Odpowiedź do nikoli rozdziału, była odblokowana by napisać coś na temat poprzedniego jak kanai ale wolała zrobić rozdziału no więc odpowiadam.
Sprawa z kini to jest akurat już twoja drama. Nie wiem czemu chcesz wymusić abym się zajęła tą sprawą skoro ty to już robisz. Zrobiłaś o niej rozdziały i każdy głupi widzi że masz z nią racje, a aktywność a zwłaszcza liczbe osób oglądających książki masz dobrą na tyle by było to nagłośnione.
Zresztą nie łatwiej było gdzieś napisać choćby w rozdziale grzecznie bym zrobiła na jej temat rozdział tylko teraz mi problem o to robisz? Że ja zła bo twoją dramą z kalkowaniem się zajęłam? WtfTo nie jest mój obrońca ponieważ nie broni mnie, pisała ta osoba że jest mojego zdania i się zgadza oraz że je popiera. O mnie jako osobie to nic nie pisał (chyba bo mogłam coś przegapić).
Co do dz1wk1 to pod rozdziałem miałam komentarz gdzie cię tak nazwał ale odpisałam mu że moim zdaniem nazywanie ciebie tak to przesada.
I z moich powiadomień dostałam tylko że oznaczył mnie w twoim artbooku pod rozdziałem "Lucy x Horror" pytając czy ta postać to ja.
Ale mogło tak być bo mam zwalone powiadomienia (nawet post o tym pisałam).Tłumaczyłam czemu robie, przecież gdyby to robiło pare osób to byś powiedziała że się uwzieliśmy, że kółeczko nienawiści itp(;'༎ຶٹ༎ຶ')
Skąd to wiem? A no po tym jak uznałaś że każdy komentujący tu i nie zgadzający się z tobą to "grupka moich znajomych". Jakby... ja z komentujących znam dobrze może z 2 osoby. Reszta to albo nie znam wogóle albo tylko czasek pisze do mnie na priv, no ale to nie jakoś super często.
I mam gdzieś za jaką ty mnie masz czy ludzie rzucający się zamiast normalnie pisać, skoro sama nie dbasz o np. Młodszych czytelników a moje gadanie skutkuje tym że jest mniej np.rzeczy 18+ no to myślę że moja interwencja jest dobra. Może ci się to nie podobać i mozesz być smutna ale pomyśl co czuła młodsza widownia widząca 18+, co czuli fandomowicze gdy dokladałaś cegielke do psucia imienia fandomu itp.Z banem to tylko 2 osoby broniły. 1 osoba która rzucała się, spamiła strasznie, nie słuchała co się mówi, zmieniała często zdanie a po bloku rzucała się na priv do mojej przyjaciółki jaka to ona jest XD
A 2 to twój/fallen/1 osoby multik, tłumaczyłam już porządnie dlaczego. Przewiń sobie bo ja się produkuje a ty olewasz po czym chcesz znów odpowiedź na pytanie na które odpowiadałam już wcześniej.
Więc 2 nieracjonalne osoby zablokowane :0 omajgad ile ja twoich obrońców blokuje. Dla porównania było jeszcze pare osób co nie zgadzało się ze mną a z tobą a jakoś bana nie dostały (te oznaczone w rozdzisle z orientacją). Fascynujace ile to ja twoich fanów za niewinność blokuje, aż 2 :((( puknij się w głowę to już się robi żałosne jak naginasz rzeczywistość. Zwyczajnie już irytujesz mnie z tym swoim kłamaniem i przeinaczaniem.