Dziś chciałabym jak gdyby oczyścić -A_z_u_r_e- (nie wiem jak to nazwać) z zarzutów nikoli o obrażanie.
Nie chce mi się serio wykopywać starych trupów ale to się zaczyna lekko wyrywać z pod kontroli jak nikola zraża ludzi co co azure pomimo że azure nie jest już taka sama, powoli zaczyna to walić oczernianiem. Co lepsze nikola sama mówiła że nie jest już tą samą osobą co kiedyś ( gdy np. Robiła coś nie odpowiedniego więc nie warto patrzeć przez ten pryzmat na nią źle bo taka już nie jest) i to nie jeden raz, ale jak zwykle to tyczy się tylko jej a innych już nie. Ona nie jest już taka sama bo heloł to było dawno, ale azure jakoś niby tak.
WracającPo pierwsze pokaże może co azure napisała wogóle do nikoli i to ta wiadomość którą nikola uważa za obrażanie.
Ale jeszcze chwilkę, bo tu kolejna sprawa. Nikola nie pytała azure o to czy może wysyłać komukolwiek ich prywatne rozmowy, a wiem (od pewnej osoby) że wysyłała do nej screeny. To akurat już jest złamanie prawa korespondencji. Jeśli ktoś mi nie wierzył nawet na google można poczytac artykuły.
Ja akurat pytałam azure o zgodę czy mogę pokazać publicznie te wiadomość i się zgodziła. (W razie czego może ktoś nawet ja o to zapytać)
____________________
Aby nie było że teraz ja łamię prawo:1. To wiadomość jedynie azure, nie ma tu nigdzie wiadomości nikoli zatem wystarczy tylko azure spytać. Bo z tej wiadomości nikoli nic nie jest naruszine, natomiast azure jest lecz mam zgode.
2. Wiadomość jest tylko azure i tylko jej nazwe widać wszystko inne jest wycięte a więc nic to nie zdradza jeśli chodzi o strone nikoli.
_______________________Wyzwisko tu to jedynie pick me girl może się zaliczyć. Więc wyzwisk nie przypisywać dodatkowych.
Obraźliwe mogło być fragment "idź rysować (reszty nie chce mi się pisać),,
Nie wiem czy te "dzieciaki" by mogły być bo to jest bardziej zwrócone do jej widowni ale może jakoś.
I chyba to że "każdy ma za atencjuszke i narcyza,,.