28

96 16 8
                                    

dziś rozdział bardziej z definicjami. Po co?

Bo często ludzie używają błędnie jakiś określeń lub widzą jakieś zachowanie ''hmm z czymś mi się to kojarzy ale nie wiem do czego się zalicza,,. Oraz w ten sposób poćwiczę sobie pamięć bo tłumacząc innym samemu lepiej się pamięta.

Piersze to będzie rzecz dość znana i powszechna ale nie zawsze dobrze określana a mianowicie hejt. Jak wikipedia mówi hejt to mowa nienawiści i ogólnie traktowanie kogoś jak psa. Ale to i tak za dużo nie mówi, lepiej by było powiedzieć co się do tego zalicza aby móc poprawnie określać. Tak więc hejt to jak wiadomo wyzywanie, wyśmiewanie ALE RÓWNIEŻ pisanie agresywnych komentarzy/postów/wiadomości itp. Wiadomość która brzmi np. Jezu zamknij ten ryj, No nie zesraj się już są już podstawiane pod hejt. Też różne takie zdania pokazujące naszą agresje i nie chodzi tu o np. XD , słowa i wypowiedzi to pokazują o wiele prościej oraz stanowczo.

na wypadek kawałek definicji z wikipedii:

I teraz właśnie się tak zastanawiam czy w jakimś rozdziale moje zdania nie mogły wyglądać agresywnie (w tych starszych rozdziałach nie pamiętam jak pisałam) tak więc jeśli tak było to przepraszam

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

I teraz właśnie się tak zastanawiam czy w jakimś rozdziale moje zdania nie mogły wyglądać agresywnie (w tych starszych rozdziałach nie pamiętam jak pisałam) tak więc jeśli tak było to przepraszam.


Następna rzecz to różnica oraz definicja pick me girl, I'm not like the other Girls i atencjuszem.

Żeby było mi łatwiej zrobię sobie skróty:

pick me girl - P

I'm not like the other girls - I

Atencjusz - A

P - Jest to osobniczka płci żeńskiej która ma specyficzne zachowanie i myślenie. Działa dosłownie jak pod wpływem instynktu zwierzęcego chcąc znaleźć partnera, nie było by to dziwne ani zwierzęce gdyby nie jej sposób bytu. A mianowicie ta osoba traktuje każdą osobe tej samej płci jako konkurentke nawet gdy dziewczyna jest totalnie obca. Robi wszystko co może aby uzyskać męską aprobate oraz aby zwrócono na nią uwage bo to oznacza że on ją zauważył. Bardzo podkreśla swoje cechy które są atrakcyjne jak np. lśniące i długie włosy bez prostowania (ponieważ atrakcyjne to inaczej zdrowe, jeśli ktoś nie wygląda zdrowo ma mniejsze szanse na spodobanie się drugiej osobie bo podświadomie nasz mózg mówi nam że ''o patrz ta osoba idealnie się nada jako partner i nasze potomstwo nie będzie chore,, XD tak wiem że to głupkowato i śmiesznie brzmi ale tak serio jest. To ma podłoże biologiczne, można nawet o tym poczytać.) pick me oczywiście nie tyczy się tylko dziewczyn ale jako że napisałam girl to wypada przedstawić to na przykładzie dziewczyny.

I - Jest to jak nazwa dziewczyna która wyróżnia się czymś na tle innych dziewczyn. Mam na myśli że nie robi czegoś co jest częste u dziewczyn np. nie maluje się, lub robi coś nie stereotypowego dla dziewczyn np. majsterkuje. Teraz jest to coraz bardziej nie widoczne ale kiedyś były takie były różne rzeczy bardziej skategoryzowane. Lecz ten typ dziewczyn dalej istnieje. Jak skoro przecież już nie ma tak mocnych stereotypów? Na przykład dalej częstszą rzeczą u dziewczyn niż chłopaków jest np. malowanie się. Ludzie często niestety uważają że jej cechy wpadają pod A lub P co może się tak wydawać ale nie jest tak. I nie chcą uwagi od kogoś za takie rzeczy więc ani to nie atencja (chęć uwagi) ani P (chęć uwagi przeciwnej płci).

i ostatnie

A- Osoba która za wszelką cenę pragnie uwagi innych. Potrafi się posunąć do nawet najgorszych rzeczy byle by dostać upragnioną uwage. Bez względu na rodzaj uwagi pragną jej i zrobią dla niej wszystko. Jak można zauważyć nie jest to zdrowe, i tak podlega to zaburzeniom psychicznym. Nie raz było tak że osoby takie potrafiły się np. pociąć byle by dostać uwagę kogoś. (jednej konkretnej osoby, paru lub szerszego grona) Osoby takie mogą być nie obliczalne, i na pewno mają problemy emocjonalne. Z początku mogą to być nie groźne nic nie znaczące oznaki np. ciągłe pisanie na tablicy różnego typu rzeczy najczęściej smutnych Ale nie zawsze. Mogą to być też inne ale nic tak nie działa jak smutek więc najczęściej go stosują, lub groźby/agresje. To mogą być początki i nie ogarnięte mogą spowodować pogorszenie się stanu danej osoby przez co będzie ona posuwać się do gorszych rzeczy. Ale pamiętajcie że jeden smutny wpis czy rysunek tego nie pokaże. Muszą to być częste powtarzające się rzeczy i nie zawsze smutne.


Jeśli chcecie jeszcze jakiś rozdział tego typu to możecie napisać. Puki co tylko na to miałam pomysł i chęci.

PogadankaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz