7

127 15 15
                                    

Znów wracam do sprawy kici ,bo dowiedziałam się czegoś ważnego.

Pamiętacie 1 rozdział? W skrócie pisałam tam o tym że na starym koncie ma aski z np. OGROMNYMI błędami kanonicznymi, checią przypodobania się innych, oraz obleśne sceny bez cenzur.

Kicia pisała  że nie może usunąć rozdziałów zawierających to co podałam na górze, ponieważ nie ma dostępu do starego konta.
A dziś przed chwilą ktoś w komentarzu napisał że kłamie bo rzekomo napisała do niego z jej starego konta. Brzmi banalnie ale dostałam dowód.

(Zaznaczam że dostalam screena z zamazaną zawartością wiadomości

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Zaznaczam że dostalam screena z zamazaną zawartością wiadomości.)

Naprawdę nie wiem co powiedzieć. By tak oszukiwać i kłamać w żywe oczy.

Czyli wychodzi na to że kicia ma głęboko w nosie że przez nią nowicjusze biorą jej bzdury do głowy (krzywdzi tym ich bo wychodzą przed innymi na idiotów nie znających podstaw) , oraz że ma sporo scen sek$u nie ocenzurowanych.

I nie że to było kiedyś, bo było ale teraz po zwróceniu uwagi mogła by pousuwać niektóre rozdziały i zacenzurować. A jak widać ma to gdzieś i woli kłamać.
Nie sprawdzę jednak jej nowego aska na nowym koncie czy poprawiła bo widzę z kim mam do czynienia. Z osobą leniwą i oszukującą.

Tyle w temacie.

PogadankaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz