🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
••••••••••••••••••••••••••
Elimi çeneme koymuş sabahın 9'unda çocukları ve Buğlem'i bekliyordum. Sandalyeden kalkıp derin nefes aldım ve esnemeye başladım. Hava da oldukça sıcaktı.
"Günaydın!" diyen Buğlem koşarak bana sarıldı.
"Gün, aydın mı cidden!? Gün, ayalı ne kadar oldu senin haberin var mı!?" Bağırmamla yüzünü buruşturup beni takmadan sandalyeye oturdu.
"Kime diyorum zaten!?"
Ben söylenirken babam apartmandan çıktı. "Günaydın, güzel kızlarım."
"Günaydın, Adem amca!"
"Gün, aydı baba. Evet gün, aydı!"
Babam gözlerini kısarak yanıma geldi. "Niye dellendin yine?"
"Yahu sabahtan beri ağaç oldum, kök saldım buraya! Yarından itibaren kafede çalışmak istiyorum, bıktım bu evin işlerinden!"
Babamın kaşları çatılmıştı. Bende söylediğimde ciddi değildim zaten.
Babam, "Allah Allah? Senin yarın stajın yok mu?" dedi şüpheli ses tonuyla.
Buğlem ben ağzımı aralamadan ortaya atladı. "Olmaz olur mu be, Adem amca. Öylesine söylüyor." Bu kız seni çok iyi anlıyor. Evet, canım arkadaşım.
"Bende ciddi zannettim... Neyse bende gideyim artık. Kafeyi abimle Arda'ya emanet ettim. Arda ortalığı yakmıştır." diyerek sokak kapısına ilerledi.
Arkasından "Hayırlı işler." dediğimizde bize dönmeden elini kaldırdı ve salladı.
Masaya oturup Buğlem'e baktım. "Ee nerede bu çocuklar?"
"Ne bileyim, ben?" deyip omuz silkti.
Babam aslında işine erken giden ve hiçbir zaman başından ayrılmayan bir insandı. Ama biz bugün ekim yapacaktık, mahalledeki çocuklarla. Onların yerlerini hazırladı ve öyle gitti.
Kapıya bakarken içeri Fatih girdi. Bizi gördüğünde gülümsedi ve yanımıza geldi. "Selamın aleyküm!"
"Aleyküm selam!" Öğrettiğim şeyleri yapmaları çok hoşuma gidiyordu.
"Gel otur Fatih. Arkadaşların da birazdan gelirler."
Çok geçmeden de Anıl ve Kadriye geldi. Biraz daha bekledik ve Pelin, Ela, Mustafa ve Bartu geldi.
Ayağa kalkıp karşılarına geçtim. İki elimi de havaya kaldırdım. "Hazır mıyız!?"
Onlarda benim gibi ellerini havaya kaldırarak "Hazırız!" diye bağırdılar heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Spiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...