T. I. - twoje imię
Dziś dołączyłaś do straży Obsydianu. Jutro poznasz swojego szefa, ale teraz trzeba to opić! Nie masz tu żadnych znajomych więc musisz pić sama. Jeśli starczy ci odwagi to zagadasz do kogoś.
Weszłaś na stołówkę zadowolona i podeszłaś do lady. Pierwszy drink, drugi, trzeci... I jeszcze kilka. Okej, chyba zaczyna ci się kręcić w głowie. Rozejrzałaś się po pomieszczeniu. O! Jest ktoś kto może pomóc ci się zabawić. Wygląda na rozgadanego żartownisia. Wstałaś i chwiejnym krokiem podeszłaś do trójki mężczyzn. Zawiesiłaś się na szyi jednego z nich. Spotkało się to z niemałym zdziwieniem całej trójki.
- Valkyon... kto to jest? - Zapytał elf, który z nim siedział.
- Czyżby nasz papa Valky kogoś sobie w końcu znalazł? - Wyszczerzył się wampir.
Ostatni z mężczyzn tylko zmierzył ich chłodnym spojrzeniem i spojrzał na ciebie.
- Mogę ci jakoś pomóc?
- Zabaw mnie. - Powiedziałaś od razu. Valkyon zamrugał zaskoczony.
- Słucham...?
- Zabaw mnie. Przyszłam opić moje dołączenie do straży, ale tak bardzo się nudzę... Jestem taka samotna...
Twój uścisk się poluźnił, a twoje nogi się ugięły. Smok szybko złapał cię za ręce, żebyś nie upadła. To było nagłe, więc nie był zbyt delikatny.
- Ała! To bolało!
- Wybacz... Zabiorę cię do pokoju.
Wstał i wziął cię na ręce. Jego przyjaciele rzucali jeszcze jakimiś uwagami w waszą stronę, ale on je zignorował. A ty nie do końca słyszałaś. Z trudem wyciągnął od ciebie numer twojego pokoju. Gdy tylko się w nim znaleźliście położył cię do łóżka.
- Nie idź... - Powiedziałaś przeciągle. - Boję się...
- Boisz się? Czego?
- Potwora z szafy! - Krzyknęłaś.
- W twojej szafie nie ma potwora...
- Jest!
Westchnął i usiadł przy tobie.
- No dobrze. Zostanę z tobą. Idź spać.
Uśmiechnęłaś się i przykryłaś. Zamknęłaś oczy, żeby usnąć.
- Będziemy teraz przyjaciółmi?
- Tak, będziemy.
- Jestem [T.I.].
- Valkyon.
- Pójdziemy jutro pić?
- Nie.
- Szkoda...
Nic już nie dodałaś, a jakiś czas później zasnęłaś. Val został przy tobie jeszcze jakiś czas, a potem wyszedł.
꧁༺࿅ིཽ• -- •🐲• -- •࿅ིཽ༻꧂
No i mamy Valkyona!
Pomysł: pacia03Nie wiem w jakiej kolejności będą później rozdziały. Mam na myśli ws'ów. Zależy jak mnie wena najdzie.
Podobało się?
Jakieś uwagi?Do następnego! (Nie wiem kiedy)
Papa!~ Papita
CZYTASZ
Eldarya The Originals | Scenariusze ZAWIESZONE
DiversosKolejna książka z Eldzi na moim profilu... No cóż, w tym temacie, jeśli chodzi o tworzenie najlepiej się odnajduję. Więc łapcie! Tym razem są to scenariusze. Jeden rozdział = jedna postać. Łatwo znaleźć swoich ulubieńców. Rozdział będą się pojawiać...