20

115 19 8
                                    

Dzisiaj sprawa na temat dziwnej osoby na wattpad. Chodzi mi tu mianowicie o @Jerome_Valeska218

Chodzi mi o to że ta osoba to.. jakby to określić... zboczeniec?

A mianowicie do części osób pisze on najpierw normalnie, a później jakieś p0rno chce pisać. Dałabym tu dowody od wielu osób o jego pisanie ale obawiam się że będzie je potem nękać czy coś bo nie wiem do czego jest zdolny. MOŻE ewentualnie wyśle chętnym dowodów na mess te zdjęcia aby ta osoba nie wiedziała kto konkretnie dał mi te screeny.

Ja rozumiem że on może chcieć pisać lemon RP ale no cholera najpierw pyta się kogoś czy w ogóle chce :) a nie że z rozmowy nagle przechodzi na lemon RP bez naszej zgody, bez zapytania, bez uprzedzeń nic. To jest okropne, straszne, bez kultury, bez szacunku i OBRZYDLIWE.

Skoro tutaj screenów nie dam to zaprezentuję miej więcej jak wygląda rozmowa z nim. Załóżmy że on będzie osobą A, a ktoś piszący z nim B.

A: hejj

B: hejj

A: co porabiasz?

B: nic ciekawego

A: okej

A: hah *pat pat*

B: hm?

A:nic

B: okej?

A: *głaszcze ją/go po głowie* jesteś słodka

B: dzięki

A:*wkłada rękę pod jej bluzke* hehe~

A dalsza część rozmowy zależy od osoby z którą on pisze, jeśli ulegnie on zaczyna porno, jeśli napisze się by spier- to na jakiś czas lub na zawsze spokój, jak zignoruje to spami cały czas co ileś dni nawet.

To jest po prostu obrzydliwe i okropne, najlepiej zablokować.

PogadankaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz