🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
•••••••••••••••••••••
Yarım saatten beri bahçenin köşesinde duran, bağlı, 3 koçla bakışma yarışması yapıyordum. Ama her seferinde onlar kazanıyordu. Yusuf bu yaptığın şeyleri bilse acaba seninle yine evlenir miydi? Evlenirdi tabii!
"Tipe bak, oradan öyle kötü kötü bakmak kolay. Sıkıyorsa yanıma gelsene!"
Ayaklanıp cesaretimi toplayarak yanlarına doğru yavaşça ilerlemeye başladım. "Acaba boynuzların karnıma girerse ölür müyüm?"
Burnundan derin bir soluk alınca olduğum yerde kaldım. Ne oldu!? Gitsene yanına! Hadi!
Tam dalmışken belime sarılan kollarla küçük bir çığlık attım.
"Güzelim, benim. Korkma." dedi kısık sesiyle, Yusuf.
"İnsan bir ses verir, Yusuf." dedim sitemle.
Yanağımı öperek kollarını biraz serbest bırakıp hızla beni kendine döndürdü. "Yusuf, ne yapıyorsun!?"
"Seni özledim."
Benim kalbim bu kadar hızlı atar mıymış, yahu!?
Başımı yere eğince gülerek sıkıca bana sarıldı. Sabah sabah sarılınır mı, canım!?
"Yusuf, biri görecek! Ayıp ya!"
"He, evet." dedi ama geri çekilmek yerine sarılmaya devam etti. İllâ birisinin görmesini istiyor yani! Veee!
Boğazını temizleyerek dedem apartmandan çıktı. Yusuf'u tüm gücümle ittirip benden ayrılmasını sağladım.
"Oo, oğlum... Hoş geldin!"
"Hoş buldum, Mahmut amca." Bence de hoş buldun, koçum!
"Ee, gel yukarı bir kahvemizi iç."
"Aslında Arda'nın yanına gidecektim."
"Sonra da gidersin Arda'nın yanına. Gel, hadi. Dedeni kırma." Şimdi gitseydi. Ağzını burnunu kırsaydı, böyle!
Yusuf gülümseyerek başını sallayınca dedem bize arkasını döndü. O döner dönmez de Yusuf elimi tutup beni çekiştirmeye başladı. Hele bak, bak! Sanki sen gelemiyorsun çekiştirmeden! Zırto!
°
°
°Kahveyi ocağa koyup beklemeye başladım. "Hadi be, sende! Çabucak olsan ne olur yani!?"
"Güzelim, kiminle konuşuyorsun?"
"Kahveyle... Hayırdır, niye geldin?" Krosun, kızım! İnsan bir, bir şey mi isteyecektin? Neden geldin, canım? Der... Tamam, canım deme. Ama böyle deseydin!
"Su içmeye."
"E, içeride vardı?"
"Ben burada içmek istiyorum, belki." dedi ve yanağımdan makas aldı. "Hadi, bana su ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Spiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...