Znów temat o karze(? Nie umiem odmienić)
Proszę opanuj się dzieciaku, masz 14 lat i uważasz że to nie wiadomo ile i będziesz robić z 17 latki wariatke bo zwróciła ci uwage? To udowadnia że nie jesteś dojrzała mentalnie pomimo tego ile przeszłaś to dalej psychicznie jesteś dzieciakiem.
Po co podkreślam kto ile ma lat? Bo widać że dla niej to ma znaczenie.Ohydnie kłamiesz wiesz? I to tylko dlatego że ta osoba zrobiła książke o tej sprawie a przez ciebie znikła. Wiesz że tak nie zniknie ten problem i nikt ci nie uwierzy bo to nie była prywatna rozmowa jak można zobaczyć. Jak popatrzy się na dowody to widać że udajesz jakaś nie ogarniętą.
I czy to nie hipokryzja?
Gdy ktoś mówi publicznie o swoich problemach to ostrzegasz go że przecież to jest PUBLICZNE i każdy może to zobaczyć, wyciągnąć jakieś informacje itp
A gdy ty odpowiadasz na takiego posta w komentarzu pod nim to już nie jest nagle publiczny pod publicznym postem XD? Pogrążasz się tym bardziej że twoerdzisz że to prywatna rozmowa.Druga sprawa
Jesteś potwornie dziecinna robiąc takie rozdziały i to tylko po to by mi na złość zrobić jak sfochowane dziecko XD jeszcze nóżką tupnij wiesz?
Bo gdyby to nie było by mi dokuczyć tylko by mi zaszkodzić to byś mnie tam oznaczyła prosta filozofia.Widać że twoja kultura jest poniżej 0.
Też nie wiem czego ty oczekiwałaś skoro pierwsza mnie zablokowałaś, że co? Dam ci cos co ty mi zabrałaś? To tak nie działa, jak mówiłam nie jesteś wyjątkowa każdy jest równy.
Ale spokojnie twoje drugie konto WarriorKisiel też zablokuje bo po tym screenem udowadniasz że albo chciałaś wejść na mój profil by grzebać za czymś (co by pokazywało że przejmujesz się mną a zatem jestem ważna dla ciebie) albo chciałaś coś zrobić u mnie, bo to jedyne logiczne powody byś wchodziła na mój profil który zablokowałaś.Współczuję twoim czytelnikom jeszcze raz bo ohydnie ich okłamujesz.