robię jednak rozdział o poprzedniej sprawie znów, ponieważ trzeba coś przetłumaczyć.
po 1 jak ktoś zauważył nie potrafisz dotrzymywać słowa bo mówiłaś że po powrocie na konto nie będzie na nim nic z dramammi a to robisz, po 2 gdy strawberry nie dotrzymała słowa to się rzucałaś. Wiesz że to hipokryzja? A po co o tym mówię? Bo to nie fer tak TROSZKĘ (wiem że to może być wyciąganie starej dramy, ale jako że już x razy było to używane w obronie u drugiej strony to mogę również użyć. Nie jesteś nikola jakaś specjalna że ty możesz coś ale inni już nie bo to złe wtedy.)
dobra dobra odpowiadam już na treść. odpowiedź na wiadomość nikoli:
A więc nazwałaś tak sansa ponieważ jak masz już jakiś układ w książce że oznaczenie potem nazwa sansa a następnie pytanie do niego, bo teraz to wygląda że na odwal jest zrobione bo nie jest w takim samym schemacie jak pozostałe. Czemu się czepiam o to tak bardzo? jedyny powód to to że przez taki błąd znów początkujących wprowadzasz w błąd, twoje aski często są w polecanych więc nowi w nie klikają i chłoną wszystko co tam jest łącznie z nazwami. A potem przez lenistwo takich osób jak ty (bo to leniwe skopiować i to co mówiłam wyżej) potem ludzie wychodzą na debili bo nie mogą ogarnąć że jak to tak on inaczej się nazywa przecież autorka aska by mnie nie oszukała. I potem rzucają się często takie osoby do innych którzy robią poprawnie nazwy,historie itp że niby mają źle choć mają dobrze. Źródłem tego że ludzie się rzucają potem że ''niee ten sans inaczej się nazywa!'' są tak leniwi autorzy jak ty. Bo przepraszam bardzo ale potem fandom cierpi przez takich osobników bo księżna nie potrafi się pilnować. Naprawdę mogłaś to tylko poprawić i tyle a nie że zostawiasz błąd sobie i jeszcze masz problem za zwracanie uwagi. Dlaczego nazywam cię leniwą bo a- nie pilnujesz prostych własnych schematów, b- wkurzasz się i rzucasz zamiast poprawić błąd i zapomnieć.
Dlaczego tego z tobą nie rozwiążę? no pomyślmy, bo mnie zablokowałaś to niby jak mam chociażby mess ci podać skoro nie mogę? Naprawdę zastanów się co ty piszesz, bo wychodzisz na nie ogara.
Sama z siebie robisz ofiarę puki co takim zachowaniem i tupaniem nóżką. Nie moja wina że nie potrafisz się pilnować więc zwracam ci uwagę rozdziałem, bo jak pisałam na priv nie mogę. A ty zamiast coś poprawić czy cokolwiek to tylko się rzucasz a rzeczy na które zwrócono uwagę zostawiasz w tym samym miejscu.
Jak widziałam po komentarzach nie tylko encre dostał bana za byle co. Jak narazie zacowujesz się dziecinnie bo nawet blokujesz za to że ktoś miał inne zdanie czy prof od osób które nie lubisz, bardzo to toksyczne zachowanie z twojej strony. A później zdziwienie skąd zła opinia o tobie.
Odpowiedź do wiadomości fallen:
Nie wiem czego ty oczekujesz, ja rozumiem 1 dzień ale 2? Gdybym nie odpisywała więcej niż dzień to bym się nie zdziwiła że ktoś rozdział o tym zrobi, bo po prostu chce zwrócić uwagę. Zresztą co jest błędem? Nie odpisywałaś dwa dni i jest screen, to że był powód czemu nie odpisywałaś nie znaczy że teraz screen to błąd. Nie rozumiem tej logiki jakby wtf wytłumacz mi to ktoś inny dokładnie bo serio nie kumam. ->
(fallen ja wiem że ciebie nie doszły żadne słuchy tylko masz ty i nikola moją książkę w bibliotece, nikoli może by ktoś jeszcze powiedział ale tobie to wątpię akurat.)
Jak pisałam nikola mnie blokuje więc niby jak? mam zrobić rozdział gdzie podaje moje prywatne social media lub przekazywać przez kogoś obcego co jest też niebezpieczne? (wszystkie osoby z jakimi się znam poblokowała.) Pomyślcie czasem naprawdę, nikola blokuje a potem ''jak to tak robisz rozdział zamiast do mnie napisać''.
Sprawa z sansem nie jest z mojej strony błędem, zwróciłam uwagę na nierozwagę i błąd nikoli więc tu nic nie mam do poprawy.
Sprawa z blokowaniem za zdjęcie na profilowym to też prawda, prawda że dwa dni nie odpisywałaś, że kicia zablokowała za samo zdjęcie, prawda że kicia zamiast przeprosić za głupie zachowanie i zakończyć temat jeszcze się rzucała do encre choć wina była nikoli.
Nie wiem dlaczego niby masz to za oczernianie skoro podałam akurat prawdziwe rzeczy, to moja wina jak wy się zachowujecie? A może w końcu zobaczycie że powinniście poprawiać swoje błędy zamiast rzucać się za zwrócenie uwagi i zostawienie błędów? Zwalanie na mnie że zwrócenie uwagi to od razu oczernienie jest bezmyślne.
Liczę że tym razem zrozumiecie, bo serio ręce opadają tłumacząc tak proste rzeczy jak np. jeśli mnie ktoś zablokuje to nie mogę napisać.
Nie wiem dlaczego ubzurałyście sobie że ja (lub jak to ochydnie nazywacie ''wasza banda'') robimy specjalnie konta by was podglądywać. Nic was specjalnego nie ma, chyba że za specjalne macie na myśli hipokryzję lub tłumaczenie prostych rzeczy.
''A więc skąd masz screena?! co ?!,, nie tylko nikoli przekazują screeny czy informacje ludzie z wattpad naprawdę, i też z własnej woli a nie że im karze.