🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉
⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟
•••••••••••••••••••••••
"Hâlâ mı hatırlamıyor beni?" dedim titrek çıkan sesimle. Tam bir hafta geçmişti. Halbuki doktor birkaç gün demişti.
"Asel... Hiçbir şey yok diyemem. Bugün ismini sayıklayarak uyandı, sonra da bana sordu."
"Sen... Sen, ne dedin?" dedim içimde yeşeren umutla, heyecanımı saklayamayarak.
"Bir şey diyemedim... İyileşecek abim. Seni hatırlayacak." dedi elimi sıkarak.
"Ne zaman, Yüsra? Ben gerçekten dayanamıyorum burada. Her yerde onunla anılarımız var. Onları düşünüyorum da... Benim canım burada çok yanıyor... Ben gideceğim."
Şaşkınlıkla ağzı aralandı. "Nereye?"
"Köye, babaannemlerin yanına."
Kaşlarını çatarak oturduğu sandalyede biraz daha bana doğru eğildi. "Abim neredeyse seni hatırlamaya başladı. Onu bırakıp... Çekip gidecek misin!?"
"Biraz kendini benim yerime koy! Anla beni, Yüsra! Dayanamıyorum! Bende insanım!"
Uzun süre bana baktıktan sonra beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı. "Abim bir seni hatırlasın, şikayet edeceğim seni!" Ağlıyor muydu, o?
"O beni bir hatırlasın... Şikayet et, beni."
Gözlerim dolarken ondan ayrıldım. Boğazını temizledi ve "Nasıl gideceksin ve ne zaman?" diye sordu.
"Arda götürecek... Bugün. Aslında bayağıdan beri aklımda vardı, gitmek. Ama bekledim işte, belki Yusuf beni hatırlar dedim, beraber gideriz... Kaderimiz böyleymiş y-yapacak bir şey yok."
Yanaklarını silip, "Ee, hazırlanmıyor musun?" dedi.
Başımı sağa sola salladım. "Yok, var orada eşyalarım. Her yaz gideriz normalde, Arda'yla."
"Anladım... Saat kaç gibi gidersiniz?"
"Öğleden sonra gideriz sanırım."
"Peki, Arda... Arda, geri gelir mi?"
Sırıtarak, "Uzak olunca dayanamıyorsun galiba?" deyince yanakları kızardı. Gülerek, "Gelecek o, geri." dedim zar zor. Utanınca pekte tatlı oluyor. MaşAllah maşAllah!
Başını sallayıp anladığını belirtti. "Buğlem nerede?"
"Yukarıda. Yeni gelinimiz evini temizliyormuş. Evi ne ara battıysa? Gerçi abimi bilirim, her yeri dağıtmıştır. Onun odası çöplük gibi olurdu. Ben kurtuldum, Allah Buğlem'e sabır versin."
Gülerek, "Amin, amin." dedi ve ayaklandı. "Ben artık gideyim. Abim kızar şimdi, nerede kaldın diye."
Gitmeden önce kollarını açtı ve bana sarılmak istediğini anlayınca ona sarıldım. Sanki senelik gidiyorsun. 2-3 haftacık canım! O kadar uzun mu, yahu!?
O gittikten sonra ezanı bekledim ve okunduktan sonra da namazımı kılıp Yasin suresini okudum. Allah'ıma dua ettim Yusuf'um beni hatırlasın, diye. Elbet hatırlayacaktı. Derdini veren Allah, dermanını da verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||
Spiritual_𝚃𝙰𝙼𝙰𝙼𝙻𝙰𝙽𝙳𝙸_ Bilinmeyen Numara: Uydum şeytana, (14.32) Bilinmeyen Numara: Başladım sana yazmaya Bilinmeyen Numara: Allah'ım sen bu kulunu affet Bilinmeyen Numara: Bu kulun, masum bir aşık Bilinmeyen Numara: İnşAllah bu olayın sonunda evle...