Güzel okumalar <3
Evden çıktıktan sonra oturma odasına geçip televizyonu açtım ve her zaman olduğu gibi saçma sapan programlar vardı, televizyonu kapatıp yukarı çıktım odama girecekken bir his jungkook'un odasına girmemi söyledi.
Adımlarımı oraya doğru yönlendirirken kapıyı açıp içeriye girdim, siyah tonlarının yoğun olduğu odada bakınırken duvarda duran mantar tabloda bir kaç fotoğrafı dikkatimi çekti daha önce odasına girmemiştim ve benim odamdan çok farklıydı."Bunları kim çekti acaba..." Kendi kendime mırıldanırken odanın kapısı açıldı, ikimizde birbirimize şaşkın gözlerle bakarken kaşlarını çatıp üzerime doğru yürümeye başladı.
"Ne yapıyorsun burda?" Sert sesi yerine gelirken ne cevap vereceğimi düşünüyordum "odanı merak ettim sadece" tek kaşını kaldırıp yan bir gülümseme ile baktığında biraz korkmadım değildi izinsiz saç teline bile dokunamazdım ve ben odasına girmiştim, "neye bakıyordun?" Sorusu ile yerde gezinen gözlerimi yüzüne çıkardım hemen arkamda duran fotoğrafları gösterdiğimde korkum daha da artmıştı "duşa gireceğim, sende soyun" kararlı bir şekilde konuşurken bu sefer itiraz etmeye niyetim yoktu odasının içinde bulunan küçük banyoya girdiğinde üzerimi çıkarıp çıplak bir vaziyette simsiyah olan yatağın ucuna oturup beklemeye başladım......
Banyodan ıslak saçları ile çıkarken üzerinde havlu yoktu gözlerim ilk defa bedenini görmüş gibi baştan aşağı süzerken yalandan bir öksürük ile bakışlarım yüzüne çıktı "özledin mi?" Bakışlarım ciddi suratında gezerken ıslak saçlarından kaslı gövdesine akan su damlalarını izliyordum "özledim." Tereddüt etmeden söyleyiverdiğimde dudakları yukarı doğru kıvrıldı ve bana doğru yaklaşmaya başladı "saçlarımı kurulayıp geliyorum, bekle." Arkasını dönüp giderken hâlâ hayran bir şekilde bakıyordum banyodan kurutma makinesinin sesi gelirken gözlerimi kapatıp kafamı yana yatırarak omzuma koydum makineden gelen uğultu kesildiğinde gözlerimi açıp karşımda duran yapılı bedeni tekrar süzmeye başladım.
"Ağzını aç." Sert bakışları ile konuştuğunda ağzımı açıp beklemeye başladım elini penisine atıp bir kaç kez çekiştirdi ve ucunu ağzıma verdi, yalamaya başladığımda yarısına kadar ağzıma itti ağzımda yavaş gel gitler yapan penis ile gözlerimi yüzüne çıkardım gözleri pür dikkat beni izlerken elini saçıma atıp sonuna kadar almamı sağladı boğazıma kadar gelen penis gözlerimi doldururken ağzımı hızlandırdım ve ucuna kadar çıkıp tekrar sonuna kadar aldım saçlarıma daha da baskı uygularken ucuna çıkıp emmeye başladım ara sıra ağzımdan çıkarıp ucuna dil darbeleri atıyordum "ah!" Derince inlediğinde ağzıma kalıntılarını bırakmıştı penisini çıkarıp yüzüme bakmaya başladı "ağzını göster." Ağzımda duran meniler ile kafamı biraz geriye atarak ağzımdan dökülmemelerini sağladım çenesini sağa sola hareket ettirdikten sonra ağzıma tükürüklerini bıraktı ve kendi menileri ile tükürüklerini yutarken gözlerinin içine baktım, penisinin ucunda kalan kalıntıları da yalayarak temizlediğimde tekrar sertleşmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
touch//jikook
FanfictionBdsm "Soyun, bekliyorum" tekrar karşıma geçip kollarını göğsünde bağladığında kafasını yana yatırarak beni izliyordu, oturduğum yerde üzerimde ki kazağı çıkarıp yere bıraktım ayaklanıp üzerimde kalan bütün parçaları çıkardığımda onları da yerde dura...