Przejrzałam nowy rozdział i jest tak byle jak odwalony że masakra np. "Mogłaś napisać żeby ją zablokowała,, *tym czasem screen w rozdziale pokazujący że tak napisałam* a potem że lust nie wie o co w dramie chodzi. Taa no tu to raczej odwrotnie bym powiedziała, albo nie zrozumiała na przykład że dziecku zwróciłam uwage o tej religi by nie robiło już tak a alertu nigdzue nie podało to nagle ona porównuje to do anime gdzie jest nawiązanie wierzeniowe... co ma ta sytuacja do anime? Jedyne co to wiara a to za mało bo sprawa tu a tu jest inna. Może się wydawać że podobna ale ci ludzie co to tworzą są świadomi co robią, są gotowi ponieść konsekwencje a taka nastolatka jak ja nie musi im tego przypominać bo wiedzą o tym co robią. Natomiast tu myślałam że tamta dziewczyna nie wie co robi bo jest młoda.
Whatever rozdział tak odwalony na byle co że szkoda się tłumaczyć bo tu wychodzi że znów wyolbrzymiasz, słabe porównanie prawie że nie pasujące, brak dokladnej wiedzy i sledzenia a potem kogoś o to samo opieprzasz.
^
(To jest nawiązanie lub komentarz do rozdziału nikoli, to nie odpowiedź bo odpowiedź wygląda inaczej)
Jedyne na co odpowiem to to bo to aż obrzydzaNiezła mi beka. Teraz jak w podstawówce tłumaczysz swoje wyzywanie "to dla beki" tak? Ohyda, tym badziej że gdy ciebie ktoś choćby kłamcą nazwie to hejtuje cię już i jest najgorszy. Ty serio myślisz że ciebie omija wszystko?
Skoro zaczełaś rozdrapywać to wspomniałam taki jeden MAŁY szczegół świadczący o tobie.
I wiem co error pisała doskonale, nie zwyzywała cię ani razu tak jak ty. Nazwała pick me girl ale nie wiem czy to się zalicza.
Zresztą to co cię pogrąża to fakt że w poprzednim którymś rozdziale sama przyznałaś że error cię nie obraziła tylko TY bierzesz za obraze np. Nikola kłamała. Twoje wyolbrzymianie jest na serio paskudne a umniejszanie twoich czynów okropnych również.
Nie mam szacunku już do ciebie przez to co teraz napisałaś. A pomimo to lepiej się zachowuję i wyrażam od ciebie.EDIT: azure skontaktowała się z Nikolą na priv i napisała że oczekuje przeprosiny od niej za obrażanie jej oraz że może Nikole również przeprosić za pick me girl. Na co nikola najpierw wyśmiała ją że jak to słowo klaun mogło ją obrazić (no nie wiem normalnie? XD nie wiem co w tym zadziwiającego to negatywne określenie mające na celu obrażanie) i ogólnie pisała bardzo opryskliwie, wykopywała rzeczy o dramie nie związane z tematem przepraszania za wyzwiska. Uznała też że ona nie ma za co przepraszać a przeprosin od azure nie chce bo ją nic nie obchodzi (tak to dla tego się bulwersowała do azure o to że jest 5 latkiem bo chce z nią się przeprosić X,D ja serio nie moge z tego, też przez to nazwała azure toksyczną) i tyle w temacie. Jeśli nikola będzie pisać że error ją wyzywała to niech doda tylko że error chciała się przeprosić ale to nikola nie chciała ;3 bo jeśli tylko napisze o wyzywaniu bez dalszej części to jest to zakłamywanie i oczernianie.
Nah wracając chciałam odpowiedzieć ale na ten komentarz;
Ty jesteś spoko osóbką i chciałam ci odpowiedzieć ale ban nie pozwala no i mogę ci na priv lecz ktoś mógłby to samo pomyśleć czy przeczytać a odpowiedzi nie znać. Tylko dlatego tu pisze, jak coś to przepraszam.
Okej a więc
Pisałam czemu blokowałam nikole. Zawsze był jakiś powód przez to co pisze i spam ale również wiele razy z nią rozmawiałam i wręcz prawie zawsze była to rozmowa jak do ściany co było naprawdę męczące i flustrujące.
Zawsze gdy ją odblokuje a ta zaczyna mi coś pisać to chwilę pisze, ale gdy widzę że to idzie w tą strone i że jest coraz gorzej to blokuje. Zwłaszcza że nikola ma tendencje że podczas długiej rozmowy nerwy jej siadają i potrafi zwyzywać.
To meczące jak ten schemat w kółko się pojawiał więc gdy tylko widziałam że już to idzie po schemacie to blokowałam.
Nikola jest typem osoby co stanie po swoim bo tak bardzo mnie nie lubi że już woli być nawet po najgłupszej stronie (to że mnie tak nie znosi udowadnia poprzedni rozdział gdzie sama pokazała wylanie na to co pisze)Było wiele długich rozmów na priv czy kom i co z tego wychodziło? Wielkie nic. Bo to nie także od zawsze było to blokowanie. Wzięło się to poprzez moje doświadczenie długiego pisania z nikolą i ja już dobrze wiem co potem się dzieje.
Dalej nie wiem gdzie z mojej strony jest dziecinność. I don't know a często to słysze a nikt (albo prawie) nie mówi co jest dziecinnego i to tak by serio miało to sens. Możliwe że tak niektórzy piszą by dopiec a niektórzy bo nie znają powodu jakiś zachowań jak tu z tym blokowaniem. Ale niektórzy też uważają że commentery jest niby tego oznaką XD jednak w tym przypadku raczej miałaś na myśli to drugie.
EDIT:
Kończe z odpowiadaniem na zaczepki nikoli bo to nie ma sensu. Najpierw jest spokój którego tak chciała po czym sama się wcina i rozpieprza wszystko na nowo. Jak nie możesz się z czymś pogodzić to inaczej się wyżyj.Wygląda to komicznie to nagłe wcinanie się i rozwalanie wszystkiego. Czy to nie hipokryzja? Bo pamiętam jak pisałaś jaka azura zła bo złamała sojusz i mówiła itp o dramie. No cóż teraz zrobiłaś to samo brawo ;)
Niestety nikola nie potrafi przestać o mnie rozmawiać i psuć spokoju jak małe dziecko, więc ja będę musiała się zachować jak starsze rodzeństwo i po prostu olewać.
Bo ona dosłownie wcieła się w nie swoje dramy tak o po takim czasie spokoju co jest serio głupie.
Zatem ja zachowam się chociaż mądrzej i nie będę reagować na głupie bez sensowne zaczepki.
To tyle z mojej strony.