Chciałabym dzisiaj pogadać o pewnej oszustce na tiktok'u.
Jej profil.Dlaczego ma tak dziwnie wyglądające postacie? Już tłumaczę.
1.Dziewczyna jak pisała w pierwszym tiktoku ma daltonizm. Jednak jest to BARDZO wątpliwe. Dlaczego?
Na pierwszym filmie oprócz napisaniaże jest daltonistą, napisała również różne "powody" aby ją zaobserwować.Film ma dość brzmienie Pick me! Co już sugeruje że chce uwagi. A zatem zrobi wszysto aby ją mieć.
To jeszcze nie jest dobry dowód.2. Dziewczyna pisała (przepraszam teraz nie mogę znaleźć gdzie dokładnie) że u niej zieleń = brąz, żółty = kremowy, niebieski = fiolet.
Teraz zobaczmy do tabeli z rodzajami daltonizmu, może dowiemy się który ma. Bo gdy ktoś o to ją pyta to blokuje lub nie odpowiada.
Hm... jeśli chodzi o zielony to nigdzie nie pokazuje że to brąz. Żółty nie pokazuje nigdzie kremu, jak już to może ten gruszkowy u Deuteranopia. Niebieski nigdzie nie jest fioletem, jak już to może ten kolor co jest u Deuteranopia lub Protanopia.
Można by było założyć że mogła by mieć Deuteranopie, lecz autorka uparcie twierdzi że zieleń to brąz.
Więc tu już coś nie gra. (Wiem że może być więcej odmian, ale szczerze wątpię by wszystkiete cechy (też z innych filmów jeszcze inne) mogły mieć byt w jakimś rodzaju.)3.
Nie wyklyczam że może nie mieć, tylko pokazuje że jest na to mini szansa.
4.
Część ludzi śledząca jej konto zauważyła że podaje cechy wszystkich rodzajów daltonizmu, co już pokazuje że nie jest to możliwe. Może z 2 ale bez przesady że da się więcej mieć jednocześnie. Możecie sami obejrzeć jej filmy i popatrzeć na tabelki z kolorami u odmian daltonizmu.5. Kiedy dziewczynie spadła aktywność zaczęła nagle krzyczeć że jest trans. Oczywiście może być jednak patrząc na inne w tym rzeczy i aktywność to coś tu śmierdzi.
Jej zachowanie wygląda jakby chciała jedynie uwagi i popularności.
Ale czy naprawdę trzeba tak nisko upadać by twoim jedynym wyróżnieniem i kontemtem był daltonizm? Aż tak nudnym trzeba być człowiekiem?
Jeśli będzie więcej dowodów że jej daltonizm to wymysł, to naprawdę nie szanuje wcale.
Dlaczego? Tak samo byłoz depresją, przez to że niektórzy byli atencyjni i aroganccy tak bardzo by udawać depresję to jest teraz stereotyp co do wszystkich którzy piszą że ją mają. Przez oszustów ludzie zaczeli każdego kto tylko to napisze traktować jako oszusta, kłamce i atencjusza bez nawet dowodów.
Z daltonizmem może stać się podobnie jeżeli teraz ludzie będą udawać przypadłość dla wyświetleń i uwagi. To naprawdę poniżające.(pisze tu tylko o oszustach, a nie naprawdę chorujących osobach.)Zapoznajcie się z jej filmami i komentarzami pod nimi. Wtedy będziecie mieć już jakiś wgląd i opinie.