T. I. - twoje imię
Jesteś w Kwaterze już jakiś czas. I całkiem dobrze sobie radzisz w swojej Straży Cienia. Można tylko pogratulować! Przyjaźnisz się też z pewną wampirzycą. I właśnie siedzicie razem na stołówce.
- No weź, [T.I.]! Dlaczego nie chcesz poznać mojego brata? Nevra to naprawdę super facet. W końcu jest moim bratem!
- Karenn, mówiłam ci już. To nie tak, że nie chcę go poznać. Tylko... Słyszałam coś o nim.
- Tak? Co?
- Że jest egoistą, który flirtuje z każdą kobietą. A przynajmniej z większością. Dobrze wiesz, że nie mam teraz ochoty na flirty... Wolę skupić się na treningach.
- Spokojnie, nie będzie cię podrywać. Zaufaj mi! Jeśli tylko spróbuje od razu tego pożałuje. - Wampirzyca puściła ci oczko. Westchnęłaś ciężko.
- Wiesz, że jesteś strasznie uparta?
- Tak!
- No dobra. Niech ci będzie.
- Świetnie! Widzimy się razem na kolacji.
Wampirzyca od razu wstała i uciekła do wyjścia ze stołówki. Nawet nie mogłaś nic odpowiedzieć. W spokoju zjadłaś swoje ciasto i także opuściłaś stołówkę. Wróciłaś tu dopiero na wieczór. Od razu zauważyłaś swoją ukochaną, zielonooką wampirzycę przy ladzie, a obok niej czarnowłosego mężczyznę. Zapewne to jej brat. Wzięłaś głęboki oddech i podeszłaś do nich. Usiadłaś obok przyjaciółki.
- O! Jesteś w końcu! Nevra to jest [T.I.]. [T.I.] to jest mój brat.
- Cześć. - Przywitałaś się przyjaźnie.
- Karenn, nie mówiłaś, że twoja przyjaciółka jest taka śliczna. - Powiedział z uśmiechem. No i się zaczyna... Tani flirt. Dokładnie tak jak słyszałaś. Wywróciłaś oczami i spojrzałaś na przyjaciółkę. Ta od razu kopnęła swojego brata.
- Nevra, co ja mówiłam?
- Ała! Przecież jej nie podrywam. To było zwykłe stwierdzenie faktu. - Wyszczerzył się szeroko na co jego siostra tylko pokręciła zrezygnowana głową. Cóż, jego chyba się nie da zmienić.
Chociaż chętnie porozmawiałby z wami dłużej to niestety ktoś do niego podszedł i poprosił o pomoc. Mężczyzna zgodził się i zostawił was same.
꧁༺࿅ིཽ• -- •🦇• -- •࿅ིཽ༻꧂
I jak mówiłam mamy też Nevrę!
Trochę go mało było, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie. W następnej części z nim będzie go więcej.
Tutaj jak widać Nevra nie jest jeszcze szefem straży.Podobało się?
Jakieś uwagi?Następny: Leiftan
~Papita
CZYTASZ
Eldarya The Originals | Scenariusze ZAWIESZONE
DiversosKolejna książka z Eldzi na moim profilu... No cóż, w tym temacie, jeśli chodzi o tworzenie najlepiej się odnajduję. Więc łapcie! Tym razem są to scenariusze. Jeden rozdział = jedna postać. Łatwo znaleźć swoich ulubieńców. Rozdział będą się pojawiać...