tam, a nie na podstawie domysłów czy rzeczy z 2020roku jak ktoś serio ci wierzy w to to żal totalny za inteligencje XD
2. Przeprosiłam mnie i azure za wszystkie dramy, po czym dajesz screeny komentarzy z dawnych dram nawet z 2020? Po co przepraszasz jak nie ma żadnej zmiany w tym co robisz? Przeprosiłaś i znów wracasz do robienia dramy o daawne i mniej dawne rzeczy, co nie ma sensu w ogóle bo pokazuje że słowa poszły na wiatr, to jest jak np. uderzysz kogoś potem przeprosisz i znów uderzysz XD no takie ???
3. Screeny są powycinane tak że nie widać całej rozmowy więc można uznać je za zmanipulowane (nie wszystkie, nie są zmanipulowane jeżeli chodzi o udowodnienie np.wyzywania, ale zmanipulowane gdy mówisz tylko swoją wersje zdarzeń czegoś a z dłuuugiej rozmowy są tylko dwa komy na przykałd) co ma na celu jedynie oczernienie.
4. TAK OCZERNIENIE bo po pierwsze screeny są stare i z przeróżnych dat i dram skumulowane tak by tylko zrobić wielką bombe złej opini na kogoś, nie było by to oczernianiem gdyby to nie był taki zlepek z random komami z random dram i w dodatku z wplątywaniem tam osób przepraszających nikole.
5. Właśnie nie rozumiem czemu nikola pokazuje tam stare rzeczy np. na azure i carlosa którzy ją przeprosili a carlos nawet chyba pogodził, to takie obrzucanie ich gównem ''B-Bo oni mi kiedyś coś napisali!,, ale przeprosili jak dorośli ludzie za to tak? Przeprosili, a przepraszanie jest gdy się żąłuje i w przeciwieństwie do ciebie udowodnili to żałowanie nie wplątując się w kolejne dramy z tobą czy byciem cicho czego ty nie zrobiłaś, to co im zrobiłaś jest cholernie dziecinne, nie sprawiedliwe oraz idealnym pokazaniem ''obrzucania gównem'' i pokazywaniem brudów bo gdy ktoś zrobi źle, przeprosi i pokazuje że żałuje (tak jak na górze pisałam) a ty pomimo to pokazujesz coś starego gdzie właśnie zrobił tą złą rzecz to jest to wyciąganie brudów.
6. Śmieszne jest że ty sobie do tych (pomińmy że starych rzeczy) rzucasz komentarze które są lekko mówiąc nic nie warte bo nie ma w nich argumentacji tylko widać że jest chęć wyżycia się
No sory ale tam jest w większości zdanie lub trzy zdania, u mnie ja chcociaż pisze te moje wypracowania które są jakoś rozbudowane a nie rzucane od tak
Jeśli masz rzucać łajnem lub pokazywać coś i chcesz by to było odebrane na poważnie to powinnaś również pisać to na poważnie i się przyłożyć bo jeśli ty to robisz jako zwykłe wkurzanie innych jak dzieciak byle jak to jak to traktować poważnie?7. Wracając do punktu 1, mam teorie że twoja książka jest zgłaszana przez szyszke i mam ku temu dobre powody:
1. Po moich rozdziałach (których jest w pizdu) nie było u ciebie znikania książek (poza sytuacją gdzie ktoś zhakował ci konto ale to ktoś a nie przez zgłoszenie, jest różnica)2. Dopiero po tym publikowaniu prywatnej wiadomości szyszki twoja książka zaczeła być usuwana przez wtt.
3. Ja ci pisałam że łamałaś prawo korenspondencji więc nie wiem skąd ten szok że nie ma twojej książki gdy złamałaś regulamin, to chyba logiczne.
4. Wtt nie jest taki jak dawniej, odkąd kupiła go nowa firma zaczęło się dużo zmieniać i usprawniać np. gdy kogoś zgłosisz nie może ci odpowiedzieć i nie widzi NIGDZIE twoich kom, za nawet nóż na rysunku ma się bana na obraz i ostrzeżenie, można usuwać (tylko u siebie) rozmowe z priv z kimś i inne, tak więc skoro jest tak dużo nowych rzeczy a szczególnie to z tym obrazkiem noża to na 100% system zgłaszania się zmienił + podałaś sama na siebie dowody o łamaniu prawa korenspondencji jak na tacy więc tu nawet nie ma co dużo pisać zapewne w zgłoszeniu z takimi dowodamiami by ci usuneli książke, pokazałaś je po raz kolejny więc nie zdziwie się jak poraz kolejny ci książke usuną XD
W drugiej części jezus nie wiem co mogła znaleźć ale jak widać coś wykopała.5. Skoro potrafiła pisać takie widomości i do tak dużej liczby ludzi to chyba jasne że do zgłaszania była by zdolna.
Widzisz? to nie takie trudne udowodnić swoją racje lub dobrze uargumentować O ILE ma się racje ;)
Jak po raz kolejny wystawisz takie kwiatki na publike pomimo wszystkiego to mam umożliwioną opcje by zrobić to samo z tobą bo czemu tylko jedna strona może tak robić?
Ale zobaczę czy chce mi się w takie coś bawić i czy znów zrobisz ten sam błąd.