🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
Baştan bildirim geldiyse başlığı yazmadan yayımladım, o yüzden yayımdan kaldırmıştım gagagagagagagaga!
••••••••••••••••••••••••
1 Ay Sonra
O olaydan tam 1 ay geçmişti. Sedat ve Pınar mahalledeki kameraları unutmuş ve görüntüler önlerine sunulunca da itiraf etmek zorunda kalmışlardı. Sedat 1 yıl hapis yatacakken, Pınar yardım ettiği için tam 6 ay yatacaktı.
Azdı, ama Allah onların elbet cezalarını verecekti. Ki hiç şüphem yoktu.
Kurabiyeleri de hazırlayıp tabağı Buğlem'e uzattım. Diğer tabakları Yüsra aldı ve bana da pasta kalmıştı. Diğer şeyleri zaten taşımıştık.
Arda, "HOŞGELDİNİZ!" diye bağırınca yerimde irkilmiştim.
"Salak bu çocuk, ya!" diyerek merdivenleri inmeye devam ettim.
"Değil!" dedi Yüsra.
Göz devirerek Buğlem'e baktım ve gülüşmeye başladık. Aşağı indiğimde Yusuf'u görememiştim. Normalde gelirdi ama yoktu. Gelseydi sanki yüzüne bakabiliyordun? Bakamam, işte haram. Bu çocuk ne zaman benimle evlenecek!? BEN Mİ EVLENME TEKLİFİ EDEYİM YANİ!? Bu gidişle öyle olacak gibi.
Tabakları masaya yerleştirdikten sonra Yelda teyzenin yanına oturdum. "Artık beni oğluna al!" diyesim gelmişti, ama olmuyordu işte.
Sedef yengem, "Kızım çay demlenmiştir. Al gel, hadi." dedi bana bakarak. Tam kalkacakken benden önce Buğlem kalkıp içeri gitti. Ben böyle gelini yerim!
Bardakları almak için bende kalkıp içeri girdim. Bir eline çaydanlığı bir eline de tepsiyi almış dışarı geliyordu. "Dur, tepsiyi alayım!"
İrkilerek bana bakmıştı. Tepsideki bardaklar tam düşecekken elinden hemen kapıp bardakları düzelttim. "Panter gibi atladım ha! Benden de güzel gelin olur... Ya bu beni niye almıyor!? Çok sinirlendim Buğlem!"
"Ay, sende ne koca meraklısı çıktın be! Biz hâlâ bekliyoruz bak. Sizde okul bitene kadar beklersiniz herhalde... Gerçi biz beklemezsek sana hemen yeğen gelebilir..."
Yaklaşarak, "Abin çok terbiyesiz, sapık biri. Çocukta seviyormuş. Tam 3 tane istiyormuş. Bende bakamam, deyince ben bakarım dedi." diye fısıldadı.
"Oho! 3'le kalırsa iyi." dedim gülerek ve dışarı çıktım.
Buğlem ise ardımdan yakınıyordu. "O çıkaracak sanki! Kolay mı çıkıyor bu çocuk!?"
Çayları koyup herkese verdikten sonra tabakları hazırladım ve herkesin önüne koydum. Geri yerime oturduğumda Yüsra kulağıma yaklaşıp, "Niye suratın asık?" dedi.
"Abin, beni sevmiyor mu?" dedim onun sorusunu es geçip.
"Sevmez olur mu hiç, çok seviyor. Sadece zamanını bekliyor be güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Espiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...