🌙 14 'Çikolatalı Pasta' 🌙

25.9K 1.7K 508
                                    

🎉Selamın aleyküm mümin kardeşlerim!🎉

⭐Aşağıda da küçük, minik, mini minnacık bir yıldız var. Onu da parlatırsanız mutlu olur.🌟

•••••••••••••••••••••••

"Uykular haram oldu,
Gençliğim bak talan da oldu,
Çok sevdim yalan oldu,
Zalım geceler.
Uykular haram oldu,
Gençliğim bak talan da oldu,
Çok sevdim yalan oldu,
Zalım geceler.
Geceler, geceler yıktı geceler!
Geceler, geceler zalım geceler!"

Buğlem ile birlikte dersten çıkmış, Yüsra'yı da almış arabayla eve dönüyorduk. Ama önce kafeye gidip bir şeyler atıştıracaktık.

"Arda orada mı çalışıyor?" diye sordu Yüsra.

Başımı sallarken müziğin sesini alçalttım. "Orası Arda'nın üzerine zaten."

Şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı. "Öyle mi?"

Buğlem, "Arda pastacılık istiyordu küçüklüğünden beri. Lisede yer açma belgesi aldı. Adem amca ve Rıza amca da o yer açılmadan önce pastanede çalışıyorlardı zaten. Yani beceriyorlardı öyle işleri. Arda onlarla birlikte açtı işte." diye uzunca açıklayınca Yüsra başını salladı.

Kafenin biraz ilersine arabayı park ettim. Aman bir zarar gelmesin. Asaf seni parçalar. Valla parçalar. Benim arabam olmadığı için abimlerinkini kullanıyordum okula veya staja gidip gelirken. Arabam yok, ama ehliyetim vardı... Buna şükür.

Kafeye ilerlerken Yusuf'un kafeye girdiğini gördüm. Muhtemelen Camii'den geliyordu. Canım ya! Öhöm öhöm! Tövbe estağfurullah... Hep bunu yaşıyoruz yahu. Allah affetsin.

Üçümüz birlikte bir masaya geçerken Yusuf'a baktım ama görememiştim. Çantamı masaya koyarak, "Hemen geliyorum." diyerek arka tarafa yöneldim.

"Selamın aleyküm." deyip içeri daldığımda herkesin burada olduğunu gördüm. Araf abim, Asaf abim ve Yusuf. Tabii babamlar da vardı ama çalışanlar yoktu. Ve neredeyse bu zamana kadar hazırlanması gereken şeylerin yarısı hazırdı. Bu durum kaşlarımın çatılmasına sebep olmuştu.

"Aleyküm selam, kızım. Hoş geldin." dedi yorgun sesiyle babam.

"Hoş buldum. Da ne oluyor?"

Arda yanıma gelip yanağımdan makas aldı. "Bizim çalışanların işleri çıkmış. Hepsinin birden nasıl oldu anlamadık, ama gördüğün gibi tüm işler bize kaldı."

Başımı aşağı yukarı sallayıp anladığımı belirttim. "Yardım edelim?"

Amcam gülümseyerek, "Vallaha çok iyi olur, kızım." dediğinde başımı salladım.

"O zaman biz şey yapalım... Eve gidip namazlarımızı kılarız, üzerimizi değişip geliriz." dediğimde Arda'nın kaşları çatıldı.

"Kimle?"

"Buğlem ve Yüsra?" Yüsra ismini duyunca gözlerinin içi parlamıştı. Kocaman gülümsemesiyle başını salladı.

"15-20 dakikaya buradayız inşAllah." diyerek ön tarafa geçtim.

Masaya gidip çantamı aldım ve kızları kaldırıp dışarı çıkardım.

Müezzin Beyciğim ||𝚝𝚎𝚡𝚝𝚒𝚗𝚐||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin