Sınır bu sefer 50 okunmadır canlarım, 10 vote de sınır koyuyorum. Lütfen emeğe saygı için okuyup geçmeyin.
Öpüldünüz.🎸
~~~~~~~~
Ani bir refleksle doğrulup belini kavradım. Bu hareketimle beraber üzerime, küvete düşmesi bir olmuştu.
Bu anın adrenalini mi, yoksa onun nahif bedenini yakından hissetmem mi beni, vücudumu böylesine harlıyordu bilmiyordum. Bir süre öylece birbirimize baktık. Nefes almaksızın.
Ne o çekti gözlerini yeşillerimden, ne de ben ona bakmayı saniyelik olsa dahi kestim.
Bir süre aynı şekilde kaldıktan sonra suya kayan bakışlarımla bir faltaşı gibi açıldı gözlerim.
Suyun rengine yavaş yavaş etki eden kırmızı renk ikimizi de oldukça telaşlandırmıştı.
"Ahenk ne oldu? Neren kanıyor? İyi misin?" Konuşmamla vücuduna bakındı. Eliyle dizini işaret etti. Dizi çizilmişti, Traş Makinesine çarpmış olmalıydı.
"Acıyor mu? Ayrıca böyle nasıl sınava gireceksin? Doktora gitmeliyiz." Telaşla ayağa kalkmaya çalıştı. "Gel sana yardım edeyim." Dedim ve küvetten çıkıp elimi uzattım.
Elini verdiğinde gülümsedim ve onu yavaşça sudan çıkardım.
"İlk yardım çantası veya dolabı falan var mı evde?" Dedi aceleyle. "Sen doktor değilsin! Nasıl tedavi edeceksin yarayı? Kendine gel!" Dediğimde sırıttı. "Farkındaysan, açık beyin ameliyatı yapmayacağım. Alt tarafı temizleyip saracağım Araf'cığım." Dedi sırıtmasına devam ederken.
"Of tamam, bekle de getireyim o zaman." Dedim.
"Sınavı kaçırmak istemiyorum. Hızlı olur musun?" Dediğinde hemen odadan çantayı alıp yanına gittim.
"Heh, teşekkür ederim. Bana bir de pamuk bulabilir misin?" Pamuk derken? "Niye bir yerlerime tıkayacakmışım gibi bakıyorsun Araf? Tentürdiyotu neyle sürebilirim?" Dedi bir kaşını kaldırarak. Sırıttım. Mevzu düşündüğüm gibi değildi anlaşılan.
"Pamuk yok ki evde. Aaa ama Simge'nin makyaj temizleme pamukları vardı sanırım. Onlardan dızlayabilirim senin için. İşe yararlar mı?"
Simge'yi ona ilk kez söylüyordum. Onun kim olduğunu merak ediyor olmalıydı.
"İşe yarar da Simge derken? Daha önce hiç bahsetmemiştin öyle birinden." Gülümsedim.
"Ya hayırsız kardeşin teki boşversene." Dedim Simge'nin odasına doğru adımlarken.
Pamuğu ona uzattım. "Yardımcı olayım mı?" Dedim ısrar edici bakışlarla. "Ben kendim halledebilirim. Teşekkürler." Deyip pamuğu elimden aldı. Tentürdiyotu pamuğa döktü. Tampon yaparak kanı temizliyordu.
"Ah!" Ağzından küçük çaplı bir inleme kaçtığında alel acele elinden pamuğu aldım.
"Yavaş yapsana! Canını yakıyorsun. Bana bırak." Açıkta kalan dizini kendine çekti. "Kendini kasma lütfen güzelim. Hemen yapıp çıkacağım." Dediklerimle yavaşça gülümseyip bacağını serbest bıraktı.
Üfleyerek bir bebeğin zarar görmesini istemezmişcesine tampon yapıyordum. "Acırsa söyle." Dediğimde gülümsedi. "Peki."
Kafasını nasıl yaptığıma bakmak için dizine yaklaştırdığında nefesini saçlarımın arasında dolaştığını hissediyordum. Ve bu sebepsizce iyi hissettiriyordu. Bu anın şehvetiyle kendimi geri çektim.
"Oldu. Sarmayı sen yapabilir misin? Ben yapayım mı?" Telaşla kendini geri çekip konuştu.
"Teşekkür ederim,onu ben yapabilirim." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemden kaçış
ChickLit"Yaklaşma bana! İstemiyorum Araf. Dokunma. lütfen, dokunma. " İki adım geriye gitmesiyle rahatladım ama gözyaşlarıma engel olamıyordum. Bana bir adım yaklaşıp "Tamam güzelim sakin ol bak uzaktayım, dokunmuyorum yeterki ağlama, yalvarırım. " [ASKIYA...