W KOŃCU! Ten stary pierd w końcu dostał misję dłuższą niż kilka godzin! Z szerokim uśmiechem na twarzy przygotowałaś dla niego najlepszą apteczkę pierwszej pomocy. Pudełeczko wielkości normalnej apteki, a w środku mały słoiczek miodu i karteczka z napisem:
"Na czarną godzinę, żeby osłodzić sobie ostatnie chwile życia :)Z wyrazami wielkiego szacunku,
Za dodatkowe płyny do mycia szyb na twój kosz
Podpisano [T.I.] ♡"Uśmiechnęłaś się do siebie zadowolona z tego jakże sprytnego planu pozbycia się swojego wkurzającego szefa. Już niedługo wyjeżdża, więc wypadałoby się pospieszyć. Wzięłaś pudełko i wybiegłaś ze swojego pokoju. Po drodze niektórzy strażnicy i mieszkańcy schroniska Eel dziwnie się na ciebie patrzyli. Gdy tylko to widziałaś to w odpowiedzi posyłałaś im szeroki uśmiech, a czasem nawet pomachałaś.
Ah! Ten dzień nie może być piękniejszy! I nic ci go na pewno nie zniszczy. Trawa wydawała się też bardziej zielona niż zazwyczaj. Niebo bardziej błękitne. I śpiew okolicznych chowańców nie irytował tak jak zazwyczaj. Żyć nie umierać!
– Przepraszamy! – Usłyszałaś wystraszony głos dzieciaków zaraz po tym jak coś uderzyło cię w głowę. Okazało się, że to była ich piłka. Uśmiechnęłaś się do nich przyjaźnie.
– Nic nie szkodzi. – Powiedziałaś wyjątkowo miło i odeszłaś. Niedługo później zobaczyłaś już swojego szefa. – O! Szefuńciu! Jak miło cię widzieć! – Podeszłaś do niego z szerokim uśmiechem. – Mam coś dla ciebie. – Podałaś mu apteczkę. – To tak, żebyś mi tam nie umarł. – Wręczyłaś mu swój prezent, a uśmiech na twojej twarzy tylko się poszerzał.
– To miłe z twojej strony. I zaskakujące... A gdzie twoje bagaże?
Nagle przestałaś się uśmiechać.
– Moje co?
– Bagaże. Nie zapomniałaś chyba, że jedziesz z nami, co?
Co...? To chyba nie tak miało wyglądać. To zdecydowanie nie tak miało wyglądać! Gdzie twój spokój? Gdzie raj bez szefa? Gdzie... Gdzie to wszystko co miało być?! Chyba radość o jego wyjeździe tak cię przyćmiła, że nie usłyszałaś drugiej części jego wypowiedzi, gdy cię o wszystkim informował.
꧁༺࿅ིཽ• –– •🍯• –– •࿅ིཽ༻꧂
Hejka!
Trochę to wszystko ogarnęłam. Teraz każdy chłopak ma swoją kolej i nie będzie takiego zamieszania jak wcześniej. Dodatkowo, żeby łatwiej było znaleźć swojego ulubieńca każdy ma swoją emotkę. Uznałam, że tak będzie lepiej. Kiedy tak szukałam rozdziału z danym chłopakiem często się gubiłam, a teraz będzie dużo łatwiej.
Pytanie do tych, którzy czytają wszystkich ws'ów:
Wam też się wydaje, że dziewczyny są tu takie... Nijakie?
Poza tymi u Vala i Leifa.
Val: ma alkoholiczkę, z którą będzie kupa zabawy
Leif: ma przystojniakoliczkę, z którą będzie kupa zabawy
A reszta... Nie w sobie nic takiego mocniejszego, charakterystycznego. I nie podoba mi się to. Jednocześnie nie wiem co takiego mogłabym im dać...Ale się rozpisałam!
W reszcie rozdziałów przy tym tytule będzie napisane tylko to, więc można pominąć ^^~ Papita
CZYTASZ
Eldarya The Originals | Scenariusze ZAWIESZONE
De TodoKolejna książka z Eldzi na moim profilu... No cóż, w tym temacie, jeśli chodzi o tworzenie najlepiej się odnajduję. Więc łapcie! Tym razem są to scenariusze. Jeden rozdział = jedna postać. Łatwo znaleźć swoich ulubieńców. Rozdział będą się pojawiać...