🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
Medyadaki şarkıyı ben aç dediğimde açın. İşaret bırakacağım size! Bir de kapatma şeyini siz Asel'in komutlarıyla kapatırsınız ;)
Bu arada, 100K oldukkkk!!! ️❤️
••••••••••••••••••••••
"Evet!"
"Bende devletin bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak sizleri karı-koca ilan ediyorum. Bir ömür boyu mutluluklar dilerim."
Yusuf'un karşısına dikildiğimde alnımı öpüp kulağıma eğildi. "Her şey yeni başlıyor, güzelim." dediğinde kaşlarım çatılmıştı. Ne demek istiyordu ki?
Gülümseyerek geri çekilip elimi dudaklarına götürdü. "Artık evimize gidelim."
°
°
°Eve geldiğimizde yukarı kata çıkacakken beni salona doğru çekmişti. Koltuğa kendini atıp beni baştan aşağı süzerek sırıttı. "Çok güzel olmuşsun... Her zamanki gibi."
Yanına vurup, "Gelsene, kızım!" diye bağırdı hafif yüksek çıkan sesinle.
İrkilerek biraz geri gitmiştim. Sonra da yavaşça yanına oturduğumda kolumu sıkıca tutup beni kendine çekti. "Bana bak!"
Dişlerini sıktığından dolayı çenesi gerilmişti. Neden böyle davranıyordu?
Nefret dolu bakışlarını yüzümün her yerinde gezdirdi. Dudaklarını yanağıma koyarak, "Senden de, ailenden de nefret ediyorum... Senin deden, benim babamı öldürdü." dediğinde gözlerimi şokla açmıştım.
"Yusuf, şakalarını sonraya mı saklasan? Hele de böyle bir şaka. Hiç komik değil."
Büyük bir kahkaha attı ve yine suratını ifadesiz bir hâl almıştı. "Komik olsun diye demedin zaten, Asel'ciğim. Her şey gerçek... Seni sevmem dışında."
Gözlerim dolarken Yusuf'u üzerimden itmeye çalıştım, ama çekilmiyordu. "Senin hayatını mahvedeceğim, Asel. Senin dedenin benim hayatımı mahvettiği gibi... Mahvedeceğim."
Göz yaşlarım sessizce akarken yanımdan kalktı. Bir ileri, bir geri giderek derin derin nefesler aldı. Durup bana bakıp sırıttı. "E, artık karı-kocayız. Senin gibi bir güzellikle evlenmişim..." Tekrar yanıma oturup elinin tersini yanağıma sürterek devam etti. "Odamıza gidelim mi, karıcığım? Yani fark etmez, burada da olur. Sen nasıl istersen, güzelim."
Eline vurarak yanağımdan çektirdim ve, "İstemiyorum!" diye bağırdım.
Ayağa kalkarak kalmaz bileğimi tutup koltuğa doğru çekti ve beni yatırıp üzerime uzanarak bileklerimi başımın iki yanına bastırdı. "İsteyeceksin! İstemezsen de zorla yapacağım! Sen benimsin! Seni istediğim gibi kullanırım! Anlıyor musun, beni!?"
"İstemiyorum!"
"İsteyeceksin!"
"İstemiyorum." diye sayıkladım ardı ardına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Spiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...