🌙 | Kiedy wyjeżdża na misję | Leiftan

177 19 7
                                    

No i masz pecha. Największy seksiak w twoich oczach opuści tereny Kwatery głównej. Na wyrocznię! Za co?! Dlaczego nikt inny nie może jechać zamiast niego? Na kogo twoje piękne [kolor] oczy będą patrzeć? Śmierć, depresja, nie ma serca. Chociaż nikt nie umiera. A nie! Umiera! Twoje serce i oczy będą umierać z tęsknoty. Jakież to okropne. Czym ty się zajmiesz podczas jego nieobecności? W ogóle nie pomyśleli o tobie, gdy wybierali go do tej misji!

Jednak warto nacieszyć swe oczy ten ostatni raz, żeby dać radę jakoś przeżyć chociaż jeden dzień bez niego. Wyryjesz sobie w głowie jego perfekcyjny obraz. Znaczy... Zrobiłaś to już dawno, ale co tam. Mimo wszystko nie może Cię przejrzeć. Więc musisz się z nim spotkać podstępem. Wiedziałaś, o której wyjdzie z pokoju i perfekcyjnie odmierzyłaś do tego czas. Za dosłownie trzydzieści cztery sekundy wyjdzie z pokoju. Jeśli teraz ruszysz, spotkacie się przypadkiem tuż pod jego drzwiami. Tak. Stałaś jakiś czas na korytarzu czekając na ten moment. No to w drogę! Ruszyłaś z miejsca z typowym dla siebie uśmiechem. Minęłaś jego drzwi, a on nie wyszedł. No co jest?! Gdzieś się pomyliłaś? Pewnie na chwilę się zatrzymał. Nie mogłaś tego przewidzieć. No to jeszcze raz! Tym razem w drugą stronę. Znowu nie wyszedł.

I takim oto sposobem zrobiłaś kilka rund przed jego pokojem, ale on nie wychodził. W końcu stanęłaś przed drzwiami do pokoju lorialeta i zapukałaś. Niestety odpowiedziała ci tylko cisza. Czyżbyś się kompletnie pomyliła w obliczeniach? Wyszedł już? Rzuciłaś się biegiem do wyjścia z Kwatery Głównej, a następnie ruszyłaś w stronę Wielkiej Bramy, a później na plażę. Niestety mogłaś zobaczyć jak jego statek odpływa. I nie nacieszyłaś swoich oczu jego widokiem. Co za pech...

꧁༺࿅ིཽ• –– •🌙• –– •࿅ིཽ༻꧂

Hejka!

Trochę to wszystko ogarnęłam. Teraz każdy chłopak ma swoją kolej i nie będzie takiego zamieszania jak wcześniej. Dodatkowo, żeby łatwiej było znaleźć swojego ulubieńca każdy ma swoją emotkę. Uznałam, że tak będzie lepiej. Kiedy tak szukałam rozdziału z danym chłopakiem często się gubiłam, a teraz będzie dużo łatwiej.

Pytanie do tych, którzy czytają wszystkich ws'ów:
Wam też się wydaje, że dziewczyny są tu takie... Nijakie?
Poza tymi u Vala i Leifa.
Val: ma alkoholiczkę, z którą będzie kupa zabawy
Leif: ma przystojniakoliczkę, z którą będzie kupa zabawy
A reszta... Nie w sobie nic takiego mocniejszego, charakterystycznego. I nie podoba mi się to. Jednocześnie nie wiem co takiego mogłabym im dać...

Ale się rozpisałam!
W reszcie rozdziałów przy tym tytule będzie napisane tylko to, więc można pominąć ^^

~ Papita

Eldarya The Originals | Scenariusze ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz