Odpowiedź na rozdział nikoli again.
Je pokażę całego lecz sami możecie go zobaczyć u niej w nowej książce.
A więc tak, Nikola przeprosiła za takie treści na swoim profilu i pisała że je usunie/cofnie publikacje.(Jak zawsze ja będę tą złą panią i sprawdze za ileś tam dni, na pewno nie jutro czy pojutrze bo powiedzmy szczerze sobie że ma potężną ilość rozdziałów do sprawdzenia i załatwienia paru. Liczę że te o samobójstwie i samookaleczaniu też znikną, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.) Więc spoks a teraz odpowiadanie.
Tylko dodam że nikola jesteś nie słowna bo piszesz że nie będzie ciebie prawie wogóle po czym zium w tym samym dniu po publikacji rozdziału odpowiadasz. Co to pokazuje A- nie zawsze można ci ufać oraz wierzyć, B- to co mówiłam że rozdziały są skuteczne potwierdziło się po raz kolejny.
Wracając:
Nie żeby coś ale zawsze to ty pierwsza mnie blokujesz XD ty wiesz jaka jest prawda więc nie oszukuj. A po tym jak mnie stalkowałaś nie mam ochoty by było tylko tak że ty tylko blokujesz. Więc hipokryzji tu akurat nie ma, czasem się zastanów bo rzucasz modnym hasłem w dramach tak o.
O stalkowaniu pisałam już kiedyś, chodzi o to że mam książkę nominacje i tam popełniłam błąd który nikola mi wypomniała. Skąd by wiedziała o nim gdyby nie stalkowała? jej obroną było "lubię śledzić twoją twórczość" a ja się pytam, kto normalny gdy widzi nazwe książki ''nominacje,, spodziewa się tam jakiś rysunków/opowiadań? Skąd mogła pomyśleć że akurat tam są rysunki skoro nigdzie nie zaznaczyłam tego w książce np.opisie? Coś tu śmierdzi prawda?
No z tym ''słaba pamięć'' to bym się kłóciła ponieważ gdy wypomniałam ci kiedyś ask najtale to raczej przypomniały by ci się też te dawne czasy i rzeczy o takich treściach w innych książkach. Ale pewnośći nie mam więc tego jako kontr argument proszę nie brać a olać bo nikt nie wie czy tak było ciężko stwierdzić , w połowię myślę że mogło być tak jak piszę a w połowie jak nikola mówi więc idk.
A co do odpowiedzialności to na górze po części usprawiedliwiłaś się z tych rysunków jako ''słaba pamięć'' (po części nie całkowicie). Więc no tak fifty fifty moim zdaniem.