🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
BUNDAN ÖNCEKİ BÖLÜMÜ OKUMAMIŞ OLABİLİRSİNİZZ! ONA GÖRE BİR KONTROL EDİN!
••••••••••••••••••••••••
Arabayı Yusufların apartmanın önüne park ederek beklemeye başladım. "Ne zaman gelecek, benim adam!?" diyerek arabadan indim.
Başımı kaldırıp Yusuf'un camına baktım. Ne kadar da yüksek! Bende onun odaya girmeye kalksam ne olur acaba? En fazla 2. kattan yuvarlanırsın aşağı doğru.
Birden camdan gülerek Yüsra çıktı. "Yengem, abime dikkat et! Heyecan yapmış sanki. Az daha merdivenlerden yuvarlanıyordu."
Onun öyle demesiyle gülmeye başladım. "Asel, gülme!" dedi apartmandan çıkarken Yusuf.
"Benim kocam, düşüyor muymuş!? Benim kocam heyecanlanmış mı!? Çeni yerim, çeni!"
Sırıtarak, "Yesene." diye fısıldadı. Beyimiz dünden razı!
"Terbiyesiz! Hadi, bin bin bin!"
Ben şoför koltuğuna geçerken o da yan koltuğa oturdu. Kemerimi bağlandıktan sonra arabayı çalıştırdım ve ilerlemeye başladım.
"Senin ehliyetin var mı?" dedi Yusuf.
"Hı-hı. Senin?"
Kısık sesiyle, "Var... Babama söz vermiştim." deyince anlık gözlerim onu bulmuştu.
Yol boyunca ikimizden de ses çıkmadı... Aslında bir sürü şey merak edip soramıyordum, o üzülür diye.
°
°
°Anahtarı çekip içeri girdim ve ayakkabılarımı ayakkabılığa koydum. Ben çantamı portmantoya asarken Yusuf'ta içeri girip kapıyı kapatmıştı. Telefonu ile cüzdanını arka cebinden çıkarıp koydu ve o da beni takip etti.
Elindeki poşeti bana gösterip "Bunlar ne?" diye sorunca poşeti aldım ve merdivenlere doğru ilerledim.
"Üzerimi değiştirip geliyorum." Üzerimdeki şeylerle temizlik yapamazdım ya!
Yatak odasına girip kapıyı kapattım. Camın önüne bakmamla yanaklarım ısınmıştı. "Hâlâ utanıyorsun ya! Utanma, utanma! Utana sıkıla nereye kadar!? Relax oluyoruz! O ne yaparsa sende onu yap... Ama o zaman işin sonu hiç iyi olmaz. Sen böyle devam et."
Üzerimdekileri yatağa atıp altıma şort, üzerime de, şortun üzerine gelecek şekilde, bir kısa kollu giydim. Saçlarımı da ev topuzu yaptıktan sonra yatağın üzerindeki kıyafetlerimi toplayıp aşağı indim.
Yusuf koltuğa oturmuş, başını geri yaslayarak, gözlerini yummuştu. Koltuğun arkasına geçip yüzüne doğru eğildim ve alnını öptüm. "Yusuf?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Духовные_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...