🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
KURBAN BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN! SEVDİKLERİNİZLE DAHA ÇOK BAYRAMLARA İNŞALLAH! ❤️❤️❤️
•••••••••••••••••••••••
"Ayağına bas, ayağına bas!" diye fısıldadım.
Buğlem sırıtarak bana baktıktan sonra abimin ayağına ayakkabının topuğuyla bastı. Abimin yüzü buruşsada bir şey olmamış gibi ayaklanıp ondan önce kalkan Buğlem'e döndü.
Ellerini yanaklarına koyup alnını öptükten sonra, "Seni seviyorum... Allah için." dedi ve tekrar öptü.
"Yusuf, ilk kez şahit oldum."
"Ben ayda bir kere düzenli oluyorum." deyip küçük bir kahkaha attı ve sonra yüzünde küçük bir tebessüm bıraktı.
Keşke gülmeseydi, o kız yine ona baktı. Git, üzerine atla! Parçala!
Yusuf'un elini tutup sinirle kendime doğru çektim. Kulağıma eğilip, "Ne oldu, güzelim?" diye sorunca, "Şimdi bir şey olmadı, ama kendimi tutamazsam olacak!" diye cevap verdim dişlerimin arasından.
Elimi sıkıca tutup dudaklarına götürdü ve öptü...
°
°
°Sabah erkenden uyanıp hızla üzerimi giyinmiş, namazımı kılmış ve babamlar namazdan gelmeden aşağı inmiştim.
Geldiklerinden yarım saat sonra kurbanlar kesilmeye başlanmıştı. Kesilirken Yusuf'un arkasına saklanmıştım. Hayvanların canı çok acıyordu ve onlara bakamıyordum. Küçükken hiçte böyle değildim. Kesilirken sürekli yanlarında durur, babamlara yardım ederdim...
Hayvanların kesimi, derilerinin yüzülmesi vs. 4 buçuk saatimizi almıştı. Şimdi de etleri parçalayıp içeri taşıyorduk. Karnım o kadar çok acıkmıştı ki, şimdi bayılacaktım.
"Bana bir şey oluyor." diyerek kendimi Buğlem'in üzerine doğru attım.
"Ya salak salak şey yapma!" diye beni ittiğinde küçük bir çığlık atmıştım.
Yusuf, "Asel. Ahh!" diye inlediğinde gözlerimi kocaman açarak ona baktım. Babamlarla birlikte oda etleri parçalıyordu ve bana bakarken elini kesmişti.
Koşar adım yanına gidip elini tuttum. "Yusuf, gel pansuman yapalım." diye çekiştirdim.
"Abartma, gülüm."
Araf abim, "Yusuf, fazla kesilmiş koçum. Gidin, Asel temizlesin yaranı." deyince herkes ona hak vermişti.
Yusuf başını sallayarak peşimden geldi. Kapıyı açıp içeri girdim ve banyoya doğru ilerledim. Yusuf'ta beni takip ediyordu.
Ecza dolabını açıp gerekli olan şeyleri aldım. Musluğu açıp Yusuf'un ellerini tuttum ve sabunla yıkadım. Bırak onu da kendi yapsın! Çocuk değil ya, bu. Sana ne!?
Peçete ile, yarasına dikkat ederek, kuruladıktan sonra pamuk alıp yarayı temizlemeye başladım. Arada bir Yusuf'un yüzüne bakıyordum ama hiç tepki verdiğini göremiyordum. Eee, adam senin kahveni içip bir tepki vermeyen adam. Buna mı verecek? Haklısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Spiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...