🌙 12 'Hamileyim' 🌙

28K 1.8K 743
                                    

🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉

⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟

🎉 5K OLDUK! 🎉

••••••••••••••••••••••••••••

Dün geceden sonra ancak kendime gelebilmiş, bahçede yalnızca oturuyordum. Pamuk'un annesini beklemiştim ama gelmemişti. Pamuk'u eve almayı düşünsem de, annem izin verir miydi? Asla!

Yüsra koşarak bahçeye girdi ve etrafa baktı. "Buğlem nerede?" dedi nefes nefese.

"Evde?"

"BUĞLEM!" diye bağırarak onların bahçeye geçti.

Buğlem camdan fırlayıp aşağı baktı. "Ne oluyor, be!?"

"ÇABUK GEL!" dedi ve bizim bahçeye geri döndü. Masada yanıma oturup uzunca yüzüme baktı.

"Kesinlikle yengem oluyorsun."

Anlamadığım için kaşlarımı çattım. Koşar adım Buğlem'de yanımıza geldi ve oturdu. "Ne oldu!?"

Yüsra, "Anlatıyorum." dedi ve boğazını temizleyerek devam etti. "Hani dün gece Mahmut amca, Fatih diye birinden bahsetmişti. O an abime bakıyordum. Gözleri senden hiç ayrılmadı. Ta ki Mahmut amcanın 'Evlendirelim.' dediği ana kadar. Gözlerinde öyle bir sinir belirmişti ki, Mahmut amcaya bir şey yapar diye korktum... Yani abimin böyle olduğuna bakmayın. Nadir sinirlenir ama o an gözü dönüyor. Neyse konumuz bu değil. Sonra abinler karşı çıkınca yutkunduğunu gördüm." diyerek kahkaha attı.

"Mahmut amca, olayları açıklayınca öyle bir rahatladı ki, derin bir nefes verdiğini de duydum. Siz o an duymamış olabilirsiniz, ama benim tek ilgi odağım abimdi... Ve bomba! 'Yusuf gibilerine.' dedi ya. O an tebessüm ettiğini gördüm! Ama hemen sildi... Muhtemelen Araf abiden korkuyor... Ya da Asaf abiden... Ya da Arda'dan... Ama seni seviyor kesinlikle!"

Onun dediklerini gözlerimi kırpmadan dinledim. "A-anlamadım?"

Buğlem ellerini birbirine çarparak, "Ya yaşasın! Kızım, seni seviyor işte." dediğinde gözlerimi kırpıştırdım.

"Cidden mi, ya?" Ya sen öl ya!... Tövbe Ya Rabb'im, tövbe. Beni de söylettiriyorsun. Anla işte, SENİ SEVİYOR!

Kahkaha atarak elimi ağzıma kapattım. "Ay! Yüsra sen beni güldürdün, Allah'ta seni güldürsün." Ne saçmalıyorsun?

Bayık bakışlarıyla, "Ya ciddiyim!" dediğinde gözlerim kocaman açıldı.

"Abin beni seviyor mu, şimdi!? Yok canım, inanmam. Asla! Abin beni sevmez, sevemez!... Seviyormuş mu ya!?"

"Bir sakin ol!" diye bağırdı Buğlem.

Yüsra, "Aynen, bi' sakin... Yani sende abimi seviyorsun belli?" dedi soru sorar gibi. Evet, seviyorum de.

Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin